Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds - poradnik do gry

Two Worlds - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pustynia Drak'ar | Questy w Two Worlds poradnik Two Worlds

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Pustynia Drak'ar

Atak szakali

Zleceniodawca: Thilatus (Oaza Orkut)

Oaza Orkut to osada na wschodnich krańcach pustyni - Pustynia Drakar | Questy w Two Worlds - Two Worlds - poradnik do gry

Oaza Orkut to osada na wschodnich krańcach pustyni. Spotkany tam Thilatus poprosi cię o uporanie się z grupą szakalopodobnych stworów, które nękają miejscową ludność. Standardowo - idź do miejsca zaznaczonego na mapie, wybij wszystkich, po czym wróć po nagrodę. Będzie nią garść sztuk złota.

Skażenie wody

Zleceniodawca: Kimal (Oaza Orkut)

Kimal chce, abyś odnalazł pustelnika Pak'muna, który mieszka na pustyni na północ od Orkut. Zrobi on dla ciebie potrzebny w wiosce napój, o ile dostarczysz mu ogon skorpiona. Jeśli nie masz żadnego przy sobie, przejdź się po pustyni i pokonaj jednego stwora tego typu, po czym zbierz ogon z jego ciała. Wróć z napojem do Kimal

*Porozmawiaj z Arim Aldamorem

Zleceniodawca: ludzie z Orkut

Wśród ludności Orkut zasłyszysz, że najlepszym źródłem informacji o smokach jest Ari Aldamor. Jego chata znajduje się na zachód od oazy. Porozmawiaj z nim, by poznać sposób pokonania Białego Smoka.

*Zaklinacz smoków

Zleceniodawca: Ali Aldamor

Ali powie ci, że musisz odnaleźć gniazdo Białego Smoka - Pustynia Drakar | Questy w Two Worlds - Two Worlds - poradnik do gry

Ali powie ci, że musisz odnaleźć gniazdo Białego Smoka. W tym celu rusz na południe i przedostań się przez przesmyk w paśmie górskim do spalonego lasu po drugiej stronie. Gniazdo znajdziesz w miejscu zaznaczonym na mapie poniżej. Po drodze napotkasz sporo kamiennych golemów, więc miej się na baczności. Na miejscu znajdziesz Kamień Powietrza do swojej Relikwii - zgarnij go.

Jeśli nie chcesz, nie musisz dalej ciągnąć wątku Białego Smoka. Czemu jednak odmawiać sobie tej przyjemności? Wróć do Aliego i przekaż mu lokalizację gniazda. Zaznaczy on na twojej mapie miejsce, gdzie smoki uporają się ze swym niedawnym oprawcą. Idź tam i zgarnij łup - smocza łuskę (bardzo cenny składnik alchemiczny).