Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds - poradnik do gry

Two Worlds - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wykopaliska | Questy w Two Worlds poradnik Two Worlds

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Wykopaliska

Bezpieczna okolica

Zleceniodawca: Harban

Gdy wkroczysz do Wykopalisk od strony wschodniej bramy, Harban sam do ciebie zagada i zaproponuje ci wykonanie małego zadania - pozbycia się watahy wilków, których legowisko mieści się nieco na południe od wykopalisk (lokacja zostanie zaznaczona na mapie). Nic trudnego - po prostu pozbądź się znajdującej się tam grupy Srebrnych Wilków i wróć po nagrodę (690 sztuk złota).

Delikatna sprawa / Między młotem a kowadłem

Zleceniodawca: Sano Moon

Reputacja: Giriza, Ród Skelden

Sam fakt porozmawiania z Sano w sprawie wizyty u Ebrata spowoduje, że twoja Reputacja u Skeldenów wzrośnie. Poda ci on całą listę zadań, które możesz wykonać dla jego rodu - bezpośrednio od niego wyjdzie jednak tylko jedno, polegające na odzyskaniu pewnej paczki z Gorelin.

Gdy będziesz już w wiosce (aby cię do niej wpuszczono, musisz mieć przynajmniej 2 punkty reputacji w Girizie), porozmawiaj z Estarem Grenem - Wykopaliska | Questy w Two Worlds - Two Worlds - poradnik do gry

Gdy będziesz już w wiosce (aby cię do niej wpuszczono, musisz mieć przynajmniej 2 punkty reputacji w Girizie), porozmawiaj z Estarem Grenem. Wskaże on na twojej mapie lokalizację magazynu Kargów, gdzie trzymana jest zaginiona przesyłka. Jest to kawałek na południe od głównej kryjówki klanu. Na miejscu spotkasz strażnika - jeśli nie masz dość wysokiej reputacji wśród Kargów, nie będzie on cię chciał wpuścić. Możesz go jednak bez żadnych konsekwencji zabić. Gdy będziesz w magazynie, weź buteleczkę z lekarstwem.

Tylko Narzędzie / Kryjówka Bandytów / Przejście Niemożliwe

Zleceniodawca: Set Kistor

Reputacja: Ród Skelden

Porozmawiaj z Setem, kiedy będziesz już po rozmowie z Sano. Da ci on zadanie uporania się z problemem, którym stała się grupa bandytów dowodzona przez niejakiego Fincha. Zanim udasz się do wskazanej na mapie kryjówki, weź jeszcze questa Girizy "Cień na rodzinie" (w Oberży na Rozdrożu Tharbakin). Strażnik jaskini wpuści cię bez problemów.

Rozmów się z Finchem i zaproponuj, by oddał ci artefakt bez walki - Wykopaliska | Questy w Two Worlds - Two Worlds - poradnik do gry

Rozmów się z Finchem i zaproponuj, by oddał ci artefakt bez walki. Przystanie on na twoje warunki, a także opowie o poszukiwanym przez Girizę najemniku. Wróć do Seta i powiedz mu, że Finch nie żyje, a otrzymasz 1380 sztuk złota.

Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie