Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie poradnik Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Dwie bronie

Podwójny Cios - Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Podwójny Cios

Włączana

Zasięg: Postać

Koszt użycia: 71

Ponowne użycie: 30 s

Wymagania: Poziom 20, Zręczność 34, Wyszkolenie Bojowe

Działanie: Dwa ciosy zadające trafienia krytyczne.

Czuły Punkt - Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Czuły Punkt

Bierna

Wymagania: Zręczność 40, Ulepszone Wyszkolenie Bojowe

Działanie: Premia do szansy na trafienie krytyczne i obrażeń przy trafieniu krytycznym. Ulepsza Podwójny Cios - dodatkowe obrażenia od utraty krwi.

Poniżej Pasa - Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Poniżej Pasa

Włączana

Zasięg: Postać

Koszt użycia: 71

Ponowne użycie: 30 s

Wymagania: Zręczność 46, Eksperckie Wyszkolenie Bojowe

Działanie: Atak zmniejszający prędkość ataku i poruszania się otaczających wojownika wrogów. Jeżeli przeciwnik krwawi po ataku zadanym Podwójnym Ciosem, przewraca się i pada na ziemię.

Nieustanny Grad Ciosów - Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Nieustanny Grad Ciosów

Podtrzymywana

Zasięg: Postać

Podtrzymanie: 0

Zmęczenie: 0 %

Ponowne użycie: 60 s

Wymagania: Zręczność 50, Mistrzowskie Wyszkolenie Bojowe

Działanie: Postać wyznacza przeciwnika do zabicia i atakuje go szybko i wielokrotnie, z każdym ciosem zużywając niewielką ilość wytrzymałości. Atak trwa dopóki cel nie umrze lub nie ucieknie, lub dopóki postać nie chybi bądź nie zużyje całej wytrzymałości. Jeżeli cel już krwawi po Podwójnym Ciosie, każde trafienie staje się krytyczne. Jeśli cel został spowolniony ciosem Poniżej Pasa, postać zawsze trafia.

Łucznictwo

Celność - Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Celność

Podtrzymywana

Zasięg: Postać

Podtrzymanie: 60

Zmęczenie: 0 %

Ponowne użycie: 10 s

Wymagania: Poziom 20, Zręczność 34, Wyszkolenie Bojowe

Działanie: Dodaje premie do ataku, obrażeń oraz szansy na trafienie krytyczne (premie zależą od zręczności łucznika).

Spowolnienie Czasu - Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Spowolnienie Czasu

Podtrzymywana

Zasięg: Postać

Podtrzymanie: 40

Zmęczenie: 10 %

Ponowne użycie: 10 s

Wymagania: Zręczność 38, Ulepszone Wyszkolenie Bojowe

Działanie: Redukuje szybkość ruchu pobliskich przeciwników (za wyjątkiem elitarnych lub silniejszych).

Strzał Rozpryskowy - Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Strzał Rozpryskowy

Włączana

Zasięg: Bardzo daleki

Koszt użycia: 85

Ponowne użycie: 60 s

Wymagania: Zręczność 44, Eksperckie Wyszkolenie Bojowe

Działanie: Specjalna strzała zadająca celowi potrójne trafienie krytyczne, a stojącym obok wrogom połowę tych obrażeń. Może ranić sojuszników.

Deszcz Strzał - Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Deszcz Strzał

Włączana

Zasięg: Średni

Koszt użycia: 113

Ponowne użycie: 60 s

Wymagania: Zręczność 52, Mistrzowskie Wyszkolenie Bojowe

Działanie: Łucznik wypuszcza wiele strzał na dany obszar. Może ranić sojuszników.

Broń i tarcza

Moloch - Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Moloch

Podtrzymywana

Zasięg: Postać

Podtrzymanie: 60

Zmęczenie: 10 %

Ponowne użycie: 10 s

Wymagania: Poziom 20, Siła 26, Wyszkolenie Bojowe

Działanie: W tym trybie postać powala wrogów stojących jej na drodze.

Skorupa - Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Skorupa

Włączana

Zasięg: Postać

Koszt użycia: 57

Ponowne użycie: 60 s

Wymagania: Siła 32, Ulepszone Wyszkolenie Bojowe

Działanie: Wszelkie obrażenia są przez pewien czas zredukowane (zależy od kondycji wojownika).

Aura Bezczelności - Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Aura Bezczelności

Podtrzymywana

Zasięg: Postać

Podtrzymanie: 100

Zmęczenie: 10 %

Ponowne użycie: 10 s

Wymagania: Siła 36, Eksperckie Wyszkolenie Bojowe

Działanie: Postawa nieustannie prowokująca przeciwników.

Pawęż Wieków - Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Pawęż Wieków

Bierna

Wymagania: Siła 40, Mistrzowskie Wyszkolenie Bojowe

Działanie: Ulepsza zdolność Skorupa - przez pewien czas postać staje się całkowicie niewrażliwa na obrażenia.

Broń dwuręczna

Zamaszysty Atak - Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Zamaszysty Atak

Włączana

Zasięg: Krótki

Koszt użycia: 42

Ponowne użycie: 10 s

Wymagania: Poziom 20, Siła 30, Wyszkolenie Bojowe

Działanie: Potężny cios wycinający trójkąt wśród wrogów, zadając pierwszemu celowi trafienie krytyczne, a reszcie przeciwników normalne obrażenia. Trafieni przeciwnicy padają na ziemię (o ile nie przejdą testu na odporność fizyczną).

Dwuręczny Wstrząs - Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Dwuręczny Wstrząs

Podtrzymywana

Zasięg: Postać

Podtrzymanie: 40

Zmęczenie: 10 %

Ponowne użycie: 10 s

Wymagania: Siła 38, Ulepszone Wyszkolenie Bojowe

Działanie: W tym trybie każdy cios tworzy wstrząsy raniące innych przeciwników w pobliżu celu.

Natarcie - Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Natarcie

Włączana

Zasięg: Postać

Koszt użycia: 71

Ponowne użycie: 30 s

Wymagania: Siła 44, Eksperckie Wyszkolenie Bojowe

Działanie: Postać czyni kilka kroków naprzód, zadając zamaszyste ciosy rażące wielu wrogów naraz.

Niszczycielski Wir - Talenty i czary (2) | Rozwój postaci w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Niszczycielski Wir

Podtrzymywana

Zasięg: Postać

Podtrzymanie: 0

Zmęczenie: 10 %

Ponowne użycie: 30 s

Wymagania: Siła 50, Mistrzowskie Wyszkolenie Bojowe

Działanie: Postać nieustannie wiruje, atakując otaczających ją wrogów.