Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rynek, Śródmieście | Rozdział drugi | So Blonde Blondynka w opałach poradnik So Blonde: Blondynka w opałach

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Rozdział drugi

Rynek

Przebudzona brutalnie Sunny maszeruje na pokład, a tam na dziób statku (w lewo), gdzie ze sterty pustych butelek po rumie zabiera jedną - Rynek, Śródmieście | Rozdział drugi | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Przebudzona brutalnie Sunny maszeruje na pokład, a tam na dziób statku (w lewo), gdzie ze sterty pustych butelek po rumie zabiera jedną. I po drabince sznurowej opuszcza "Uroczą Pannę", kierując się na rozstaje, a stamtąd na rynek miasteczka. Tu zachodzi do gospody, w której zastaje pannę Brown, asystentkę Juana. Kobieta sączy poranną kawę i okrutnie (porozmawiaj z nią) na nią narzeka. Blondynka podchodzi do lady i zaczepia karczmarza, który przecież twierdził, że w lokalu nie ma do picia nic poza rumem i piwem. Dowiaduje się, że kawa jest tak niedobra, że w zasadzie nikt jej nie zamawia. W tej sytuacji Sunny postanawia wtajemniczyć go w sposób przyrządzania cappuccino. Robi spis niezbędnych ingrediencji (przepis na cappuccino ), w skład których wchodzą: mleko, cukier i czekolada. Potrzebny będzie też filtr do odcedzenia fusów i narzędzie do spienienia mleka. Niestety - Vasco nie dysponuje żadnym z wymienionych przedmiotów, zatem So będzie musiała zdobyć je we własnym zakresie.

Po wyjściu z karczmy dziewczyna wędruje do banku (budynek z zielonym dachem), w nadziei zdobycia odrobiny gotówki - Rynek, Śródmieście | Rozdział drugi | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Po wyjściu z karczmy dziewczyna wędruje do banku (budynek z zielonym dachem), w nadziei zdobycia odrobiny gotówki. Zagaduje siedzącego po lewej kasjera - i jak się po chwili okaże - kierownika banku w jednym. Niestety - nie może otrzymać pieniędzy, nie mając konta w tym banku, a karta kredytowa jest wynalazkiem nieznanym seniorowi Alfonso Guzmanowi, mimo zademonstrowania mu jej przez So. W głębi okratowanego kantorka, w którym rezyduje Guzman, So dostrzega apetycznie wyglądające czekoladki, które niewątpliwie uświetniłyby smak planowanego cappuccino. Jednak dopóki Alfonso siedzi za kontuarem, pozostają one poza zasięgiem blondynki.

Dziewczyna rozgląda się więc po pomieszczeniu i próbuje otworzyć okno (po prawej) - Rynek, Śródmieście | Rozdział drugi | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Dziewczyna rozgląda się więc po pomieszczeniu i próbuje otworzyć okno (po prawej). To okazuje się unieruchomione przy pomocy gwoździa. Ten Sunny wyciąga podkradniętymi ogrodnikowi szczypcami i w ten sposób wywabia bankiera z kantorka. Oczywiście maszeruje tam po czekoladki (kliknij je "ręką"), po czym opuszcza budynek.

Postanawia poradzić się Sanchy, którą zastaje przed drzwiami domku na przedmieściu (po lewej) i którą wypytuje o przyczynę minorowego nastroju Guzmana - Rynek, Śródmieście | Rozdział drugi | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Postanawia poradzić się Sanchy, którą zastaje przed drzwiami domku na przedmieściu (po lewej) i którą wypytuje o przyczynę minorowego nastroju Guzmana. Dowiaduje się, że jego syn przetrzymywany jest przez Jednookiego w obozie jenieckim w wiosce Bajari. Po tej wstrząsającej informacji blondynka wraca do banku i kontynuuje temat z Alfonso. Obiecuje wydostać Miguela z niewoli, w zamian za nagrodę pieniężną, co w jej sytuacji jest ofertą nie do pogardzenia.

Śródmieście

Wreszcie So udaje się na planowaną od rana wyprawę do pasmanterii - Rynek, Śródmieście | Rozdział drugi | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Wreszcie So udaje się na planowaną od rana wyprawę do pasmanterii. Przebiega przez most i wkracza do otwartego dziś sklepiku. Rozmawia ze sprzedawczynią Olivią. Niestety, upatrzona suknia pozostaje poza zasięgiem So - kosztuje 20 dublonów. Za to dziewczyna zyskuje informację, skąd zdobyć mleko - dojna krowa znajduje się we wiosce Bajari. Zdobywa też coś w zastępstwie bibułki do filtru, mianowicie: kawałek płótna . Sunny z lubością rozgląda się po sklepie pełnym interesujących młodą kobietkę towarów. Wreszcie odsuwa zasłonę (po prawej) i znajduje za nią pustą szpulkę po niciach. I na tym koniec wyprawy po sklepach. Dziewczyna wraca na rynek, a stamtąd na rozstaje, z których kieruje się na Złotą Polanę.