Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect 2 - poradnik do gry

Mass Effect 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mass Effect 2: Handlarze, oferta - działanie przedmiotów poradnik Mass Effect 2

Ostatnia aktualizacja: 10 maja 2021

Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect 2 możesz znaleźć zestawienie przedmiotów oferowanych na sprzedaż przez handlarzy. Z naszego atlasu świata dowiesz się jakie działanie ma każdy przedmiot oraz gdzie można go zakupić.

Handlarze - oferta i działanie przedmiotów

Poniższa tabelka stanowi zestawienie wszystkich przedmiotów oferowanych przez handlarzy. Są to zarówno zwykłe obiekty jak i technologie.

Nazwa przedmiotu

Działanie

Lokalizacja

Osłona twarzy

trafienia w głowę zadają 10% więcej obrażeń

Centrum handlowe Harrota (Omega)

Pakiety amunicji

możliwość przechowywania 10% więcej amunicji do ciężkich broni

Centrum handlowe Harrota (Omega)

Kondensatorowy napierśnik

szybsze rozpoczęcie procesu regeneracji tarcz

Centrum handlowe Harrota (Omega)

Moduł hakowania

podwojenie dostępnego limitu czasu podczas hakowania (jedna z mini-gier)

Centrum handlowe Harrota (Omega)

Rękawice stabilizacyjne

bronie zadają 5% więcej obrażeń

Targ Omegi (Omega)

Wkładki zwiększenia siły

zadawanie 25% więcej obrażeń w trakcie walk wręcz

Targ Omegi (Omega)

Przewody stymulujące

zwiększenie prędkości szarży (sprintu) o 10%

Targ Omegi (Omega)

Siła rażenia karabinu snajperskiego

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Targ Omegi (Omega)

Amunicja do broni ciężkiej

możliwość przechowywania 15% więcej amunicji do ciężkich broni - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Rupiecie Kenna (Omega)

Ciężki splot skóry

wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 10% - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Rupiecie Kenna (Omega)

Siła rażenia strzelby

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Rupiecie Kenna (Omega)

Siła rażenia karabinu snajperskiego

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Ekspedycje Rodam (Cytadela)

Siła rażenia ciężkiego pistoletu

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Ekspedycje Rodam (Cytadela)

Siła rażenia pistoletu maszynowego

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Ekspedycje Rodam (Cytadela)

Zasobnik amunicji na rękę

możliwość przenoszenia większej ilości amunicji (+10%)

Ekspedycje Rodam (Cytadela)

Kamizelka Egida

wydłużenie paska zdrowia o 5%

Ekspedycje Rodam (Cytadela)

Siła rażenia mocy technologicznych

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Saronis Applications (Cytadela)

Ochrona przed obrażeniami

+10% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Saronis Applications (Cytadela)

Pojemność medi-żelu

możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Sirta Foundation (Cytadela)

Oplot podtrzymywania życia

wydłużenie paska zdrowia o 10%

Sirta Foundation (Cytadela)

Siła rażenia mocy biotycznych

+10% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Technologia Serrice (Illium)

Moduł obejścia

podwojenie dostępnego limitu czasu podczas omijania zabezpieczeń (jedna z mini-gier)

Technologia Serrice (Illium)

Siła rażenia mocy technologicznych

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Technologia Serrice (Illium)

Pojemność medi-żelu

możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Technologia Serrice (Illium)

Ciężki splot skóry

wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 10% - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Ochrona osobista Brama (Illium)

Siła rażenia pistoletu maszynowego

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Ochrona osobista Brama (Illium)

Ochrona przed obrażeniami

+10% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Ochrona osobista Brama (Illium)

Siła rażenia karabinu szturmowego

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Ochrona osobista Brama (Illium)

Płytki wzmacniające

używane moce zadają o 5% więcej obrażeń

Ochrona osobista Brama (Illium)

Amunicja do broni ciężkiej

możliwość przechowywania 15% więcej amunicji do ciężkich broni - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Towary Ratcha (Tuchanka)

Rękawice stabilizacyjne

wzmocnienie siły tarcz o 5%

Towary Ratcha (Tuchanka)

Maska Pośmiertna

zwiększenie szans pomyślnych negocjacji o 10%

Towary Ratcha (Tuchanka)

Asymetryczna warstwa ochronna

wydłużenie paska zdrowia o 5%

Towary Ratcha (Tuchanka)

Uprząż zasilająca tarczy

wzmocnienie siły tarcz o 5%

Towary Ratcha (Tuchanka)

Siła rażenia karabinu szturmowego

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Baza danych Fortacka (Tuchanka)

Siła rażenia mocy biotycznych

+10% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Baza danych Fortacka (Tuchanka)

Siła rażenia ciężkiego pistoletu

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Baza danych Fortacka (Tuchanka)

Siła rażenia strzelby

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna) - może się kumulować z opracowanymi technologiami

Baza danych Fortacka (Tuchanka)