Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

4. The Defense of Argus Gate | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War II

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

4. Obrona wrót Argusa (The Defense of Argus Gate)

I - siły obronne Calderis/Mek Złobzyk (Mek Badzappa) - 4. The Defense of Argus Gate | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

I - siły obronne Calderis/Mek Złobzyk (Mek Badzappa);

II - wioska/kapitan Thule.

Przygotuj się na walkę już na samym początku. Zlikwiduj pobliskich Orków, a następnie przejdź nieco na północ. Tam spotkasz jeszcze kilku wrogów. Pokonaj ich, a następnie ruszaj w pościg za celem. Mek Złobzyk musi umrzeć (choćby i za samą ksywę).

W pościgu za nim ruszaj na północny zachód - 4. The Defense of Argus Gate | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

W pościgu za nim ruszaj na północny zachód. Po drodze spotkasz kilka grupek Orków, z którymi przy pomocy silnych skoków Thaddeusa bez problemu sobie poradzisz. Dojdziesz do miejsca, w którym ludzie organizują obronę przeciwko Orkom. Wykończ napotkanych tam wrogów i przygotuj się do obrony. Otrzymasz możliwość rozstawienia trzech dodatkowych działek strażniczych - ulokuj je w miejscach, w których zasugeruje Ci to gra.

Każ Avitusowi i głównemu bohaterowi obserwować przejście do północnej części mapy, a Thaddeusowi i Tarkusowi nakaż obronę południowego przejścia - 4. The Defense of Argus Gate | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Każ Avitusowi i głównemu bohaterowi obserwować przejście do północnej części mapy, a Thaddeusowi i Tarkusowi nakaż obronę południowego przejścia. Po wybiciu nadchodzących Orków przyjdzie do Ciebie sam Mek Złobzyk.

Ork potrafi wytwarzać wokół siebie pole siłowe, dzięki któremu na chwilę staje się niewrażliwy na wszelkie ataki. Ponadto, potrafi wytwarzać fale uderzeniowe ogłuszające żołnierzy, którzy stoją tuż koło niego. Gdy odbierzesz my około 50% energii, będzie próbował także wywoływać małe, lokalne trzęsienia ziemi. Wniosek jest jeden - trzymaj go na dystans.

Jeśli oddział Thaddeusa posiadł już zdolność do przygwożdżenia przeciwników za pośrednictwem skoku, możesz spróbować skoczyć na Złobzyka. Dzięki temu Twój wróg przez chwilę nie będzie walczył, zbierając na siebie cały ołów, jaki w niego władujesz. Pamiętaj też o materiałach wybuchowych.

Spękana ziemia świadczy o zasięgu trzęsienia, jakie jest w stanie wywołać Złobzyk. - 4. The Defense of Argus Gate | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry
Spękana ziemia świadczy o zasięgu trzęsienia, jakie jest w stanie wywołać Złobzyk.

Po zgonie Złobzyka wyślij swój oddział do centrum mapy. Pokonaj wrogów, którzy staną na Twojej drodze, a następnie zajmij radiolatarnię znajdującą się przy wejściu do wioski.

Ustaw Avitusa i Tarkusa za jakąś przeszkodą (niedaleko radiolatarni), by mogli komfortowo ostrzeliwać nadchodzących Obcych - 4. The Defense of Argus Gate | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Ustaw Avitusa i Tarkusa za jakąś przeszkodą (niedaleko radiolatarni), by mogli komfortowo ostrzeliwać nadchodzących Obcych. Thaddeusem i głównym bohaterem podejdź do kapitana Thule. Na polu bitwy pojawi się jeden z silniejszych Obcych. Pomimo Twoich wysiłków, zdoła on zadać poważne rany kapitanowi. Ostrzelaj Obcego i podejdź do dogorywającego Thule. Teraz możesz popatrzeć, jak bombardowanie zamienia w proch i pył zarówno Obcych, jak i wioskę.

1 - 4. The Defense of Argus Gate | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry