Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dracula: Początek - poradnik do gry

Dracula: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zamek Draculi (cz.5) | Transylwania | Dracula Początek poradnik Dracula: Początek

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Kliknij na lewej dłoni kobiety, gdzie powinieneś zauważyć charakterystyczne zadrapania. Po dokonaniu zbliżenia obrazu wybierz widoczne u dołu ekranu okulary i ustaw je nad różowymi zadrapaniami (screen). Wciśnij lewy przycisk myszy i wysłuchaj komentarza Van Helsinga. W jego dzienniku pojawi się kolejny raport - obraz schowany za zasłoną (The Painting Behind the Curtains).

Wróć do głównej części holu i spróbuj przejść w prawo - Zamek Draculi (cz.5) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Wróć do głównej części holu i spróbuj przejść w prawo. Z tego miejsca możesz obejrzeć jeszcze jeden obraz (screen) - Moany. Podobnie jak wcześniej, należy oddzielnie kliknąć na obrazie oraz znajdującej się pod nim plakietce. Wysłuchaj komentarza Van Helsinga odnośnie powiązania pomiędzy obrazami, a ciałami wampirzyc odnalezionych w krypcie. Przeczytaj także raport - kreatury Hrabiego Draculi (Count Dracula's Creatures).

Idź w prawo, aż dotrzesz na drugi koniec holu - Zamek Draculi (cz.5) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Idź w prawo, aż dotrzesz na drugi koniec holu. Spróbuj skierować się w stronę pokazanego na screenie przejścia po lewej. Gra wyświetli filmik z pojawienia się wampirzycy, o której wspominał Harker. Z potworem utnij sobie nieco dłuższą pogawędkę. Po zakończonej rozmowie wampirzyca wycofa się do korytarza po lewej, co niestety oznacza, że nie możesz się tam udać. Zignoruj dużą centralną bramę (zamknięte przejście) i skieruj się w prawo.

Znajdziesz się przy zamkniętej zbrojowni (screen) - Zamek Draculi (cz.5) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Znajdziesz się przy zamkniętej zbrojowni (screen). Spróbuj kliknąć na znajdującym się tu zamku, choć chwilowo nie jesteś w stanie rozwiązać tej zagadki. Musisz zamknąć to okno i wrócić do pomieszczenia z trzema przejściami.

Udaj się w lewo i porozmawiaj z więzionym woźnicą - Zamek Draculi (cz.5) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Udaj się w lewo i porozmawiaj z więzionym woźnicą. W trakcie rozmowy porusz tematy cyfr (Numbers) oraz arsenału (Arsenal). Szczególnie wysłuchaj pokazanej na screenie sentencji, gdyż stanowi ona podpowiedź do szyfru, jaki musisz wprowadzić. Wróć do zbrojowni i ponownie kliknij na zamku.

W celu określenia prawidłowej wartości trzeba przeanalizować wypowiedziane przez woźnicę słowa - Zamek Draculi (cz.5) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

W celu określenia prawidłowej wartości trzeba przeanalizować wypowiedziane przez woźnicę słowa. Oto pełne rozwiązanie tej zagadki:

1) three times the nights with a white moon - Liczba nocy spędzonych z kobietą o białych włosach (Illoną) to 8954 (odczytane z trumny). Wartość tę należy pomnożyć przez 3, co daje 26862.

2) two times the nights with a red moon - Liczba nocy spędzonych z kobietą o czerwonych włosach (Moaną) to 12176 (odczytane z trumny). Wartość tę należy pomnożyć przez 2, co daje 24352.

3) five times the nights with a black moon - Liczba nocy spędzonych z kobietą o czarnych włosach (Jadą) to 5777 (dowiedziałeś się o tym w trakcie rozmowy z wampirzycą). Wartość tę należy pomnożyć przez 5, co daje 28885.

Od woźnicy dowiedziałeś się też, że wszystkie te liczby należy zsumować, tak więc: 26682 + 24352 + 28885 = 80099. Wprowadzenie tej wartości (screen) odblokuje dostęp do znajdujących się tu broni.

1 - Zamek Draculi (cz.5) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry