Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trójkątny Targ (cz.3) | Zadania poboczne poradnik Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu

Zadanie: Kłopoty na Torze

Otrzymano: Od Thurlow Fezziwink, który zaczepi Cię po wykonaniu kilku zadań.

Krok 1:

Tor

1 - Trójkątny Targ (cz.3) - Zadania poboczne - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

1. Wejście

2. Strażnik

3. Bukmacher - Po wykonaniu zadania będziesz mógł u niego obstawiać kolejne wyścigi psów.

4. Graba / Drzwi do zaplecza

5. Tudor Fezziwink

6. Barman

7. Kucharz - Możesz z nim jedynie chwilę porozmawiać.

8. Strażnik Brom

9. Skrzynia

10. Tor wyścigowy

Po wykonaniu zadania Śmiertelna Pułapka i wyjściu z domu zaczepi Cię Thrulow . Poprosi, abyś zaniósł jego kuzynowi fiolkę z przyprawami i posłużył mu za ochroniarza. Idź na Tor , gdzie zostaniesz przeszukany przez strażnika . Zabierze Ci wszystkie mikstury zwiększające szybkość , ale dostaniesz je z powrotem przy wyjściu z lokacji.

Krok 2: Podejdź do stolika, przy którym siedzi Tudor Fezziwink . Podczas rozmowy poprosi Cię, żebyś kupił dla niego trzy trunki: Specjał Soulemana, Poncz Maelstroma i Semijskiego Sikacza . Idź do baru i kup te alkohole, a następnie wróć do Tudora . Opowie Ci o swoim planie wygrania wyścigu psów. Musisz zakraść się na zaplecze i wlać psu Tudora otrzymaną właśnie miksturę .

Krok 3: Zaplecza strzeże Graba - tępy półork. Do środka możesz się dostać na trzy sposoby:

1. Porozmawiaj z Grabą i za pomocą Blefu pozbądź się go spod drzwi. Następnie otwórz je Rinarą .

2. Porozmawiaj z Grabą i za pomocą Zręcznych Rąk zabierz mu klucz , a następnie używając Blefu pozbądź się go spod drzwi.

3. Wejdź do kuchni i przysiądź się do strażnika Broma . Porozmawiaj z nim trochę, a następnie daj mu jakiś alkohol . Strażnik padnie pijany na ziemię, a Ty zauważysz, że ma przy sobie klucz . Otwórz nim stojącą obok skrzynię i zabierz z niej Mundur Strażnika Toru . Idź teraz do Graby , który weźmie Cię za strażnika i wpuści na zaplecze.

Krok 4:

Zaplecze

1 - Trójkątny Targ (cz.3) - Zadania poboczne - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

1. Wejście

2. Góral - Pies Tudora.

3. Bysior - Pies Mordechaja.

4. Warsztat alchemika

5. Strażnik

6. Skrzynia

7. Drzwi - Zamknięte. Do komnaty trafisz dopiero po zaproszeniu przez Mordechaja.

8. Mordechaj, Treserka, Haman, Maelstrom - Sieć Maelstroma [Lekka zbroja; Po trafieniu: Unieruchomienie Osoby Poziom 2; Premia do KP: +1 (Zbroja)]; Morgensztern Mordechaja [Premia za ulepszenie: +1; Premia do obrażeń: Magiczne 1k4]; Srebrny Naszyjnik; Krwawnik x2; Awanturyn; Zwierzęca Skóra; Obsydian, Miedziany Naszyjnik; Hak [Rapier; Premia za ulepszenie: +1; Dodatkowy atut: Walka dwoma broniami; Premia do umiejętności: Parowanie +2]; Aleksandryt; Skrzący się Naszyjnik.

9. Kufer - 1 $.

Idź do pomieszczenia, w którym zamknięty jest pies przeciwnika - Bysior . Podsłuchasz rozmowę między strażnikiem, a czarodziejem dotyczącą oszustwa w wyścigu. Wspomóc psa Tudora możesz na dwa sposoby:

1. Wyrównać walkę między nimi dodając Bysiorowi antidotum do miski. Antidotum możesz zrobić samemu korzystając z Warsztatu alchemika. Innym sposobem na zdobycie tej mikstury jest rozmowa ze strażnikiem i skłonienie go do oddania Ci antidotum . Jeżeli strażnik nie da się przekonać będziesz zmuszony z nim walczyć.

2. Do miski psa Tudora - Górala dodaj miksturę szybkości . Kiedy będziesz wychodził z tego pomieszczenia trafisz na goblina . Przekonaj go, że nie robisz nic złego i wyjdź z zaplecza.

Krok 5: Idź do bukmachera i postaw 100 $ na Górala , a następnie powiedz Tudorowi , że wszystko jest załatwione. Rozpocznie się wyścig, który skończy się wygraną Górala . Mordechaj zaprosi Cię na zaplecze , aby wręczyć Tudorowi nagrodę.

Krok 6: Oczywiście Mordechaj nie będzie skłonny zapłacić należnej kwoty Tudorowi . Przekonaj go do tego korzystając z umiejętności retorycznych lub rozpocznij walkę, a następnie wyjdź z zaplecza.

Krok 7: Na zewnątrz czeka na Ciebie Tudor . Wypłaci Ci należne 2500 $ , chyba, że przekonasz go, żeby dał Ci więcej - 3000 $ . Pamiętaj również odebrać nagrodę (1000 $ ) u bukmachera .