w końcu zagrałem i śmiało mogę powiedzieć,że nie były to stracone godziny ;)
amd 6000+ 4 gb ram radeon hd 4850 512mb ustawienie wysokie,dziękuje z uwagę :)
avenis pojdize ci ale na minimalnych , ja bym takiego kompa nie kupił jaki ty chcesz chyba ze masz ograniczony budzet// ta grafika jest nowoscią ale dziadostwo najsłabsza z serii i procesor dwa rdzenia to mało jak na współczesne czasy
kup se athlona 4 rdzeniowego niewiele drozszego od core duel intela
konriiiiiiiii kupiłem sobie tego kompa a bf mam od kumpla smiga na najwyzszych wymaganiach :D Musiales cos pomylic :) POlecam gre multi biste
@123rafcio
Ta gra nie działa na systemie windows xp.
Działa natomiast od Windows Vista wzwyż czyli 7 i 8.
1231rafcio [ gry online level: 0 - Junior ]
Nie mam jeszcze tej gry ale na filmikach wyglądała niezle, ale jak zobaczyłam wymagania że nie wchodzi na Xp to się zawiodłem i niemoge zmienić systemu bo mam za dużo tego wszystkiego ta XP więc będe musiał zrezygnować z gry
1231rafcio [ gry online level: 0 - Junior ]
Morze mi ktoś podać wymagania batefiuld na windiws XP.
Masz rozdwojenie jaźni?
Morze mi ktoś podać wymagania batefiuld na windiws XP.
Masz rozdwojenie jaźni?
Wiesz co to znaczy ironia? ;>
[4552] Nie wierzę. To jest praktycznie niemożliwe, pokaż jakiegoś gameplaya.
Procesor: Intel Core i5 3450
System operacyjny: Windows 7 Home Premium 64 bit
Karta graficzna: nVIDIA GeForce GT 645
Pamięć RAM: 8 GB
Na jakich ustawieniach mi pójdzie?
Wiesz co to znaczy ironia? ;>
Tak i jakoś jej tu nie widzę.
Albo na karcie ATI Radeon HD 7770?
Do Rtype1 ja wiem że pisze że nie wiejdzie na XP ale załuszmy że by weszła to jakie byłyby wymagania?.
Avenis - GF 610M z tego co wiem nie nadaje się za bardzo do grania , kiedyś ktoś mi tak pisał a do tego masz jeszcze procesor 2.2 dual core , coś nie wierze w to , że poszło Ci na najwyższych i coś czuję , że to laptop .
swag03 - Pójdzie bez problemu na najwyższych .
ok, dzieki ale powiedzcie mi ktora karta graficzna jest lepsza, bo bede kupowal kompa albo z ta albo z ta, z tego co czytalem to radeon ale chcial bym sie upewnic? ;)
Bierz HD7770
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12316832&N=1
Napisz w tym wątku , tam są profesjonaliści co do sprzętu , pomogą Ci w odpowiednim wyborze .
mam pytanko które mnie dręczy. czy na tym secie pogram w BF 3 na medium albo chociaż na low ?
Precessor: Pentium G840 2.80GHz
RAM: 4GB
Grafika: Radeon HD4850 od VTX3D
spoiler start
jestem zielony w tych sprawach wiec przepraszam za głupie pytanie :/
spoiler stop
@1231rafcio
W przypadku xp różnica byłaby w mniejszym zapotrzebowaniu na RAM.
Czyli od 2 do 3 GB.
No i karta graficzna nie musiałaby obsługiwać directx 10 czy 11.
Reszta bez zmian.
Panowie ( lub panie) mam do was pytanie .. Z góry dziękuję za odpowiedź . Czy na takim sprzęcie : Pentinium Dual -Core CPU 5200 2,50 GHz i 2 GB RAM-u pójdzie mi Battlefield 3 a jeśli tak to z dużymi lagami czy nawet nie . . ?
Proszę o odpowiedź z góry dziękuję ! :)
Byłbym zapomniał .. Karta graficzna NVIDIA GeForce 9800 GT
@Rtype1 odpowiesz na moje pytanie powyżej ? :>
Twój komputer spełnia wymagania minimalne czyli na najniższych ustawieniach graficznych będziesz mógł sobie pograć.
W singlu tak, ale zapomnij o multi. Bez 4GB RAMu ani rusz. Do tego niemłoda karta graficzna i z prockiem bida... Na pocieszenie dodam, że gra opanowana przez gimbaze, DLC są marnością samą w sobie. Duch prawdziwego Battlefielda został przy BC2.
Przykro mi CyberTron że miałeś/masz przykre doświadczenia z tą grą.
W/g mnie gra jest bardzo grywalna a jeśli masz problem z typami na serwerze, zbierz kolegów i załóż swój.
Witam.Kupiłem tydzień temu nowy komputer.Oto podzespoły
Intel Core i7 2600k 3.7ghz
ram 8gb
karta graficzna GTX 690 4gb
zasilacz 350V
Windows 7 Ultimate 64 bit
I dalem 6950zl okolo
Zainstalowałem Battlefielda 3.Włączyłem ustawienia na ULTRA.No i gra mi się bardzo ściana miałem na ULTRA
12 - 23 fps a gdy włonczyłem na low gra mi się wyłonczła.
Inne gry typu wiedźmin 2,cod 4, gta 4 działają na MAX detalach świetnie tylko bf3 nie.
Proszę pomocy czy coś jest z komputerem??????
BF3 jest kiepsko zoptymalizowany u mnie na Ultra gra się ścinała a mój komp to Phenom x4 955 3,2GHZ 3,5 GB ram GTX 560 1 GB VRAM Win 7 32bit
[4575] --> to pewnie przez to, że włanczasz komputer, a nie włączasz. Ja pier.... analfabetyzm w tym kraju mnie zaczyna przerażać. Czy szkoła teraz czegoś uczy? Bo mam wrażenie, że nie.
A ja mam pytanie, nie wiem czy ten problem już rozwiązany, ale jak ktoś gra, to pewnie wie. Za czasów bety pamiętam, że miałem dziwny problem z dźwiękiem, tak dokładniej echo, czy ten problem do tej pory został całkowicie rozwiązany? gra mi nawet ładnie chodziła, bo na low miałem średnio 40fps. do EA pisałem z takim zapytanie, ale od kilku dni zero odpowiedzi, więc zaczynam podejrzewać, że jednak dalej jest ten problem. Filmik jak to wygląda, chociaż u mnie to tak drastycznie nie wyglądało a o wieeele łagodniej.
http://www.youtube.com/watch?v=1NFuitKwziE
Witam.
Ja napiszę za siebie: a więc nigdy nie spotkałem się u siebie z tym problemem lecz po oglądnięciu filmu którego link podałeś, widzę że są tam również filmy z podaniem rozwiązania owego problemu.
Począwszy od wyłączania rdzeni procesora w ustawieniach koligacji, po zmiany próbkowania dźwięku w ustawieniach windows.
Lecz większość tych filmów pochodzi z okresu listopad/grudzień 2011 więc sądzę iż problem już odszedł do historii.
Pozdrawiam!
Dlatego tez nimi się nie sugeruje, bo sporo też takich tematów, ponadto np. wyłącznie jednego rdzenia, to katastrofa dla gry, pewnie miałbym z 30fps góra, reszta jednym działa innym nie, a cała reszta tematów w sieci nawet z tego roku, zapewne na 95% to pirackie wersje, więc tez nie ma co się tym sugerować, dlatego wolałbym poznać opinie lub kogoś kto miał ten problem na oryginale. Słyszałem, że to problem wyłącznie dwurdzeniowych procesorów, często tez czytam, że są za słabe, ale to tez nie jest prawda, jeśli działa na jednym, to jakim prawem nie działa na dwóch? na ludzki rozum nie ma to logiki, poza tym miałem sporo fps, co też zaprzecza tej teorii, no chyba że trzeba mieć 60fps stale, na dodatek minimalne wymagania spełniałem, a teraz dodatkowo znacznie je przekracza, bo robię duże oc proca i zmiana na lepsza grafikę, więc mam nadzieje, że nie będę miał znowu problemów. Poza tym słyszałem, ze polepszyli optymalizacje, ponadto moje OC + lepsza grrafa + 2 triki jeden przypisanie 3gb ram do pamięci wirtualnej, drugi game booster, chyba wszystkie możliwości wykorzystałem, teraz w teorii spokojnie na low powinienem mieć 60fps, ale jeśli to problem tych dwurdzeniowych procków, to przekichane, ale trudno się mówi, key nie jest jakiś mega teraz drogi, za 50zł można mieć orginała
PROKACZKA masz za słaby zasilacz kup sobie 500W w tedy karta grafiki będzie pobierać więcej mocy.
Hmm.. poszłoby na ultra z rodzielką 1280x960 ? czytałem że ponoć więcej ciągnie z procka niż karty , jak na mój sprzęt byłoby dobrze ( 6x 3.3 ghz , gtx 550 ti 1gb , 8gb ramu )
Czy opłaca się jeszcze kupić tę grę ( ktoś w to jeszcze gra, będzie grał po premierze Moh'a)?
[bertPL]--> Pewnie że się opłaca. Masa ludzi ciągle gra i grać będzie. Warto na allegro porozglądać się za tanim POLSKIM kontem(z płytką lub bez). Mnie jakoś do nowego MOHA nie ciągnie. Pozdrawiam.
Witam mam tylko jedno pytanie, mianowicie czy gra pociągnie na procesorze amd a4 3305m / 1.9 ghz ?
Wszystko inne spełnia wymagania jednak co do tego nie jestem pewien.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Bezimienny155 - W tej rozdzielczości singiel tak , multi myślę , że też .
matrix25 - Trudno powiedzieć , multi na pewno odpada , singiel nie wiem , minimalne zapewne albo w ogóle nie ruszy .
[matrix25] Wg tego filmiku http://www.youtube.com/watch?v=Yhe-KS5q2Hc to procesor pociągnie singla 16-25 fps na niskich ustawieniach. Wydaje mi się że do multi to raczej za słaby procesor. Ja bym sobie odpuścił.
Hej! Mam podstawkę bf3, opłaca się kupować te premium? No i czy jak ocenicie te nowe MOH: Warfighter, bo ja jestem laikiem i nie wiem czy właśnie kupowac premium, czy może lepiej MOHa? Z góry dzięki za odpowiedź
Lepiej MoH'a nie sluchaj innych, że tak komentują tą grę. Jest naprawdę bardzo dobra. Także bierz MoH :D
Mam takie pytanie, czy gra mi pójdzie na Windows vista 64 bit, procek intel core 2 duo T6400, karta graficzna ati radeon 1 gb, ram 4 gb - laptop HP.
Sama gra to konkretne rzemiosło, choć błędów się nie ustrzegla. Na czysto ma ode mnie 8/10, niestety za politykę EA, brak modów i DLC z mojej osobistej oceny zostaje 5/10. Nie mogę się doczekać aż moda na te sztampowe shootery minie i dostaniemy znów dobra i wartościową grę a nie takie ścierwo.
Lepszy owiele bardziej realistyczny pojazdy wszystko lepiej wyglada w Arma2 w 2013 Arma3 przy tym BF3 to wygląda jak Pac-Man. ;-) Walic w typa kilka kulek zeby z ginołgram tylko w gry wojenne odkad dostalem kompa Arma 2 to kozak gierka czekam Na Arma 3 ;-) Polecam ;-)
Z gory sorki za błedy ;-) gralem we wszystkie czesci BF zadna mnie nie zachwycila fakt bf3 niezla gra ale jak dla mnie tylko na raz moze na multi troszke pograc bo szybko nudzi Arma to prawdziwy symulator wojny owiele wiecej pojazdow bardzo odwzorowanych strzelisz typa raz dwa i pada. Szkoda ze nie poszli w taki motyw jak w Codzie world at war rzucisz granata i typa rozrywa widac bebechy urywa rece i nogi na frost2 niezle by to wygladalo ;-)
Z gory sorki za błedy ;-) gralem we wszystkie czesci BF zadna mnie nie zachwycila fakt bf3 niezla gra ale jak dla mnie tylko na raz moze na multi troszke pograc bo szybko nudzi Arma to prawdziwy symulator wojny owiele wiecej pojazdow bardzo odwzorowanych strzelisz typa raz dwa i pada. Szkoda ze nie poszli w taki motyw jak w Codzie world at war rzucisz granata i typa rozrywa widac bebechy urywa rece i nogi na frost2 niezle by to wygladalo ;-)
Wie ktoś może czy można wykorzystać jeszcze kod z preordera? Bo na ulotce napisali że można do 31.12.2012 a na wymienkod.pl nie ma kategorii battlefield3 . Ktoś miałby jakąś poradę?
Mam pytanie czy bf3 ruszy na ultra w full hd na tym sprzęcie : Gtx 550ti gigabyte chłodzenie windforce X2 oc , i5 3470 3,2ghz (L3 cache 6mb) , 2x4gb ram kingston hyperX 1600mhz ? Proszę o szybką odpowiedź i z góry dziękuje ;)
http://www.systemrequirementslab.com/cyri
i masz wszystko jasne...
Z moich doświadczeń nie polecam za bardzo tej stronki bo miałem gre która chodziła na high a pokazywało że na low nie ruszy a pozatym chce za pare dni PC złożyć i jeszcze się zastanawiam jakie części i dlatego pytam ;)
KamilV69fps - w full HD nie , wina karty graficznej :P , wiem bo mam taką samą tyle że od MSI ( nie wiele się różnią ) . Spróbuj dać cienie na wysokie , wyłącz może kilka rzeczy które ci nie są do końca potrzebne , i obniż antyaliasing i inne pierdółki do 8x/4x , dalej będzie ładnie wyglądało , i ponad 30 fps powinno być.
Up - Postanowiłem zakup 560 od asusa więc myśle że będzie dobrze ;) Ale dzięki za pomoc :)
Pujdzie na AMD Phenom IIX4 3.20GHz 3GB Ram GeForce 201 1GB
GeForce 210*** sory
Powinno pójść , wszystko ok tylko nie jestem pewien co do karty , a grałeś w inne gry o podobnych wymaganiach do Battlefielda ?
Nie dlatego nie jestem pewien BFBC2 chodzi mi bez problemu.
GF 210 nie ma szans, karta ma wydajność 6600GT
Mam takie jedno pytanie dotyczące bf3 premium, czy mogę zainstalować bf3 premium na koncie na którym mam już jakiś dodatek? bo mam zamiar kupić premium a na koncie mam już back to karkand.
Z góry dzięki.
proszę o pomoc
Właśnie kupiełm kod do Battlefield 3 Limited Edition i pobieram przez origin ale sobie pogram w mulltipalyer :)
A czy na tym sprzęcie by ruszyło na ultra w full hd ? - gpu-GTX 660 msi twinfrozor III , cpu - amd Phenom II x4 965 (3,4ghz 6mb L3 cache ) , 8gb ram kingston hyperX ? Ewnetualnie czy by się coś zmieniło jak bym wybrał Intela i5 3470 (3,2 ghz 6mb L3 cache ) ? Z góry dziekuje z odpowiedź ;-)
KamilV69fps pewnie ze ruszy ale na twoim miejscu brał bym intela serjo jest wydajniejszy.
Zastanowiłem się i biorę i3 2120 3,4ghz (3mb L3 cache) ; )
Drobna pomyłeczka 3,3 ghz ale to nieistotne ;)
NavarenPL-----> ja miałem Powrót do Karkand i Premium działa bez problemu więc możesz śmiało instalować
veyron96 - dzięki !!
A czy mi pójdzie ta gra prosze o odp procesor intel i3 2120 3,3 ghz ram 8gb ddr3 karta graficzna geforce 9500gt 1gb 128 bit zasilacz ibox black 550 W dysk Western Digital CAVIAR 2TB 64MB płyta gigabyte GA-P67A-D3-B3
Kupiłem ostatnio w Saturnie dodatek to Battlefield 3 Powrót do Karkand . I jak mam go pobrać na Origin ???
Szczur 1988 powinna ci pójść .
Mam takie pytanie, gdyz nie wiem jak oznaczac wrogow w kooperacji, moze mi ktos powiedziec ?
pójdzie śmiało na procku intel dual core 3.0 ghz
Witam.
Mam dylemat. Chcę kupić PC do 2000 zł.
Mam na oku komputer z parametrami: Intel Core i5 3330 4x3.0, GeForce GTX650 1GB DDR5, 8 GB RAM. Posiadam monitor 22'' na którym pracuję w rozdzielczości 1680x1050 px.
Proszę mi powiedzieć czy mam szansę na takim komputerze pograć np. w BF3 na max detalach przy rozdzielczości 1680x1050.
Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Moze nie na ultra, ale mam tu na myśli zmniejszenie kilki bzdurek na Wysokie. Ale nie warto teraz grać w BF3. Serio. Wchodząc jako świeżak czeka Cię droga przez meke z camperami znającymi mapy na wylot.
Graczy dzieli się na Super_campy i Zwykłe_campy. Różnią się tylko tym, że Zwyklą_campe może ubić wyłącznie wersja Super. Wersji Super nie zabije absolutnie nikt.
Gra jest żenująca, serio.
Witam. Mam zamiar sobie kupić bf3 do grania w multi i tu mam następujące pytanie: jak wygląda sprawa z mapami? Tzn. czy mapy z "podstawki" wciąż są często grane, czy może zostały wyparte na serwerach przez te z płatnych dodatków?
Zachęcam do gry jesli chcecie ze mną zagrac mój nick to Ramirez9208
@Leon_Willy
Na mapach z podstawki grają tysiące osób :) Większość serwerów jest pełnych.
Witam, czy ta gra pójdzie mi na w miarę wysokich detalach na następującym sprzęcie? Intel Pentium B970 2x2.30GHz, 4GB ramu oraz Nvidia Geforce 630M 1GB?
Kupiłem grę Battlefield 3 Premium Edition a instaluje się limited edition. Pomie mi ktoś czemu?
ta gra to jeden wielki gniot tak zbugowanej gry nie widziałem jeszcze. przykład w misjii towarzysze zabiłem wszystkich i ide na 1 piętro a moi towarzysze zamiast isc za mną stoją pod ścianą na dole i nie da sie misji przejść,podobne problemy miałem w poprzednich misjach.masakra nie gra:(*******
agentt 007 -> Ty chyba tą grę z torrentów ściągnąłeś ;p nie od dziś wiadomo, że serii Battlefield nie ocenia się po kampanii. Grałem w BF'a 1942 i 2, tam rozgrywka dla jednego gracza polega tylko na grze z botami na mapkach z multi. Ja kupiłem BF'a 3 ze dwa miesiące temu. Przegrałem ponad 30 H, a dziś wybieram kupić sobie premium, aby pograć na mapkach z dodatków. Co do tego co napisał CyberTron się nie zgadzam, bo sam jestem jeszcze świeżym graczem w tą odsłonę, wcześniej pogrywałem jeszcze w Battlefield Play4Free, oraz Modern Warfare 2, więc jako tako umiem przycelować w wroga, fakt pierwszego dnia grałem jak ostatnia lama, ale tylko dlatego, że nie znałem mapek i nie miałem odruchów wyćwiczonych, że nie biegnie się tu jak idiota do przodu, bo kulkę można zarobić. Camperzy są, oczywiście, ale skoro jest możliwość gry snajperem to nie powinno raczej dziwić, bo gra stara się uchodzić za realistyczną, a wcale taka nie jest (w przeciwieństwie do ArmA II), wiadomo, że koleś ze snajpą i lunetą x8, albo x12 nie będzie biegł do przodu jak głupi, tylko przyczai się na dachu, czy górce i będzie czekać. Co innego ze szturmowcem, tu często opłaca się pchać do przodu. Szczególnie na Metrze, czasem sam musiałem biec do przodu i pokazywać kompanom, że wróg wcale nie jest taki dobry. Fakt, czasem ludzie tam stoją tylko na schodach, strzelają i nic się nie dzieje, ale wystarczy kilku ogarniętych ludzi i całe to bydło pójdzie za nimi. Podstawa to zgrany team i współpraca. Żeby być wysoko w tabeli nie trzeba mieć mnóstwo killi, wystarczy reanimować i leczyć kompanów i już nie będziemy ostatni. Gra się przyjemnie, chociaż czasem denerwują sytuacje gdzie stoi banda szturmowców, którzy zamiast podnosić ludzi nawalają do wrogów żęby tylko wyszarpnąć kawałem killa. Ale i tak tą grę polecam, bo gra się miło i idzie okres świąteczny, więc ktoś może się skusi. :D
Mam Pytanie czy bf3 pójdzie mi na laptopie i3 m350 4g ram karta graficzna intel hd 1gb?? i chciałbym szybką odpowiedz ponieważ chce już kupic na promocji gre
OMGWTFLOL
Mam problem z misją "miedzy młotem". Za jeepem powinna być wyrzutnia stiger do zestrzelenia SU-25, ale jej tam fizycznie nie ma, tylko oznaczenie miejsca gdzie mam się udać. W czym może być problem? Z góry dzięki.
