Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect 2 - poradnik do gry

Mass Effect 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mass Effect 2: Opracowywanie technologii - lista poradnik Mass Effect 2

Ostatnia aktualizacja: 10 maja 2021

Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect 2 znajdziesz informacje o opracowywaniu nowych technologii w oparciu o pozyskane wcześniej projekty. Informujemy o surowcach potrzebnych do wyprodukowania każdej technologii oraz o jej działaniu.

Lista wymagań do opracowania technologii

Poniższa tabelka prezentuje informacje przydatne przy opracowywaniu technologii w oparciu o odnalezione plany.

Uwaga! Pozostałe technologie znajdują się w ofertach różnych handlarzy i po informacje na temat ich lokalizacji oraz na temat ich działania zapraszam do sekcji Gotowe upgrade'y.

Nazwa projektu

Kategoria

Potrzebne surowce

Działanie

Amunicja do broni ciężkiej 1/6

prototypy

iryd: 2500

możliwość przechowywania 15% więcej amunicji do ciężkich broni

Amunicja do broni ciężkiej 2/6

prototypy

iryd: 5000

możliwość przechowywania 30% więcej amunicji do ciężkich broni

Amunicja do broni ciężkiej 3/6

prototypy

iryd: 7500

możliwość przechowywania 45% więcej amunicji do ciężkich broni

Amunicja do broni ciężkiej 4/6

prototypy

iryd: 10000

możliwość przechowywania 60% więcej amunicji do ciężkich broni

Celność karabinu szturmowego

upgrade'y broni

iryd: 25000

zwiększenie celności karabinów szturmowych (cała drużyna)

Ciężki pancerz okrętu

upgrade'y statku

pallad: 15000

Normandia otrzymuje bardziej wytrzymały kadłub

Ciężki pistolet - ppanc.

upgrade'y broni

pallad: 15000

+50% do zniszczeń dokonywanych z użyciem pistoletów na wrogich pancerzach (cała drużyna)

Ciężki splot kości

prototypy

pallad: 15000

Shepard otrzymuje 50% mniej obrażeń w walce wręcz

Ciężki splot mięśni

upgrade'y zbroi

pallad: 25000

Shepard zadaje większe obrażenia w walce wręcz

Ciężki splot skóry 1/5

prototypy

pallad: 2500

wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 10%

Ciężki splot skóry 2/5

upgrade'y zbroi

pallad: 5000

wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 20%

Ciężki splot skóry 3/5

prototypy

pallad: 7500

wydłużenie paska zdrowia Sheparda o 30%

Czas działania mocy biotycznych

upgrade'y zbroi

pierwiastek zero: 3000

+20% do czasu trwania mocy biotycznych (cała drużyna)

Czas działania mocy technologicznych

upgrade'y zbroi

pierwiastek zero: 3000

+20% do czasu trwania wszystkich mocy Omni-narzędzia (cała drużyna)

Czas odnawiania mocy biotycznych

upgrade'y zbroi

pierwiastek zero: 5000

skrócenie czasu ładowania mocy biotycznych o 20%

Czas odnawiania mocy technologicznych

upgrade'y zbroi

pierwiastek zero: 5000

skrócenie czasu ładowania mocy Omni-narzędzia o 20%

Dodatkowa amunicja do strzelby

upgrade'y broni

platyna: 25000

możliwość przenoszenia większej ilości amunicji do shotgunów

Działo Thanix

upgrade'y statku

platyna: 15000

zamontowanie potężnego działa na Normandii

Generator nadmiarowego pola

upgrade'y zbroi

pallad: 15000

szansa na pełną regenerację tarcz Sheparda po tym jak zostaną wyczerpane w wyniku ataków sił wroga

Karabin snajperski - ppanc.

upgrade'y broni

platyna: 15000

+50% do zniszczeń dokonywanych z użyciem karabinów snajperskich na wrogich pancerzach (cała drużyna)

Karabin snajperski gethów

prototypy

platyna: 15000

Legion otrzymuje specjalną broń (karabin snajperski Wdowa)

Krogańska strzelba

prototypy

platyna: 15000

nowa broń

Krogańska witalność 1/2

prototypy

platyna: 2500

wydłużenie pasków zdrowia krogańskich członków drużyny o 25%

Krogańska witalność 2/2

prototypy

platyna: 5000

wydłużenie pasków zdrowia krogańskich członków drużyny o 50%

M-622 Lawina

prototypy

iryd: 15000

nowa broń

M-920 Kain

prototypy

iryd: 25000

nowa broń

Moduł urazowy

upgrade'y zbroi

platyna: 15000

drużyna w momencie leczenia odzyskuje pełnię zdrowia

Modułowe stanowisko sond

upgrade'y statku

iryd: 15000

Normandia zabiera na pokład 2x więcej sond

Obrażenia - snajperka w głowę

upgrade'y broni

platyna: 25000

strzały w głowę z użyciem snajperki zadają 50% więcej obrażeń (cała drużyna)

Obrażenia biotyczne obiektu zero

prototypy

pierwiastek zero: 3000

Ataki biotyczne Jack zadają 20% więcej obrażeń

Obrażenia krytyczne - ciężki pistolet

upgrade'y broni

pallad: 25000

szansa na zadanie 2x większych obrażeń z użyciem pistoletów (cała drużyna)

Ochrona przed obrażeniami 1/5

upgrade'y zbroi

pallad: 2500

+10% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna)

Ochrona przed obrażeniami 2/5

upgrade'y zbroi

pallad: 5000

+20% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna)

Ochrona przed obrażeniami 3/5

upgrade'y zbroi

pallad: 7500

+30% do tarcz, barier ochronnych i pancerzy (cała drużyna)

Omni-klucz Mordina

upgrade'y zbroi

pierwiastek zero: 3000

ataki Mordina z użyciem Omni-narzędzia zadają 20% więcej obrażeń

PM - przebijanie tarcz

upgrade'y broni

iryd: 15000

+50% do zniszczeń dokonywanych z użyciem pistoletów maszynowych na tarczach i biotycznych polach siłowych (cała drużyna)

PM - większy magazynek

upgrade'y broni

iryd: 25000

przechowywanie 50% więcej amunicji do pistoletów maszynowych (cała drużyna)

Pojemność medi-żelu 1/5

upgrade'y zbroi

platyna: 2500

możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu

Pojemność medi-żelu 2/5

upgrade'y zbroi

platyna: 5000

możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu

Pojemność medi-żelu 3/5

upgrade'y zbroi

platyna: 7500

możliwość przechowywania dodatkowego medi-żelu

Ponowny trening z mocy

prototypy

pierwiastek zero: 2500

możliwość powtórnego rozdysponowania punktów talentów Sheparda - upgrade możesz kupować dowolną ilość razy!

Przebijanie tarcz - strzelba

upgrade'y broni

platyna: 15000

+50% do zniszczeń dokonywanych z użyciem shotgunów na tarczach i biotycznych polach siłowych (cała drużyna)

Siła przebijania karabinu szturmowego

upgrade'y broni

iryd: 15000

+25% do zniszczeń dokonywanych z użyciem karabinów na tarczach, pancerzach i biotycznych polach siłowych (cała drużyna)

Siła rażenia ciężkiego pistoletu 1/5

upgrade'y broni

pallad: 2500

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna)

Siła rażenia ciężkiego pistoletu 2/5

upgrade'y broni

pallad: 5000

+20% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna)

Siła rażenia ciężkiego pistoletu 3/5

upgrade'y broni

pallad: 7500

+30% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów (cała drużyna)

Siła rażenia karabinu snajperskiego 1/5

upgrade'y broni

platyna: 2500

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna)

Siła rażenia karabinu snajperskiego 2/5

upgrade'y broni

platyna: 5000

+20% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna)

Siła rażenia karabinu snajperskiego 3/5

upgrade'y broni

platyna: 7500

+30% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów snajperskich (cała drużyna)

Siła rażenia karabinu szturmowego 1/6

upgrade'y broni

iryd: 2500

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna)

Siła rażenia karabinu szturmowego 2/6

upgrade'y broni

iryd: 5000

+20% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna)

Siła rażenia karabinu szturmowego 3/6

upgrade'y broni

iryd: 7500

+30% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna)

Siła rażenia karabinu szturmowego 4/6

upgrade'y broni

iryd: 10000

+40% do obrażeń zadawanych z użyciem karabinów (cała drużyna)

Siła rażenia mocy biotycznych 1/5

upgrade'y zbroi

pierwiastek zero: 500

+10% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna)

Siła rażenia mocy biotycznych 2/5

upgrade'y zbroi

pierwiastek zero: 1000

+20% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna)

Siła rażenia mocy biotycznych 3/5

upgrade'y zbroi

pierwiastek zero: 1500

+30% do zadawanych obrażeń biotycznych (cała drużyna)

Siła rażenia mocy technologicznych 1/5

upgrade'y zbroi

pierwiastek zero: 500

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia

Siła rażenia mocy technologicznych 2/5

upgrade'y zbroi

pierwiastek zero: 1000

+20% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia

Siła rażenia mocy technologicznych 3/5

upgrade'y zbroi

pierwiastek zero: 1500

+30% do obrażeń zadawanych z użyciem Omni-narzędzia

Siła rażenia pistoletu maszynowego 1/5

upgrade'y broni

iryd: 2500

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna)

Siła rażenia pistoletu maszynowego 2/5

upgrade'y broni

iryd: 5000

+20% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna)

Siła rażenia pistoletu maszynowego 3/5

upgrade'y broni

iryd: 7500

+30% do obrażeń zadawanych z użyciem pistoletów maszynowych (cała drużyna)

Siła rażenia strzelby 1/5

upgrade'y broni

platyna: 2500

+10% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna)

Siła rażenia strzelby 2/5

upgrade'y broni

platyna: 5000

+20% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna)

Siła rażenia strzelby 3/5

upgrade'y broni

platyna: 7500

+30% do obrażeń zadawanych z użyciem shotgunów (cała drużyna)

Siła tarcz gethów 1/2

prototypy

platyna: 2500

zwiększenie siły tarcz o 25% (cała drużyna)

Siła tarcz gethów 2/2

prototypy

platyna: 5000

zwiększenie siły tarcz o 50% (cała drużyna)

Tarcze awaryjne

upgrade'y zbroi

platyna: 25000

regeneracja tarcz drużyny w momencie leczenia

Tarcze wielordzeniowe

upgrade'y statku

pallad: 15000

Ulepszenie tarcz ochronnych Normandii.

Trening zaawansowany

prototypy

pierwiastek zero: 5000

możesz wybierać moce specjalne drużyny odblokowywane po ukończeniu ich questów - więcej informacji na ich temat odnajdziesz w pierwszym rozdziale atlasu (Podstawy)

Twarde tarcze

upgrade'y zbroi

pallad: 25000

Tarcze Sheparda otrzymują o 20% mniej obrażeń.

Udoskonalenie kliniki

upgrade'y statku

platyna: 50000

usunięcie blizn z ciała Sheparda (po zakupieniu upgrade'u musisz udać się do kliniki i kliknąć na stole operacyjnym)

Wydajniejsze ogniwa paliwowe

upgrade'y statku

pierwiastek zero: 3000

Normandia może zabrać na pokład 50% więcej paliwa

Wyrzutnia rakiet ML-77

prototypy

iryd: 5000

nowa broń

Zaawansowany skaner minerałowy

upgrade'y statku

iryd: 15000

przyśpieszenie procesu skanowania planet