Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry

Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział I - Apartment (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal poradnik Nikopol: Carnival of Immortal

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Dzieło gotowe, można więc w radosnych podskokach popędzić do Gorgona. Zaraz po wyjściu za drzwi (06) pojawi się jednak mały problem. Oto bowiem po Nikopola przyszła policja, a właściwie bliżej niezidentyfikowane monstrum pełniące ową zaszczytna funkcję społeczną. Alcide przezornie wróci do mieszkania i zatrzaśnie drzwi. Trzeba jednak szybko coś wymyślić, bo lada chwila wypadną one z zawiasów. Zwróć się więc w kierunku łazienki, ale nie wchodź do niej. W rogu stoi metalowa rurka, którą chwyć w ręce i zarygluj drzwi. Zyskałeś trochę czasu.

Pobiegnij do sypialni (01), a zobaczysz, jak potwór wdziera się do mieszkania. Na zamkniętych drzwiach natychmiast użyj łańcucha , dzięki czemu bestia nie będzie miała szans wtargnąć do pomieszczenia. Zwróć uwagę, że drzwi do pracowni blokuje regał, więc ogólnie jesteś bezpieczny, choć prawdę mówiąc jednak zamknięty, co też jest niewygodną sytuacją.

1 - Rozdział I - Apartment (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal - Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry
Nikopol słusznie podejrzewa, że maszkara nie widzi, ale potrafi doskonale rozpoznawać zapachy - Rozdział I - Apartment (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal - Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry

Nikopol słusznie podejrzewa, że maszkara nie widzi, ale potrafi doskonale rozpoznawać zapachy. Dowiesz się o tym, przechodząc do swojego warsztatu (02). Zawczasu przygotuj wszystko do czekającej Cię akcji, czyli: przesuń dźwig obok regału, naciśnij przycisk, żeby chwycić leżący na półce kamień (każdy artysta jest słaby), ponownie naciśnij guzik i wróć mechanizm na stare miejsce.

Wykonaj odwrót do sypialni (01). Z miejsca, gdzie na początku gry podnosiłeś przedmioty, powinieneś dostrzec podstawkę do kadzidełek (bordowa). Włóż w nią zabraną wcześniej pałeczkę i podpal zapalniczką . Zdejmij łańcuch z drzwi, a następnie czmychnij do pracowni (02). Kliknij regał, co spowoduje, że Nikopol zatarasuje nim przejście do sypialni. Jest to jednak przeszkoda zdecydowanie do pokonania dla naszego wroga, wykaż się więc pomysłowością, przesuwając dźwig i opuszczając kamień na mebel. Hura? Nie, jeszcze nie. Wyjdź do salonu (04) i na paluszkach przyjdź do lokacji z projektorem (03). Zamknij drzwi od sypialni, zakładając na klamkach łańcuch . Nie wypada Ci się chwalić przed znajomymi, kogo zatrzymałeś w swojej alkowie...

2 - Rozdział I - Apartment (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal - Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry
Efektowne wejście potwora do mieszkania spowodowało drobny brak synchronizacji między sufitem a podłogą przed drzwiami frontowymi (06) - Rozdział I - Apartment (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal - Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry

Efektowne wejście potwora do mieszkania spowodowało drobny brak synchronizacji między sufitem a podłogą przed drzwiami frontowymi (06). Lada chwila wszystko się tu zawali, a już na pewno, jeśli zdecydujesz się przebrnąć przez cały ten bałagan jak taran. Trzeba zatem działać z głową. Z posadzki usuń ręką gruz i połóż na oczyszczonym miejscu kamienny bloczek. Z prawej strony chwyć drewniany pal, po czym postaw go na kamieniu, podpierając w ten sposób sufit. Wyjmij młotek i walnij z całej siły w przekrzywione drzwi.

3 - Rozdział I - Apartment (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal - Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry
Klatka schodowa (07) jest w opłakanym stanie, ale na szczęście niedaleko da się zauważyć dopiero co zamurowane wyjście ewakuacyjne - Rozdział I - Apartment (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal - Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry

Klatka schodowa (07) jest w opłakanym stanie, ale na szczęście niedaleko da się zauważyć dopiero co zamurowane wyjście ewakuacyjne. W ruch niech więc znowu pójdzie młotek , aby pięcioma uderzeniami - dokładnie takimi jak na zdjęciu - przebić się do wolności.

4 - Rozdział I - Apartment (cz.2) | Nikopol Carnival of Immortal - Nikopol: Carnival of Immortal - poradnik do gry