Cmentarz Bloomsbury (cz.1) Londyn

Dracula: Początek - poradnik do gry

1 lipca 2008Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Londyn - Cmentarz Bloomsbury

Po znalezieniu się w nowym miejscu możesz przyjrzeć się bramie, jak również znajdującej się tu posiadłości. Kliknij na pokazanych na screenie drzwiach, co zainicjuje scenkę rozmowy z lokajem. Van Helsingowi nie uda się, niestety, przekonać mężczyzny, by wpuścił go do środka. Kliknij więc na bramie i zaczekaj, aż znajdziesz się na cmentarzu.

Zajmij się zbadaniem pierwszej lokacji - Cmentarz Bloomsbury (cz.1) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

Zajmij się zbadaniem pierwszej lokacji. Kliknij na drzwiach prowadzących do niewielkiej szopy. Okaże się niestety, że są one zamknięte. Bez obaw – wrócisz tu za kilka minut. Zbadaj za to urnę oraz przyjrzyj się latającym nad nią muchom. Udaj się teraz w stronę górnej części ekranu, odnajdziesz tam przejście prowadzące do nowej lokacji.

Po dotarciu w nowe miejsce kliknij na leżących na trumnie butelkach - Cmentarz Bloomsbury (cz.1) - Londyn - Dracula: Początek - poradnik do gry

Po dotarciu w nowe miejsce kliknij na leżących na trumnie butelkach. Możesz teraz porozmawiać z grabarzem. Dowiesz się, że brakuje mu narzędzi, których nie może pobrać z zamkniętej szopy. Mężczyźnie należy zadać kilka dodatkowych pytań, wybierając kwestie dialogowe z górnego okna (Sir?, The Combination oraz Opening the Shed). Z rozmowy wyniknie, że wskazówek odnośnie kombinacji zamka należy szukać przy mauzoleum państwa Lemonów. Po zakończeniu rozmowy podnieś pokazaną na screenie skrobaczkę (Scraper).

Abonament dla Ciebie
zaloguj się
56%