Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry

Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział II - Cemetery (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal poradnik Nikopol: Carnival of Immortal

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Kiedy wszystko znajdzie się na swoim miejscu, ktoś - prawdopodobnie Gorgon - zamknie za Tobą drzwi. Teraz musisz wykombinować, jak wydostać się na zewnątrz. W zamku, co potwierdzają oględziny, znajduje się klucz, tyle że oczywiście z drugiej strony. Podnieś imitację czarnego krzyż a z podłogi, a następnie połącz go z dolną częścią drzwi. Powstanie większa szpara, w którą włóż kartkę z instrukcjami . Dłutem wypchnij klucz z zamku. Otwórz drzwi i goń do kabiny Gorgona (18).

1 - Rozdział II - Cemetery (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal - Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry
Ponownie korzystając z cmentarnego klucza , wejdź do środka i poprzeglądaj leżące tam różnego rodzaju papierzyska - Rozdział II - Cemetery (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal - Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry

Ponownie korzystając z cmentarnego klucza , wejdź do środka i poprzeglądaj leżące tam różnego rodzaju papierzyska. Twoim łupem powinien paść leżący na ladzie zakodowany list i towarzyszący mu diagram z półki z książkami. Zainteresuj się również zdjęciem obok drzwi wejściowych. W inwentarzu przypatrz mu się z większą uwagą, a ponownie zobaczysz znak z napisem Boucherie. Reszty przedmiotów podnieść już nie możesz, ale zawsze warto przyjrzeć im się bliżej. Mowa o przerażającej wizji zapisanej na kartce, związanej z nazwiskiem Nikopol, zdjęciu ojca, a zwłaszcza o liście z walizki pod łóżkiem ostatecznie potwierdzającym, że parszywy Gorgon kolaboruje z władzą.

2 - Rozdział II - Cemetery (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal - Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry
Na pewno zżera Cię ciekawość, jakież to sekrety zapisano w liście, że zadano sobie aż tyle trudu, by zakodować jego treść - Rozdział II - Cemetery (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal - Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry

Na pewno zżera Cię ciekawość, jakież to sekrety zapisano w liście, że zadano sobie aż tyle trudu, by zakodować jego treść. W tym celu znowu udaj się do małego pomieszczenia (11), gdzie jeszcze przed chwilą bazgrałeś po ścianach i układałeś głupoty na podłodze. Wbrew pozorom, za chwilę Ci się to przyda.

Najpierw wyjmij cmentarny klucz i przekręć nim drugi z włączników, o którym wspominałem kilka akapitów wyżej. Światło rozbłyśnie w drugiej części lokacji, ujawniając zestaw dziwacznych rysunków na suficie. Wyjmij diagram kodujący i połóż go na wystającym z lewej strony blacie. Pora na kryptoanalizę.

3 - Rozdział II - Cemetery (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal - Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry
Rozszyfrowanie bez gotowego rozwiązania jest, wbrew temu co się wydaje, bardzo proste, choć czasochłonne - Rozdział II - Cemetery (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal - Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry

Rozszyfrowanie bez gotowego rozwiązania jest, wbrew temu co się wydaje, bardzo proste, choć czasochłonne. Wystarczy bowiem wybrać dany wyraz ze spisu z lewej strony, który de facto określa symbol wymalowany kredą/ułożony na posadzce/wyświetlony na suficie i porównać jego rozmieszczenie z diagramem z prawej strony. Przykład pierwszy z brzegu: słowo "puchar" (Cup). Klikamy ikonkę lupy, aby rozejrzeć się po pokoju i jak na dłoni widać, że obrazek znajduje się na prawej ścianie w środku. Po porównaniu z diagramem jasne jest, że poszukiwana litera to P. Teraz wystarczy kliknąć wyraz i wybrać ją na pokazanym alfabecie. Mozolnie budujemy całe zdanie.

Zamiast szukać obrazków i ich tekstowych odpowiedników, możesz skorzystać z tabeli pod spodem. W niej każdej literze alfabetu zostało już przydzielone odpowiednie słowo-klucz.

A

B

C

D

E

F

G

H

I

ring

prism

earth

star

empty

pi

moon

sun

spiral

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

serpent

horn

crane

miter

wheel

hang man

cup

tree

key

S

T

U

V

W

X

Y

Z

 

2 coins

tower

crown

urn

salt

scale

black cross

sword

 

Poprawnie wpisane zdanie powinno brzmieć następująco - Player 23. Nikopol - the man from the stars. Resides in the bunker. Stop his son as quickly as possible.

Tekst, jak widać, to ewidentne odniesienie do ojca Alcide'a i jego samego. Dużo wyjaśni spotkanie z... Anubisem, do którego dojdzie zaraz po tym, jak wyjdziesz (10) z pokoju. Egipski bóg to naturalnie jeden z rezydentów piramidy, stacjonującej nad miastem od kilku dni. Nie wdając się w szczegóły, musisz teraz odnaleźć swojego ojca będącego we władzy potężnego Horusa. W ewentualnej walce z nadprzyrodzonymi mocami pana nieba ma pomóc Ci podarowany przez Anubisa ankh .

Pozostawiony bez odpowiedzi na wiele pytań Alcide słyszy, jak Gorgon prowadzi do niego funkcjonariuszy. Wypada brać nogi za pas, tylko gdzie? W prosektorium kazałem Ci zapamiętać lokację z napisem "Boucherie". To właśnie tam, pod znakiem, da się przesunąć dwie komory z ciałami, kryjące tajemne drzwi (16). No, to biegnij.

4 - Rozdział II - Cemetery (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal - Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry
5 - Rozdział II - Cemetery (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal - Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry