Gothic 3: Zmierzch Bogów - poradnik do gry

Poradnik do cRPG „Gothic 3: Zmierzch Bogów” zawiera opisy wykonania wszystkich zadań pogrupowane względem kolejnych lokacji.

19 stycznia 2009Autor solucji: lhorror (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witaj w nieoficjalnym poradniku do Gothic 3: Zmierzch Bogów - Gothic 3: Zmierzch Bogów - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do Gothic 3: Zmierzch Bogów. Powstał on na podstawie polskiej wersji gry (1.0.6). Wersja ta jest wciąż daleka od doskonałości. Niewykluczone, że kolejne łatki ujawnią kolejne zadania w grze, których w tej wersji nie można otrzymać bądź zrealizować.

W poradniku kolorem pomarańczowym oznaczyłem nazwy ciekawszych przedmiotów, kolorem niebieskim imiona postaci, kolorem zielonym nazwy miejsc, a kolorem brązowym nazwy zadań. Zadania pogrupowane są względem miejsc i ułożone w kolejności alfabetycznej. Niektóre opisy zadań zawierają sposoby ukończenia dwóch misji, bowiem nie było sensu ich rozdzielać.

Marcin "lhorror" Jaskólski

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Gothic 3: Zmierzch Bogów - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 19 stycznia 2009.

komentarze czytelników (62)

xardas19  2009-12-02 - 13:55

ej pomocy ne moge znaleść hansona w misji o xardasie że muszę go znalaść gdzie jest może ktoś wie prosze pomocy

maximussih  2009-12-11 - 21:42

gdzie mogę znaleźć inoga, wszędzie go szukam i nigdzie go nie ma, w silden czy czy gdzieś w okolicy

wafel18  2010-02-08 - 09:49

Gra jest fajna. Jednak jest zamało zadań. Ja ją przeszedłem w trzy dni

sander18  2010-03-23 - 17:26

ludzie pomocy>jak właczyc konsole bo nie ma lee i nie moge wykonac zadania a zrobiłam wszystko co trzeba zrobic zeby niby ja właczyc a nie idzie i co dalej???

sander18  2010-03-23 - 17:30

jak kto by dał rade mi pomuc prosze o napisanie mi na gg albo tu nr gg 20565222

Slitcherin77  2010-04-23 - 20:16

gdzie moge sie nauczyć umiejętności Duży oręż 1

matekiiiiiiiiiiiiol  2010-05-09 - 10:16

Ktoś może wie gdzie jest ten Czarny Mag z Trelis??????????????????????????????HĘ?

Mistrzunio10  2010-08-28 - 16:44

Siemkaaa Ej Pomoz Mi ktos JAk wykonac misje : Odeksportuj Handlarzy ... Prosze pomoz mi ktos bo niewiem gdzie ich mam zaprowadzic :/ Piszcie gg i tutaj nr gg 9714220 .... Odpowiadajcie Prosze

paweł21  2010-08-30 - 12:09

wie ktoś gdzie można się coś dowiedzieć o czarnym magu w Gocie z góry dzięki .

herucim  2010-10-10 - 08:16

Hej ktoś z was wie jak przejść misje od Inoga z karawaną kupiecką bo ja nie wiem gdzie ich zaprowadzić za odpowiedź z góry dzięki

herucim  2010-10-10 - 08:22

gg to 23683598 moje

Megane  2010-10-27 - 18:05

herucim - musisz znaleźć w mieście ( w jakiejś gospodzie ) handlarza który podejmie temat ( gadaj z wszystkimi, któryś zatrybi - gospoda koło bramy). Ruszacie do Anoga, ale po drodze w kanionie będziesz miał napad. Bułka z masłem, nie rozpędzaj się bo zaraz obok masz bizony. Z wszystkimi naraz się lać nie lubię. Misja kończy się na mostku koło młyna, handlarz sam Ci podziękuje

Megane  2010-10-27 - 18:12

Co z tym Czarnym Magiem - zniknął. Przesprawdzałem wszystkie porady, czekam o północy przed pracownią i echo. Sprawdziła jaskinie (1. dwupoziomowa pod domem tego co sprzedaje swoje dzieci. tą z Księgą Dominacji i tą powyżej z samym łożem, trafiłem do Wędrowca i nic ). Myślę czy go gdzieś po drodze nie zatłukłem - ale wtedy by sie pokazał w wykonanych zadaniach. Thorus, Inog, Anog , Rudolf , Garan, Silvestre nie chcą ze mną gadać. To zadanie jest chyba konieczne do pójścia dalej ? Poradżcie towarzysze

rzelazny 18  2011-03-30 - 09:39

theodor z venardu dal mi zadanie aby znalezc zaginionych szpieguw i mam problem ze znalezieniem ih gdzie mam ih dokladnie szukac

Scientic  2011-04-13 - 11:21

JAK TRZEBA WYKONAC QUESTA ESKORTOWANIE KARAWANY I GDZIE TRZEBA IŚĆ PISAĆ NA GG 20619014

tomos11  2012-02-19 - 12:09

witam!mam poważny problem z z gothic 3 zmierzch bogów w wersji rozszerzonej patch 2.0v a mianowicie usunąłem wszystkie seavy z gry i mam taka prozbę jak by ktoś posiadał seva na 25-30 lv to bardzo bym prosił o info nr gg 7660365

Mefju1239  2012-05-06 - 14:11

hej ja mam też problem z wersją rozszerzoną a mianowicie chodzi o misję z eskortą kupców z Geldern do Silden chodzi o to że kupiec halmar nie prowadzi mnie lecz ja go i nie da sie ukończyć misji, ma ktoś save pomijający tą misję ?

monta55  2013-03-29 - 12:30

dostałem zadanie znaleść zwiadowców tam gdzie miałem szukać tam ich nie ma tylko jest dwóch orków

krudom  2014-02-24 - 11:58

pomocy mialem byc slugą oscha gadalem z torusem ale osch ze mną nie gada i nie mam od niego zadniej misji co dalej pomocy

borys19_s  2014-11-07 - 15:00

pomocy mam zadanie żywność dla głodującej rodziny więźnia znalazłem worki z przenicą ale nie moge ich podnieść