Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sinking Island - poradnik do gry

Sinking Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island poradnik Sinking Island

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

1 - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Wykonawszy wszystkie te czynności, Norm przechodzi do gabinetu Waltera (w lewo) - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Wykonawszy wszystkie te czynności, Norm przechodzi do gabinetu Waltera (w lewo). Tam wędruje w stronę biurka (w dół ekranu) i przygląda się jedynej szufladzie, której nie udało mu się otworzyć (lupa w prawym rogu biurka). Korzysta ze zdobytego przed chwilą pilota i używa go na czerwonej diodce przy szufladzie. Następnie otwiera ją, po czym naciska ukryty w niej przycisk. Ten powoduje ujawnienie się skrytki w drugiej części gabinetu. Jack kieruje się tam (w lewo) i ze schowka w podstawie rzeźby stojącej na wprost portretu Waltera wyciąga kartkę z kodem . Opuszcza gabinet.

2 - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
W bibliotece podchodzi do - usytuowanego na lewo od drzwi do gabinetu - regału z książkami - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

W bibliotece podchodzi do - usytuowanego na lewo od drzwi do gabinetu - regału z książkami. Przygląda się jego środkowej półce. Stoją na niej tomy o różnorodnej tematyce, co jest zastanawiające u uporządkowanego Jonesa. Jack jedną po drugiej wysuwa z półki książki, autorstwa osób, których imiona zaczynają się na kolejne litery składające się na imię Walter. A zatem: drugą od prawej (napisaną przez W. Seana Kimera), szóstą od lewej (Amartyi D. Sunny), piątą od lewej (Lestera J. Jaksona), pierwszą od lewej (T.C. Richtera), ósmą od prawej (Erica Royona) i trzecią od prawej (R. Daniela).

3 - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Regał obraca się, pokazując, znajdujący się z jego drugiej strony barek, zastawiony różnorodnymi butelkami, do których dziwnie nie pasuje widoczna na trzeciej półce od góry plastikowa butelka mineralnej - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Regał obraca się, pokazując, znajdujący się z jego drugiej strony barek, zastawiony różnorodnymi butelkami, do których dziwnie nie pasuje widoczna na trzeciej półce od góry plastikowa butelka mineralnej. Dotknięcie jej powoduje obrócenie się regału usytuowanego na prawo od drzwi do gabinetu. Z jego trzeciej półki Jack zdejmuje akta "Huberta de Nolent" . Wynika z nich, że Walter wynajął prywatnego detektywa, który "prześwietlił" poczynania Nolenta i znalazłszy co nieco na jego sumieniu, umożliwił Jonesowi trzymanie adwokata w garści.

4 - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Inspektor opuszcza bibliotekę i po schodach dostaje się piętro wyżej, do pracowni Lorenzo - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Inspektor opuszcza bibliotekę i po schodach dostaje się piętro wyżej, do pracowni Lorenzo. Kieruje się na dziób łodzi (która okazuje się być gondolą balonu) i informuje architekta o odkryciu kodu do systemu komputerowego Jonesa. Lorenzo bada, kto w noc śmierci Waltera przebywał w bibliotece i po chwili podaje Jackowi wydruk sprawdzenia zamka biblioteki . Wynika z niego, że oprócz Nolenta zjawił się tam Simbi Laktar, co jest o tyle dziwne, że ów majordomus znajduje się wśród zwolnionych przed piętnastoma dniami pracowników.

Niemniej w ten sposób Norm otrzymuje gotową odpowiedź na pytanie stanowiące jedno z zadań (PPA; Postęp w Dochodzeniu; dziesiąty element puzzli) - Dzień trzeci (niedziela, 11 czerwca) cz.2 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Niemniej w ten sposób Norm otrzymuje gotową odpowiedź na pytanie stanowiące jedno z zadań (PPA; Postęp w Dochodzeniu; dziesiąty element puzzli). Przeciąga więc (PPA; Baza Danych Poszlak) jedyny wymagany dowód (dokument) na lewą stronę, po czym naciska przycisk OK.

Zadanie 10: Kim byli ostatni ludzie, którzy przed morderstwem weszli do biblioteki?

  1. wydruk sprawdzenia zamka biblioteki (D)

Rozwiązanie: Nolent i Simbi Laktar byli ostatnimi ludźmi obecnymi na miejscu zbrodni.