Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry

Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry

Poradnik do gry Chronicles of Mystery: Drzewo Życia zawiera kompletny opis przejścia tej momentami dość wymagającej przygodówki - Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry

Poradnik do gry Chronicles of Mystery: Drzewo Życia zawiera kompletny opis przejścia tej momentami dość wymagającej przygodówki.

Sylvie Leroux otrzymuje propozycję współpracy z muzeum w Bretanii. Po przyjeździe na miejsce okazuje się, że jej poprzednik zginął w tajemniczych okolicznościach, a XVI-wieczny kufer, do którego zawartości próbował się dostać, jest obiektem zainteresowania paru osób, w tym tajemniczego hrabiego Saint-Germain.

Sterowanie w drugiej części Chronicles of Mystery jest identyczne jak w pierwszej. Poruszamy się za kursorem w kształcie małej strzałki, duża sygnalizuje zmianę lokacji. Przedmioty, z którymi możemy wejść w konkretną interakcję (zabrać bądź użyć) oznaczone są ikonką ręki, te, które da się tylko obejrzeć, ikonką oka. Dwukrotne kliknięcie LPM zmusza bohaterkę do biegu, dwukrotne kliknięcie dużej strzałki przyspiesza jej przejście w nowe miejsce. Klawiszem Esc można przewijać scenki przerywnikowe, LPM - dialogi. Po najechaniu kursorem w górę ekranu wyświetla się pasek menu, w którym istotna jest ostatnia zakładka, zawierająca przeprowadzone przez Sylvie dialogi, zdobyte dokumenty i jej pamiętnik.

Ekwipunek mieści się w dole ekranu. Po kliknięciu przechowywanych w nim znajdziek PPM pojawia się ich zbliżenie, często opatrzone komentarzem, oznaczającym niekiedy jakąś wskazówkę. Z rzadka należy w tymże zbliżeniu coś z danym przedmiotem zrobić. W prawym dolnym rogu ekranu widnieje znak zapytania, ujawniający wszystkie istotne w każdej miejscówce obiekty i przejścia. Rzeczy, które powinny wylądować w inwentarzu, wyróżnione są w tekście kolorem zielonym , a rozwiązania zagadek - czerwonym .

W grze trafiają się dwie czasówki, przed jedną z nich uprzedzam w poradniku, sugerując zapisanie stanu rozgrywki. W drugim przypadku Sylvie może stracić życie, ale wówczas program automatycznie robi save'a.

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska

Informacje o Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry

Autor : Katarzyna Kayleigh Michałowska

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 30, ilustracje: 323 .

Popularne strony w Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry

Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - screen - 2009-07-20 - 155998Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - screen - 2009-07-20 - 155997Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - screen - 2009-07-20 - 155996Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - screen - 2009-07-20 - 155995Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - screen - 2009-07-20 - 155994Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - screen - 2009-07-20 - 155993Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - screen - 2009-07-20 - 155992

31.10.2009 13:34
andrzej1
30
Senator

Poradnik nawet niezły, ale gra nie ciekawa.

05.01.2010 17:07
odpowiedz
MaroZiomek
1
Junior

Ciekawie się w to gra. Kupiłem na allegro za 3 dyszki. http://www.allegro.pl/item875753311_chronicles_of_mystery_drzewo_zycia_nowa.html . Myśle że to dobry wybór :D

05.01.2010 17:12
odpowiedz
Deepdelver
66
Legend

MaroZiomek --> zapomniałeś dodać, że to ty jesteś sprzedającym na tej aukcji.