Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kościół Lathandera | Zadania główne poradnik Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu

Kościół Lathandera

Zadanie: Kościół Lathandera

Otrzymano: Od Pierwszego Oficera, na początku gry w ładowni statku.

Ważne: Wykonanie tego zadania kończy niepowodzeniem zadanie Hebanowe Pazury . Pamiętaj, że możesz współpracować tylko z jednym ze stronnictw: Kościołem Lathandera lub Hebanowymi Pazurami.

Wystarczy, że porozmawiasz z Obidem , którego znajdziesz w Świątyni Lathandera w Dzielnicy Areny .

Zadanie: Ogary Nocy

Otrzymano: Od Obida.

Krok 1: Poszukiwania Jeswicka Salema rozpocznij na Trójkątnym Targu . W południowo-zachodniej części zobaczysz Sierżanta Wickersa , który strzeże wejścia do domu, gdzie popełnione zostało morderstwo. Wypytaj go o nie i powiedz, że chcesz wejść i, że zostałeś przysłany przez Obida . Sierżant zauważy Twoją maskę i wpuści Cię do środka.

Krok 2: Sierżant Wickers bierze Cię za agenta Nocnych Masek, dla których osobiści pracuje. Chce, żebyś przeszukał ciało Jeswicka i pozbył się z niego dowodów na to, że był szpiegiem. Tę sytuację możesz rozwiązać na kilka sposobów:

1. Udawaj, że rzeczywiście jesteś agentem [Rinara: Wpływ +1], [Charissa: Wpływ -1], [Mantides: Wpływ -1]. Przeszukaj ciało Jeswicka i znalezioną przy nim kartkę pokaż Sierżantowi .

2. Powiedz, że Sierżant się myli, a Ty nie jesteś Nocną Maską. Następnie przyjmij łapówkę w wysokości 300 $ [Rinara: Wpływ +1], [Charissa: Wpływ -1], [Mantides: Wpływ -1].

3. Powiedz, że nie przyjmiesz złota [Rinara: Wpływ -1], [Charissa: Wpływ +1].

Przed opuszczeniem domu nie zapomnij przeszukać ciała Jeswicka i zabrać z niego kartki .

Krok 3: Idź do Baraków Straży Miejskiej i opowiedz Kapitanowi Fenneshowi o zdradzie Sierżanta Wickersa [Charissa: Wpływ +1].

Krok 4: Udaj się do Zakola Portowego , a dokładniej w jego południowo-wschodnią część. Podczas drogi będziesz miał wrażenie, że ktoś Cię obserwuje, ale nie przejmuj się tym. Kiedy dojdziesz do alejki prowadzącej do Zaułka porozmawiaj ze stojącym nieopodal biedakiem - Greevelem . Możesz mu dać kilka sztuk złota lub kazać się odczepić. Efekt będzie podobny - Greevel zaoferuje zaprowadzenie Cię do Zaułka . Zgódź się na to i idź za nim.

Krok 5: Kiedy się tam znajdziesz spotkasz Sierżanta Wickersa wraz z najemnikami . Spotkanie skończy się walką i ucieczką Sierżanta . Zbierz łupy z poległych - Buty Refleksu +2, Mikstura Niewidzialności, Topór Bojowy +1, Różdżka Paraliżu i idź w głąb Zaułka .

Krok 6: W południowej części tego miejsca zostaniesz zaatakowany przez Wielkie mastiffy cieni oraz Wilka Cienia . Zabij te stworzenia i zobacz scenkę ze zmieniającym się w czarodziejkę Greevelem oraz Mantidesem , któremu wydaje się, że Wilk Cienia był kiedyś towarzyszem jego ukochanej. Zabierz jeszcze pozostałości z Sierżanta Wickersa - Długi Miecz +2, Płaszcz Ochrony +2 [Premia do KP: +2 (Odbicie)] i wyjdź z Zaułka .

Krok 7: Opowiedz o wszystkim Obidowi . W nagrodę otrzymasz amulet Łaska Lathandera [Użycie: Błogosławieństwo (2) 1 użycie / dzień].

Zadanie: Zabójcze Gry

Otrzymano: Od Obida, po wykonaniu zadania Ogary Nocy.

Krok 1: Idź do Baraków Straży Miejskiej i porozmawiaj z Kapitanem Fenneshem o wypuszczonym mordercy - Dariusie Falgar .

Krok 2:

1 - Kościół Lathandera - Zadania główne - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry
W

W "Wygiętej Syrence" usiądź przy pustym stole i poczekaj, aż Darius wyjdzie.

Następnie idź za nim i wejdź tylnymi drzwiami do Składów Kompanii Cormaeril.

Udaj się do karczmy "Wygięta Syrenka" i za pomocą Nasłuchiwania podsłuchaj rozmowę Dariusa z dziewką karczemną . Następnie możesz zgodzić się na plan Rinary lub Charissy :

1. Rinara proponuje, abyś usiadł przy sąsiednim stoliku i czekał, aż Darius opuści karczmę [Charissa: Wpływ -1].

2. Charissa chce, abyś porozmawiał najpierw z Dariusem [Charissa: Wpływ +1]. Do niczego to jednak nie doprowadzi, ponieważ nie jest on zbyt rozmowny. Będziesz musiał usiąść przy wolnym stoliku i czekać, aż Darius wyjdzie.

Krok 3:

Składy Kompanii Cormaeril

1 - Kościół Lathandera - Zadania główne - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

1. Wejście

2. Darius i reszta nowicjuszy - 201 $, Adamantowy Długi Miecz, Stein .

3. Skrzynia x3 - Pułapki; Jady; Złodziejskie Narzędzia +6, Antidotum; Mikstury: Leczenia Średnich Ran, Leczenia Krytycznych Ran, Mniejszego Przywrócenia .

4. Variak - 53 $; Klucz (do drzwi numer 5); Koszulka Kolcza +2; Adamantowy Krótki Miecz; Mikstury: Szybkości, Kociej Zwinności .

5. Zamknięte drzwi

6. Pokój pułapka - Ognie wybuchają w pewnej kolejności. Spróbuj przebiec w taki sposób, aby jak najwięcej ich ominąć.

7. Instruktorzy i Skrytobójcy Ognistych Noży - 50 $; Medalion Ognistego Noża [Premia do umiejętności: Rzemiosło: Pułapki +4, Zakładanie Pułapek +4; Tylko dla: Zabójca, Łotrzyk; Użycie: Raca (1) - nieograniczone użycie]; Topaz; Mikstury: Leczenia Poważnych Ran, Leczenia Średnich Ran .

8. Wejście: Dzielnica Areny

Wyjdź za Dariusem z karczmy. Dojdziesz za nim do magazynów . Skorzystaj z bocznych drzwi, którymi wszedł i idź do następnego pomieszczenia, w którym znajdują się nowicjusze Nocnych Masek . Po chwili zjawią się Ogniste Noże i wytłumaczą zasadę gry. Polega ona na tym, żeby wydostać się z magazynów frontowymi drzwiami. Jest to trudne zadanie, ponieważ w środku polują skrytobójcy , a korytarze zabezpieczone są pułapkami.

Krok 4: Musisz teraz dostać się do drzwi frontowych. Najpierw ograb skrzynie z sąsiedniego pomieszczenia. Następnie wejdź do pokoju, w którym ciągle wybuchają pułapki. Przejdź przez niego jak najszybciej unikając ognia. W ostatnim pomieszczeniu znajdziesz instruktorów , z którymi musisz stoczyć walkę.

Krok 5: Wyjdź teraz z magazynu i idź do Kapitana Fennesha . Opowiedz mu o wszystkim, a otrzymasz 300 $ . Idź jeszcze do Obida , który wręczy Ci nagrodę w wysokości 1250 $ .

Zadanie: Posąg Lathandera

Otrzymano: Od Obida, po wykonaniu zadania Zabójcze Gry.

Krok 1: Powiedz Obidowi , że jesteś gotowy do wykonania zadania. Zostaniesz automatycznie przeniesiony do portu , gdzie zaatakują Cię Nocne Maski i Hebanowe Pazury . Pozbądź się ich, a kiedy walka dobiegnie końca nawiedzi Cię kolejna wizja.

Krok 2: Pozostaje Ci jeszcze wrócić do Obida i odebrać od niego nagrodę - 5000 $ .