Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Czarne Mokradła | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie poradnik Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Czarne Mokradła

Tropem miłości

Zleceniodawca: Szkielet [Czarne Mokradła]

Na mokradłach znajdziesz szkielet (M7, 2), przy którym leży poszarpany list oraz butelka po truciźnie . Chcąc dowiedzieć się więcej o tragicznym finale miłosnej historii rozpocznij poszukiwania wskazówek pozostawionych przez niedoszłego męża. Jest ich 5 i musisz odkrywać je w odpowiedniej kolejności: 1 (M7, 5), 2 (M7, 12), 3 (M7, 13), 4 (M7, 14), 5 (M7, 15).

1 - Czarne Mokradła | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry
Wskazówka 1 - Czarne Mokradła | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Wskazówka 1

Wskazówka 2

2 - Czarne Mokradła | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry
Wskazówka 3 - Czarne Mokradła | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Wskazówka 3

Wskazówka 4

3 - Czarne Mokradła | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry
Wskazówka 5 - Czarne Mokradła | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Wskazówka 5

Pływająca butelka

Po ostatniej wskazówce odszukaj opisywany przez nią staw (M7, 16). Zauważysz pływającą w nim butelkę . Wyciągnij ją, a w środku znajdziesz list oświadczynowy oraz magiczny pierścień .

Ciężar winy

Zleceniodawca: Stary list [Czarne Mokradła]

W [Czarne Mokradła] natrafisz na stary list (M7, 7). Jest to testament Karstena Wilde - mężczyzny, który zamiast uratować przed baronową trzy młode panny , sprzedał jej je. Z powodu trapiących go wyrzutów sumienia nie wykorzystał otrzymanej nagrody, tylko zakopał ją w pewnym miejscu.

4 - Czarne Mokradła | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry
Stary list leży pośród skrzyń - Czarne Mokradła | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Stary list leży pośród skrzyń.

Skrytkę Karstena znajdziesz przy jednym z rozdarć Zasłony.

Jego skrytkę (M7, 10) znajdziesz w północnej części lokacji, tuż obok jednego z rozdarć zasłony. W skrzyni znajdziesz kilka cennych klejnotów , które możesz sobie przywłaszczyć.

Rozdarcia Zasłony

Zleceniodawca: Rozdarcie zasłony [Czarne Mokradła]

Otrzymasz to zadanie przyglądając się jednemu z 3 rozdarć Zasłony (M7, 8) w [Czarne Mokradła] . Zostaw je teraz w spokoju. Dopiero kiedy znajdziesz się w Pustce [Nieśmiertelne Czarne Mokradła] (patrz zadanie główne Cienie Czarnych Mokradeł) poszukaj 3 aparatur rozdarcia Zasłony (M8, 2). Są one strzeżone przez demony pożądania . Zabij je i użyj aparatur . Kiedy powrócisz do [Czarne Mokradła] , na miejscu aparatur znajdziesz żelazne kufry (M9, 3 i 4 i 5) z cennymi przedmiotami (głównie częściami zbroi Wartownika ).

Wypełniając to zadanie znajdziesz wszystkie części zbroi Wartownika, oprócz pancerza, który ma przy sobie Pierwszy. - Czarne Mokradła | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry
Wypełniając to zadanie znajdziesz wszystkie części zbroi Wartownika, oprócz pancerza, który ma przy sobie Pierwszy.

Zaginione kości smoka

Zleceniodawca: Smocza kość [Czarne Mokradła]

W [Czarne Mokradła] natkniesz się na leżące na ziemi smocze kości (M7, 3). Na początku znajdziesz ich 4 sztuki. Ostatnia część stanie się dostępna dopiero po wykonaniu zadania głównego Cienie Czarnych Mokradeł. Otwarta zostanie wtedy brama wiodąca do doków i tam znajdziesz ostatnią smoczą kość (M9, 6). Idź teraz do czaszki smoka (M9, 8) i uzupełnij ją zebranymi kośćmi . Efektem tego będzie zniknięcie bariery (M9, 9) blokującej drogę na wzniesienie.

Do czaszki musisz włożyć 5 kości. - Czarne Mokradła | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry
Do czaszki musisz włożyć 5 kości.

Wejdź po schodach na górę, gdzie czeka Cię spotkanie z potężnym smokiem - Królową Czarnych Mokradeł (M9, 10). Co jakiś czas smok zamieni się w elektryczną kulę , do której będą się zbliżać mniejsze kule .

Pamiętaj, że smokowi pod postacią kuli ciągle można zadawać obrażenia. - Czarne Mokradła | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry
Pamiętaj, że smokowi pod postacią kuli ciągle można zadawać obrażenia.

Jeżeli dopuścisz, aby dotarły one do środka, smok odzyska życie. Dobrym sposobem, jest zatrzymanie małych kul (np. Stożkiem Zimna, Glifem Paraliżu) i atakowanie centralnej kuli , czyli smoka , który w tej formie jest bezbronny.

Dama w opałach

Zleceniodawca: Zagubiona dusza [Nieśmiertelne Czarne Mokradła]

Zagubioną duszę (M8, 3) spotkasz nieopodal [Mroczna krypta] (M8, 1). Porozmawiasz z nią chwilę, ale szybko ucieknie przed powstającymi szkieletami . Zabij je i wejdź do [Mroczna krypta] . Wejdź w jedną z odnóg krypty, do której pobiegła zagubiona dusza (M8.1, 2). Na miejscu okaże się, że to tylko przykrywka i tak naprawdę masz do czynienia z demonem głodu .

Tę sytuację konfliktową możesz rozwiązać w następujące sposoby - Czarne Mokradła | Zadania poboczne w Dragon Age Początek Przebudzenie - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Tę sytuację konfliktową możesz rozwiązać w następujące sposoby:

Opcja 1: Zastraszenie

Skorzystaj z umiejętności Zastraszanie, aby przekonać demona (M8.1, 2), że nie warto z Tobą walczyć. Demon zgodzi się z Tobą i odejdzie.

Opcja 2: Walka

Stocz walkę z demonem głodu (M8.1, 2). Oprócz niego będziesz musiał pokonać także wychodzących z trumien plugawych trupich pożeraczy . Kiedy ostatni trup padnie na ziemię pojawi się duch kobiety , której dusza była więziona przez demona . Podziękuje Ci za uwolnienie jej i zniknie.