Pusiak194 - albo minimalne albo w cale nie ruszy .
EG2004_68647082 - ta gra zdarza się być zbugowana , spróbuj po prostu od nowa włączyć grę i załadować ją w tym momencie , może wtedy się pojawi .
mam pytanie czy pójdzie mi battlefield 3? o to moj sprzet:
procesor:AMD A4-3300 APU with Radeon(tm) HD Graphics 2.50GHz
4 gb ram
system-32 bitowy ii duzo miejsca na dysku 150gb lekko
producent: ACER
indeks wydajnosci systemu: 5.9
z góry dzieki za odpowiedz
Pusiak194 Dzięki za podpowiedź. Zaraz spróbuje aż do skutku.
czy na tych wymaganiach kompa bf3 bd mi chodził
2,5 GHz Procesor Intel Core i5-2450M+turbo boost (3,0 GHz)
4 GB ram
Układ graficzny AMD Radeon HD 7470M (1 GB oddzielnej pamięci DDR5)
Windows 7 Home Premium 64
PEO18 - Coś słabo to widzę .
dawcio#8d - Myślę , że powinien ruszyć jednak to zapewne laptop jest więc to rożnie bywa .
Kupiłem to w piątek w Saturnie, w Złotych Tarasach, za 59 zł. (a może za 69), bo była obniżka; zagrałem w single playera i ogólnie jestem zawiedziony: nuda, grafika wcale nie nadzwyczajna - w mojej ocenie MW 3 wypada pod tym względem lepiej i króciutka. Nie polecam. Modern Warfare 2 i 3 to najlepsze FPS-y.
jeszcze dodam, że wszystko płynnie chodzi na najwyższych ustawieniach w konfiguracji: Windows 7 64 bit, Core Quad 9650 (3 GHz), Gigabyte Radeon 7870 OC, 4 GB Ram (GSkill), HD WD Raptor 500 GB. Czyli na obecne czasy uczciwa, średnia konfiguracja.
cesare, ale dania głównego nie osądza się po przystawce. Single jest tutaj, bo MW go ma i tylko po to BF3 to gra multiplayerowa tylko i wyłącznie. A ja tak z czapy zapytam jak działają ustawienia automatyczne? To się jakoś dostosowują w trakcie rozgrywki do wydajności? Czy to po prostu standardowy preset oferowany przez grę dla mojego komputera?
Ej mam prooble.
W misji Między młotem a kowadłem muszę wziąść stingera, ale nie ma go w miejscu, w którym zostało oznaczone.
Co zrobić? Pomóżcie
do Pawlo94
ustawienia automatyczne nie dostosowują sie trakcie rozgrywki do konfiguracji komputera, trzeba je wczesniej wybrać w opcjach graficznych. Myslę, ze są uzaleznione od wydajnosci komputera. W moim przypadku, na auto mam w ultra tylko tekstury, reszta, w zasadzie jest na "średnio". Mam komputer z wyższej średniej półki: Quad Core 9650 (czyli najmocniejszy Quad poprzedniej generacji - 3 GHz, 4 GB RAM, Radeon 7870 OC - to wersja Gigabyte z rdzeniem fabrycznie podręconym do 1100 MHz, twardy dysk 500 GB WD Raptor, Win 7 64-bitowy. Co do pamieci RAM, to wstawiłem na próbę jeszcze dodatkowe 4 GB i stwierdzam kategorycznie, ze w grach nie ma żadnej istotnej róznicy pomiedzy 8 GB a 4 GB, przynajmniej jeżeli chodzi o Win 7 64x.
mi przy 4 gb gra cieła po 15 min gry , czasem odrazu po uruchomieniu. Gdy dołożyłem kolejne 4gb ram , nawet raz nie pierdnie!
Dziś na origin, Edycja Premium za 95 złotych.
Do północy.
Pozdro.
Win vista 32bit
GeForce9600gt 1gb
intel core 2 duo 2,80ghz
4gb ram
pójdzie ??
pewnie że tak , ale wąskim gardłem jest procesor więc będzie cięzko o przyjemną gre
Wydaje mi się że Battlefield 3 działa tylko na systemach 64-bitowych więc nie jestem pewien czy ci pójdzie :)
odpali! , tylko musi mieć zaktualizowany system łącznie z service packiem , chociaż i bez tego powinna gra się odpalić
odpalić to odpali,ale w rozdzielczości 800*600 i detale na low. no i głos będzie troche przecinało. sam grałem na procku 3.0 ghz intel dual.
ja mam e6600 2x2.4 3giga ramu ddr 2 i radka hd 5770. Śmigaa mi na rozdzialce 1440x1050, średnio-niskie detale przy około 45fpsach
Dużo jeszcze osób gra na multi ?
Dzień Dobry,jako iż jestem że tak powiem "nowy" w Battlefield 3,szukam gracza z którym mógłbym pograć multiplayer(chcę zagrać coop na sam początek w celu oswojenia się z grą).Musi to być gracz ogarnięty,czyli który już długo gra i przy okazji pokaże mi co i jak w multiplayer(z góry uprzedzam nie zamierzam grać z osobami piszącymi "żal.pl" itp,to może też zabrzmieć dziwnie ale chcę by był to gracz w wieku 18+ wzwyż).
ghost___---> hej, coopa sobie zostaw na pozniej, po prostu znajdz serwer gdzie nie ma nikogo i gre mozna zaczac od jednego gracza ( przelec :) wszystkie mapy co by obadac gdzie co jest itp. pozniej wskocz na serwer do 4 graczy i tak wzwyż bo jak polecisz na fullognia to odechce ci sie grac, uwierz mi. Musisz napisac czy masz tylko podstawke czy dodatki jakies ? Ja juz podstawki na oczy nie widzialem odkad wyszedl pierwszy dodatek. Teraz gonie w dogrywce i ten co wyszedl przed silami pancernymi :). jak chcesz to możemy pogonic razem o wiek mój się nie bój, mógłbym byc Twoim ojcem ;) nick gigaPOL - zapraszam
Pytanie do młodzieży wy gracie czy się kłócicie na serwerach bo czemu część serwerów jest zablokowana dla Polski?
Wysłałem zaproszenie do znajomych,co trybu coop to chciałbym w niego zagrać ponieważ według mnie jest to że tak powiem "przystawka" jak kampania singleplayer którą ukończyłem dawno,a że nie miałem możliwości pogrania jeszcze w tryb coop to chciałbym właśnie od niego zacząć moją przygodę multiplayer z Battlefield 3.
Witajcie.
Na jakich ustawieniach pójdzie mi ta gra na multi w roździelczości 1680x1050?
Sprzęt:
Amd Phenom II X4 965 BE
Gigabyte radeon oc 7770
4 gb ramu.
Lilsem powinno ci pójść na średnio-(nawet)wysokich.
Dzięki za odpowiedź! Jeszcze dzisiaj napiszę jak działa bo właśnie idę do sklepu kupić tego bfa.
SweetFX - dzięki tej modyfikacji Gra przy wył HBAO i SAO i alliasingu wygląda "ładnie"
1
Myślałem że to jakiś killer PC a u mnie na Athlonie II x4 640 4x3GHz,8GB ramu i HD6850 1GB GDDR5/256bit chodzi w 1600x1200 wszystkie opcje ultra i AA x4 z prędkościa ~50 klatek takze optymalizacja ok. Kampania fajna,jednak brak w niej jakichś epickich momentów,którymi jest nasycone Call of Duty.
Witam mam pytanie pojdzie mi ta gra na Samsung R780 17.3 Cala 4 GB ram 500 GB
Intel Core i5 Processor 430 M (2.26 GHz, 3 MB)
4 GB (DDR3 / 2 GB x 2)
17.3 LED HD + (1600 x 900) 16:9 Gloss
NVIDIA GeForce GT 330 M 1GB DDR3
500 GB (5400 rpm S-ATA)
pograłbym z kimś na róznych mapkach :)))) konto premium(fajne nowe mapki jak i stare :)),mam kilka ulubionych ,zatoka omańska,kaspijska granica,szturm na karkand i nowe :)
już troszkę gram,ale śmigam od jednej do drugiej mapki z randomami
mój nick: quest77_razer
wiek +18.. jak ktoś napisał, nie gram z ludzmi typu "żal" itp.
ps.gram dla zabawy....
Opłaca się BF3 Premium za około 60 zł ?? bo jest promocja na Amazonie i zastanawiam się :)
pyramid_head opłaca się i to bardzo. 1 dodatek kosztuje z reguły około 40 zł, a tu masz 5 dodatków na 60 zł:) + dużo fajnych rzeczy,np. raz w miesiacu 2x expa, pierwszeństwo na serwery i wiele innych :) Bierz nie wahaj się:P
Witam mam pytanie czy ta gierka bedzie chodzila na moim sprzecie ?
Muj sprzet to :
4 GB ram
64 system bitowy
procesor:
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T6600 @ 2.20GHz
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T6600 @ 2.20GHz
karta graficzna to :
ATI Mobility Radeon HD 4500 Series
Prosze o szybka odpowiedz
@ Feru nie wiem, czy się śmiać z ciebie, czy płakać. Nie wprowadzaj ludzi w błąd - bo jak możesz na słabiutkim Athlonie II 640 X4 z 6850 grać w rozdzielczości podchodzącej pod "full HD"w 50 klatkach? :))
http://pclab.pl/art50000-16.html - masz tu link z testem procesorów "na koniec świata" i czarno na białym widać, że Twój procesor nawet z lepszą grafiką - Sapphire HD 7970 Vapor-X 6 GB, Ramami - G.Skill Ripjaws 8 GB i dodatkowo dyskiem SSD - Kingston SSD HyperX 480 GB, Twój procek wyrabia tylko 35,3 Fps'a :D. Więc nie wiem, czy chcesz się pochwalić wypasionym sprzętem, czy robisz z nas durni, a może jedno i drugie :)).
Co do gry to polecam multiplayer, nawet bez premium można się dobrze bawić.
Dodatkowe usprawnienia i podobne popierdolki. Najwazniejsze to dostep do wszystkich dodatkow DLC, oraz mozliwosc zagrania w nie 2 tyg. wczesniej (Teraz zostal juz tylko End Game). Mozliwosc ogladania ekskluzywnych materialow filmowych i poradnikow. Do tego dochodzi pierszenstwo w kolejkach przed graczami bez Premium.
Mam dwa pytania, podstawowe to czy zakup keya na allegro za 4 dyszki jest pewny ? Sprzedaje to firma która ma ponad 10 tysięcy pozytywów i żadnego negatywa ale jestem laikiem w sprawie originu i nie wiem jak tutaj z legalnością. EDIT : W sumie tutaj oferta jest tak samo zacna bo edycja premium wersja pudełkowa w przyzwoitej cenie.
Durga sprawa to jak z przystępnością dla nowego gracza ? Nigdy nie grałem w żadnego BFa ( troszkę w BC2 tylko ) i czy nie jest ciężko się teraz wbić w to wszystko od nowa ? Jeśli wiecie o co mi chodzi.
Ta gra jest do dupy. Jestem fanem gier z serii arma. Nie ma rozbudowanych komend radiowych. Małe mapy (mówicie że duże, ale w armie mapa ma 300 km kwadratowych). Na multi są drużyny a tak naprawdę są dla pokazu bo każdy gracz robi co chce. Gra ogólnie jest dla dzieci które lubią kampić. Jeżeli szukacie wrażeń zagrajcie OFP cold war crisis, Arma, Arma 2 i red orchestra ostfront
Czy BF3 Premium Edition, który jest w ofercie sklepu gol to nie fake. Chodzi mi o to czy to prawda, że to jest BF3 + premium?
MaxMixMex RU
Widać kto tu jest dzieckiem. Chyba czegoś nie zauważasz, battlefield to gra FPS, first person shooter, zwykła strzelanka, twoja "ULUBIONA" ARMA to symulator wojenny. Porównywanie obu gier w sposób w jaki ty to zrobiłeś jest żałosny. W battlefieldzie nie potrzeba "rozbudowanych komend radiowych", a drużyny są jakie są, zależy na jakie trafisz, w armie liczy się współpraca dlatego drużyny są tak zgrane. Małe mapy? No cóż jak na fps to są to jednak ogromne mapy, bez obrazy ale mapki w armie to po prostu crtl+c, ctrl+v, większość to las i powtarzające się budynki w bardzo kiepskiej jakości. Może lepiej małe mapki niż duże wyglądające fatalnie? Po co obrażać jedną lub drugą grę, obie gry mają swój smaczek i różnią się od siebie. To nie bf jest do d*py, tylko twoja opinia. Pozdrawiam.
frast zgadzam się z tobą że to inna gra,ale ta gra nawet jak na FPS jest po prostu słaba.Battlefield sie chowa przy każdym Call of Duty.
Battlefield sie chowa przy każdym Call of Duty.
tak, szczególnie w multi xD buahahaha
chowa się bo co? bo masz słabego kompa i tylko cod działa ci płynnie , bo od kilku lat wałkują ten sam silnik graficzny? zagraj na ultra/high w bf3 to zobaczysz co to prawdziwy fps.Jeżeli sądzisz że mapy są małe , to zmien tryb na rush i i kilka odmian tego trybu ... bez pojazdu nie masz się co ruszac z bazy!!
Aja mam pytanie co trzeba do kupic zeby pograc sobie? mam mniej wiecej taki sprzet
procesor amd sempron140,,2.7ghz odblokowalem 2 rdzen i teraz mi wykrywa jako amd athlon2 x2 4400e 2 rdzenie
to chyba juz szukac karty pod athlona nie semprona?
4gb ramu ddr3
karta zintegrowana radeon 3000 512mb czy cos tam podobnego
zasilacz carbon 400w-p4s
i pytanie co wymienic zeby przynajmniej na min poszlo tylko karte? i na jaka bo z ta karta zintegrowana to tylko klopoty jedne gry mi chodza inne nie jak w loteri np crysis 2 chodzi a juz crysis 1 nie chce karte i tak bede musial dokupic tylko niewiem na jaka nie bardzo sie znam,no i niewiem jak z zasilaczem
Nie chce mi się wierzyć w to, aby na moim Pentiumie G860 czy i3 ta gra słabo działała w multi. Co innego słabe 2 rdzenie, a co innego dobre. Te procesory wyżej wymienione są wydajniejsze od takich Core 2 quadów, szczególnie wtedy gdy ktoś nie podkręca proca
znalazlem takie min wymagania wiec odpali na 2 rdzeniach ja i tak zwykle gram na min wiec mi to nie przeszkadza tylko niewiem jaka karte do kupic do mojego kompa a procka mysle podkrece ale dopiero jak kupie karte
Minimalna konfiguracja:
- System: Windows Vista SP 2 32-bit / Windows 7 SP1 32-bit;
- Procesor: dwurdzeniowy o taktowaniu 2 GHz (Core 2 Duo 2.4 GHz lub Athlon x2 2.7 GHz);
- Pamięć: 2GB RAM;
- Miejsce na dysku: 20 GB;
- Karta graficzna AMD: kompatybilna z DirextX 10.1 i z 512MB RAM (ATI Radeon 3000, 4000, 5000 lub 6000, wydajność ATI Radion 3870 lub lepsza);
- Karta graficzna Nvidia: kompatybilna z DirectX 10.0 i z 512MB RAM (Nvidia GeForce 8, 9, 200, 300, 400 lub 500 z wydajnością Nvidia GeForce 8800 GT lub lepsza).
Ludzie mam z was beke "call of duty jest najlepsze" po prostu smiac sie mozna. Co do procków nie sluchajcie tu ludzi 2 rdzenie to za malo.
Jestem fanem battlefieldowskich klimatów. BF3 spełnia te wymagania, jednak nie ma tego czegoś co by mnie przyciągnęło na więcej godzin. Bad Company 2 jest o wiele lepsze, mimo iż to nie jest kontynuacja BF'a 2. BF3 ratuje się jedynie ładną grafiką, spora ilością broni i masą dodatków do nich. Nic po za tym nie jest na tyle dobre by podwyższyło u mnie ocenę gry. Mapy nie sprawiają naprawdę dużych, spokojnie można ładować w bazę wrogą z pierwszego punktu. Destrukcja nie jest tak fajna co w BC2 i u mnie jest to minusem, jednak myślę że jest to zamierzony zabieg producentów - już widzę te samoloty spamujące na starcie rakietami w budynki wroga, no ale cóż, nie ma frajdy. Muzyka również jest znikoma, w porównaniu do poprzednich części odpada na starcie, nie ma tej motywacji co w BC2 podczas ładowania mapy słysząc bębny i inne instrumenty. Ale ogólnie to dobra gra, tylko tak jak pisałem, nie ma tego czegoś.
Czy ktoś by mógł mi odpowiedzieć na pytanie, na jakich ustawieniach powinien chodzić mi bf3
sprzęt: amd athlon II x3 455, 8gb ram 1333hz, win 7 64bit, gtx 560, rozdzielczość to 1440x900. Z góry dziękuje za odpowiedź.
cod lepszy od bfa ? lol.. jedynie co to może tylko jeżeli chodzi o singiel i fabułe. Poza tym jeżeli chodzi o moje zdanie to call of duty dla mnie skończył sie na modern warfare 3 bo to co pokazuja w black ops to jest dno.. mam nadzieje że kolejne części pozostaną przy czasach rzeczywistych bo niedługo będziemy biegać robocopami.. pozdro dla graczy w bf w multi :)
Mam pytanie czy mi odpali:
Procesor: 2,4GHz
4GB Ram
karta graficzna:NVIDIA GeForce 9400 GT
Direct X 10
Windows 7 (64-bitowy)
Wor22 - o multi możesz pomarzyć , singiel minimalne ustawienia w niskiej rozdzielczości , winą jest słaby procesor i karta graficzna .
Siema, ja wam nic nie chce mówić ale na moim kompie tj. AMD Athlon II X2 270 3.4GHz 8 GB RAM i karcie grafiki GeForce GT 430 ddr3 1 gb ta gra chodziła na Wyskokich i na multi średnie/ wyskoie bez lagów i grało się zajebiście.
Wizualnie gra spoko ale nadal zastanawiam się nad kupnem wersji podstawowej (kosztuje 90zł), nie wiem czy warto inwestować skoro pod koniec roku ma wyjść bf4. Może ktoś rozwieje moje wątpliwości, obawiam się że gracz zaczynając teraz grać w bf3 na multi natknie się na barierę graczy wysokopoziomowych i za bardzo nic nie zrobi. Ciekawy jestem jak długo będą działać jeszcze serwery bf3.
Mocno przereklamowany tytuł. Nie wiem nad czym ludzie tak się spuszczali, kiedy jest to po prostu dobry shooter z bardzo dobrą grafiką.
