Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sinking Island - poradnik do gry

Sinking Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.4 | Sinking Island poradnik Sinking Island

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

1 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.4 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Z jadalni tradycyjnie wyciąga Norma telefon od żony, który ten odbiera już w swoim apartamencie - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.4 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Z jadalni tradycyjnie wyciąga Norma telefon od żony, który ten odbiera już w swoim apartamencie. Skończywszy rozmowę, wychodzi na korytarz (drzwiami po lewej) i zjeżdża windą na 15 piętro. Tam kieruje się pod drzwi nr 151 (po lewej). Otwiera je przy pomocy posiadanej karty wejściowej wysokiego poziomu i dostaje się do apartamentu Huberta de Nolent. Przechodzi w głąb holu (w dół ekranu) i maszeruje do sypialni (drzwi na wprost). Tam tuż przy drzwiach do łazienki (po lewej) dostrzega wiszący na ścianie sejf. Podchodzi do niego, a ponieważ nie zna kodu dostępu, rozprawia się z zamkniętym sejfem przy pomocy palnika.

2 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.4 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Wewnątrz znajduje kluczyk - niewątpliwie ten sam, który zazwyczaj wisiał na szyi seniora rodu Jonesów - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.4 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Wewnątrz znajduje kluczyk - niewątpliwie ten sam, który zazwyczaj wisiał na szyi seniora rodu Jonesów. Przy pomocy proszku grafitowego zdejmuje z niego odcisk palca, po czym robi mu zdjęcie. Wreszcie wyciąga z sejfu ów klucz W. Jonesa . Teraz porównuje (PPA; Baza Danych Poszlak; Porównania) odcisk palca znaleziony na kluczu z odciskami Huberta de Nolent. Okazuje się, że są one zgodne. Norm opuszcza sypialnię (drzwi na wprost), a następnie apartament Huberta (drzwi po lewej). Z korytarza w ten sam sposób co poprzednio (karta) dostaje się do apartamentu Billy'ego i Clary (naprzeciwko). Niestety, nie znajduje tu niczego - w ich sypialni stoją zamknięte walizki, których Jack nie potrafi otworzyć.

3 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.4 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Inspektor udaje się do windy i zjeżdża na piętro 14 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.4 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Inspektor udaje się do windy i zjeżdża na piętro 14. Kartą otwiera drzwi do apartamentu 141 (Marco i Cristiny). Przechodzi do sypialni (w dół ekranu i przez drzwi na wprost). Tam zagląda do stojącego na lewo od drzwi kosza na śmieci. Wyciąga z niego cztery lekko pomięte świstki papieru, które okazują się być (po obejrzeniu w PPA): biletem lotniczym na trasie Atlanta - Moskwa , powrotnym biletem lotniczym na trasie Moskwa - Sale , paragonem zakupu rękawiczek "Goum" i paragonem zakupu prezerwatyw w aptece .

4 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.4 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Następnie Jack kieruje się ku dalszej części sypialni (kursor w lewym dolnym rogu ekranu) - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.4 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Następnie Jack kieruje się ku dalszej części sypialni (kursor w lewym dolnym rogu ekranu). Tu bada stojącą przy łóżku (po lewej) walizkę. Otwiera ją i wyciąga z niej paczkę rosyjskich prezerwatyw . Przygląda się jej (w PPA) i stwierdza, że jest ona napoczęta. Wreszcie zagaduje leżącą na łóżku Cristinę. Podobnie jak innych wypytuje ją o dokładny przebieg feralnego wieczoru. Rozmawia z nią też na temat napaści, podczas której została zaatakowana nożem w twarz (stąd te czerwone pręgi). Dziewczyna jest przekonana, że była to robota na zlecenie starego Jonesa. Na końcu pada pytanie o prezerwatywy, jednak Cristina nie ma ochoty mówić o swoich intymnych sprawach.

5 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.4 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Jack opuszcza apartament 141 i z korytarza kieruje się do apartamentu 142 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.4 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Jack opuszcza apartament 141 i z korytarza kieruje się do apartamentu 142. Przeniknąwszy do środka dzięki karcie, przechodzi do sypialni Soni i Martina. Stamtąd udaje się do łazienki (drzwi po prawej) i z prawej szuflady pod umywalką wyciąga spinkę do włosów.

6 - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.4 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry
Wraca do sypialni i podchodzi do łóżka (kursor w dole ekranu) - Dzień drugi (sobota, 10 czerwca) cz.4 | Sinking Island - Sinking Island - poradnik do gry

Wraca do sypialni i podchodzi do łóżka (kursor w dole ekranu). Bada stojące przy nim (z prawej) walizki i spinką otwiera tę po lewej. Wyjmuje z niej ozdobne pudełko w kształcie żółwia , wewnątrz którego znajdują się obrączki ślubne Waltera i Bainy (PPA; Baza Danych Poszlak; Dowody rzeczowe).