A ja tam czekam na UT4... wtedy wszystkie CODy i BFy się mogą schować... xD
devonmivir zwłaszcza że wielu graczy ma teraz premium, przez co stoisz ostatni w kolejce żeby do gry wbić jak tego nie masz... i tak se można czekać godzinami xD myślałem nad tym premium bo jakiś czas temu kosztowało 170zł a teraz około 100zł ale z drugiej strony za rok wyjdzie BF4... i poczekam z zakupem... jak tam też odwalą taką maniane jak tutaj to szkoda mi kasy na BF4 także....
Jaką maniane ? xd Giera w multi jest naprawde wporządku. Zachowana balistyka, ładnie wygląda, świetnie sie gra. Co prawda człowiega h****j strzela jak widzi jakiegoś cheatera który zdejmuje z drugiego końca mapy jednym hitem jakimś pistoletem albo shotgunem ale pomijając ten fakt gierka jest naprawde świetna.
Singie bardzo ale to bardzo SŁABY! Bugi bugi i bugi a multi jak dla mnie może być
bugi ? zrób aktualizacje swojego pirata to nie będzie bugów ;)
Bardzo dobry FPS, świetne multi, single dość kiepski ale i tak ta gra stawia na Multi.
Gdyby nie brac pod uwage obietnic DICE to byla by to dobra gra,ale zrobili cos zupelnie innego niz to co obiecywali.ZUPELNIE.
Gra multi świetna narazie niema lepszej łupie na niej długo i się niemogę odzwyczaić na niej grac .Pozdrowionka dla bf multi graczy od picek123
ojeej obiecywali nie obiecywali. Jest gra ? jest. Miazdży tego całego coda z każdej strony ;)
Wozniaq-Czyli nie ma znaczenia jaka jest gra ? Wazne ze wyszla ? Tylko to sie liczy ? W takim razie czemu jazdzisz po COD ?
Bo to gówno w porównaniu do BF'a i do swoich poprzednich części ;) BF wyszedł świetnie.
NIEWIEM CO LUDZIE WIDZICIE W TEJ GRZE BF3 TO JEST BEZMUZGA STRZELANKA
Dlaczego tak uważasz ? hmm zgaduje że jesteś fanem gier RPG ? hmm ja też :) lecz BF bardzo mi sie podoba :)
AKURAT NIE ZGADLES ZE RPG TO MOJA ULUBIONA KATEGORIA GIER INTERESUJA MNIE DOBRE STRZELANKI NP CRYSIS FAR CRY 3 MAX PAINE 3 HITMAN GTA MOZE ZNACIE JAKIES DOBRE TYTULU COS W STYLU WYMIENIONYCH GIER
Mogę powiedzieć , że po przejściu singla i po kilkunastu godzinach gry w multi mogę powiedzieć , że zdecydowanie najbardziej przereklamowany FPS w jakiego znam. Jedynym plusem singla jest co najwyżej dobry polski dubbing . Reszta cech singla to zdecydowane wady takie jak bugi , różnego rodzaju problemy z dźwiękiem , zjechana optymalizacja , nieporywająca , nudna , przewidywalna , czerpiąca dosłownie wszytko z CoD-ów fabuła oraz naprawdę słabo zrobione mapy . Jeśli ktoś lubi w FPS najbardziej ten tryb to raczej powinien się wstrzymać z zakupem tej gry. Kolejnym minusem jest CO-OP chyba najgorszy z jakim miałem styczność w grach ( oczywiście bugi , problemy z połączeniem , właściwie brak fabuły oraz przerobione mapy z singla ) . Jedynym jasnym światełkiem w tej kanalizacji jaką jest ta gra jest właśnie tryb multi , których też jest zabugowany. Jeśli masz szczęście może uda ci się trafić na dobry serwer , z dobrym pingiem i może zaczniesz się nawet nieźle bawić , dopóki gra nie zacznie się lagować lub dla odmiany wywali od razu do pulpitu . Moja ocena to znacznie naciągnięte za multi 4/10.
no cóz. Dziwne bo mnie akurat nie wywala do pulpitu. Chyba że trafi sie pizdowaty admin który wywala lepszych graczy. Zabijesz go to Cie wywala.. no cóz. Uważam że Ci wszyscy adminowie serwerów mają za duzo praw. Co do opisu to po części sie zgodze bo gra jest zrobiona głównie pod multi co można potwierdzić pięcioma dodatkami własnie do trybu multi. Czego sie spodziewałeś po tej grze ? to jest gra wojenna a nie jakieś pitu pitu w przyszłości i inne fantasy. Na pewno nie jest zerżnięte z coda bo BF powstał przed codem :) Powiedz mi gdzie są przestrzenie takie jak w bf'ie. Powiedz mi gdzie jest możliwość jazdy pojazdami. Powiedz mi czy w Codzie jest zachowana balistyka. Może masz cienkiego kompa i dlatego Ci wywala ? ja osobiście na wszystkich serwerach mam bardzo dobry ping. Więc wina może też leżeć w Twoim łączu.
Jak można porównywać CoD'a z BF3 ?
Ch*j wie jakie klasy z fantasy, brak balistyki, dwie bronie w łapie i brak Współpracy. To czyni z gry totalny SYF
Być może i BF3 jest przereklamowany... ale dzięki temu jest wiele graczy i wiele pełnych serwerów.
Nie podoba wam się BF? przez nieliczne bugi? lagi? NIE! ponieważ nie macie z kim grać i nie stawiacie na współpracę... tylko biegacie jak dzieci z downem. Ja osobiście gram w ekipie 3 osobowej i to wystarczy żeby pięknie się punkty przyjmowało. Ogólnie bez współpracy niema przyjemności z gry w BF3
Więc, zamiast płakać jaki to BF3 jest Kitowy... zacznij szukać kolegów do wspólnej gry.
Ja oceniam na 9/10
Witam. Na jakich ustawieniach pójdzie mi bf3 ? Moja specyfikacja:
CPU: Intel Core 2 Duo E8400 3.00GHz
GPU: Radeon HD 7770
RAM: 4GB
up. Trudno mi powiedzieć. Na średnich nie powinno sie zaciąć. Odpal i zobacz ;p Gra nie wymaga aż tak mocnego kompa jak sie może wydawać :)
[4717] Wysokie na singlu.
Daj sobie spokój chłopie z nim, gościu mi wjechał w wątku z WD za to że mu błąd poprawiłem :), tutaj to samo "Bezmuzgi" to jest on, ehh dzieci naprawdę nie powinny być dopuszczane do internetu.
siema mam do sprzedania konto battlefieldplay4free medyk-19lvl i szturmowiec--22lvl szczegóły jesli ktos sie by zainteresował--nie sprzedaje za kase.
Agent napisz więcej szczegółów odnośnie oferty i czego oczekujesz za konto.
Gra nie sasługuje na taką dużą ocene... Singleplayer Woła o pomstę do nieba .. smród miód i ubóstwo..Trochę gre ratuje multiplayer ale to też nic nowego.. I jeszcze te uruchamianie przez stronę internetową 100% L0L
Zakładam że gra chodzi ci beznadziejnie bo masz beznadziejnego kompa , jeżeli ktoś ma chociaż średniej klasy pc i potrafi grać w tego typu gry to na pewno ma inne zdanie.
Gra chodzi mi na full detalach chłopcze ; ))) mój komp :
AMD Phenom II X4 955 Processor 8,0 GB Ram
Karta graficzna NVIDIA Geforce GTX 660
Windows 7 home premium 64 bit
Rtype1 ------- na szturmowcu jest bron bez ograniczen scar oraz mundur i do munduru tez dodatki. ok.5000credits a fundsy to nie ma bo wydalem juz na bron bez ograniczen i na postac ubranie bo na tym sie gra opiera. a jezeli jestes zainteresowany czyms z wyzszaj pułki to mam inne konto mechanik 27 lvl + as-val bez ograniczen+mundur i dodatki wno i snajper z 21 lvl. chodzi mi tylko o wysłanie sms za 7 zł nic wiecej, nie jestem oszustem jezeli tak myslisz to nie musisz być zainteresowany. na gre wydałem ok 30 zł tak że cena jest śmieszna :)
Rtype1---- jesli naprawde jestes zainteresowany to moj numer gg pisz jak chcesz kupic lub moze jakis twoj kolega---- moje gg to 42815931
kornixD123 - tak jak napisał Psychosocial.. emm skoro nie śmiga Ci na ful to w takim razie pewnie dostajesz baty w multi xD
poprawka.. Skoro śmiga Ci na full to w takim razie pewnie dostajesz baty w multi xD
Multi nawet dobry nie ma co ukrywać .. Po prostu single trochę kiczowanty moja ocena :
prawda, singiel jest średni ale multi wymiata :) takie moje zdanie
Najlepiej to byście chcieli mieć wszystko za darmo.. Wszystko ma swoją cenę nawet niektóre ile czasu po premierze stoją ponad 100?..
Siemano Agent.
Byłem zainteresowany z pozycji obserwatora.
Co do ceny to jednak się zgodzę że za taki dorobek, to jest atrakcyjna dla kogoś kto chce zacząć z teoretyczną przewagą.
Piszę teoretyczną bo tak naprawdę o sukcesach w grze będą decydować głównie umiejętności.
Pozdro!
@Kharim119
Ta gra tak ma...
Dopiero za pieniążki pokazuje swój cały potencjał i bez dwóch zdań jest ich warta.
Witam. Czy BF3 ruszy mi na:
Intel Core i3 2100 3,1 GHz
8 GB RAMU
Karta graficzna: GEFORCE 9500GT Gainward - o to mi najbardziej chodzi, czy nie jest za słaba.
I w jakich rozdzielczościach, jakie detale, ile fps?
Znalazłem coś takiego http://gamehints.net/battlefield-3-origin-key-generator-2013/
Skipi1111 Cieszę się że znalazłeś :/ A umiesz to ściągnąć bez SMS
Witam. Czy na laptopie HP 650 Pójdzie bf3? Pytam bo chcę kupić:D
Wszystkich co lubią BF3 jest mi żal. Jak można lubić takie GÓWNO!!! Miał być najlepszy FPS wszech czasów, a co jest?... nic. Lag za lag. Jak da się w to grać?! W to się gra?! Ja myślałem, że się wkurwia tylko i "próbuje" naprawić lagi, CoD jest najlepszy i będzie najlepszy. Oby EA upadło jak najszybciej.
Paul Ty masz lagi a ja nie mam.
Ta gra to moim zdaniem najlepszy multiplayer z dostępnych fps.
Call of duty i te mapki wypadają przy tej grze jak anorektyk przy koksie.
To w kwestii porównań.
Zamiast naprawiać lagi, zainteresuj się tym co masz w obudowie albo daj sobie spokój i wróć do call of duty:-)
Nie pisz też jaki to masz dobry sprzęt a lagi pomimo to...
Zaoszczędź czasu sobie i nam.
Za ten czas pomęcz mamę o nowy komputerek ewentualnie konsolkę.
Ten niedobre lagi...
Nie jest Ci żal tych co grają...tylko tego że Ty nie możesz pograć.
Żeby było weselej, pomimo tego zwalasz to na grę i dalej liczysz na cud, szukasz gotowych ustawień i miliona innych trików na zwiększoną ilość fpsów itd...
Do tego przerobiłeś wszystkie gamebooster-y, powyłączałeś w systemie usług więcej niż masz lat i wciąż nic...
I kogo tu żal?
ahahahaha xD dobreeeee :) browar dla Pana wyżej :) Zgadzam sie w 100%.... paul to że Ci laguje nie znaczy że gra jest lipna :) może Twój "sprzęcik" jest lipny ;) idz grać w coda, odgrzewanego kotleta który przez jeszcze 10 lat będzie oferował ciągle to samo :)
siemano kupiłem po niskiej cenie battlefielda 3 i chce zagrac w multi ale nie mam zielonego pojecia jak ten multiplayer uruchomic moze mi ktos wytłumaczyc jak co trzeba zrobic bo w tych sprawach jestem ciemny. dzięki za pomoc jesli ktos odpisze,
@ Agent
Po odpaleniu gry przez origin, i zalogowaniu się do battleloga, w zakładce online wybierz przeglądarkę serwerów...i wbijaj na który Ci pasuje.
Bądź jeśli chcesz aby system sam przydzielił Cię do jakiegoś meczu, wybierz "szybką grę" i witaj na polu bitwy!
rtype-------- jak odpalic gre przez origin
W momencie instalacji gry, instalujesz origin...wklepujesz kod...i gra zapisuje się w bibliotece tego programu.
Później czy odpalasz z ikony na pulpicie..(po czym uruchamia się origin) czy przez origin...w następnej kolejności uruchamia się przeglądarka i battlelog.
Z tego co piszesz wynika że nie kupiłeś gry lecz masz pirata i nie wiesz jak odpalić tryb multiplayer.
No więc nie odpalisz go.
po zianstalowaniu gry, origina itd itd.. masz już gre w bibliotece origina ? to wchodzisz na http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl/gate/?returnUrl=%7Cbf3%7Cpl%7C. Logujesz sie, pobierasz wtyczki które są dostępne wtedy gdy w prawym górnym rogu obok Twojego profilu wyświetla się strzałka na niebiesko. Jak to zrobisz wybierasz sobie serwer klikając zakładke ONLINE, która znajduje sie pod tym dużym napisam BATTLEFIELD 3. Tam wybierasz sobie serwer i jedziesz :)
Koleś grał w singla i nie widział origina na oczy.
No to jasne że ma pirata.
Temat zamykam.