Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Supreme Commander - poradnik do gry

Supreme Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Operacja 6 - Wolność | Cybranie | Supreme Commander poradnik Supreme Commander

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Cybranie Operacja 6: Wolność

Legenda - Operacja 6 - Wolność | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

Legenda:

1. Pozycja startowa;

2. Baza Aeonów;

3. Centrum kontroli systemu Black Sun;

4. Główny budynek systemu Black Sun.

Cele główne:

1. Zniszcz jednostkę CAR;

2. Zbuduj przejście kwantowe;

3. Pobierz wirus kwantowy;

4. Przechwyć centrum kontroli systemu Black Sun;

5. Przejmij Black Sun;

6. Odpal Black Sun.

Cele poboczne:

Brak

Opis przejścia:

Już blisko końca! Włącz pauzę i zrób wszystko to, co następujące: postaw w swojej bazie [1] kilka dodatkowych ekstraktorów masy i generatorów energii; gospodarka musi wytrzymać produkcję wielu jednostek i budynków jednocześnie. Pobuduj w swojej bazie generatory tarcz oraz linię obrony przed jednostkami UEF na południu. Każ stoczniom wyprodukować te jednostki, które dobrze sprawdzają się w bitwach morskich, a więc łodzie podwodne i niszczyciele. Z lotnictwa potrzebne nam będą supermyśliwce z poziomu Tech 3. Posłużą nam nie tylko do ochrony bazy, ale i zniszczenia CARa [1] należącego do Aeonów [2] . Stwórz też kilkadziesiąt botów szturmowych typu Lojalista. Ostatnimi w kolejce są jednostki eksperymentalne: Rozpruwacze Dusz. Rozkazy wydane? Dobrze, teraz możesz wyłączyć pauzę.

Mamy kilkadziesiąt minut na zbudowanie armii zdolnej zniszczyć CARa [82]. Wspomniane Rozpruwacze Dusz wraz z supermyśliwcami oraz siłami, jakie wyśle przeciwko Aeonom UEF powinny go zniszczyć. Gdy teren rozszerzy się na południe, wyślij swoje wojska lotnicze właśnie na południe, by wejść w drogę siłom Aeon Illuminati [83]. Jeśli uda Ci się przydybać CARa jeszcze nad wodą, ale już z dala od okrętów i samolotów wroga, będziesz mógł mówić o niemałym sukcesie.

[82] - Operacja 6 - Wolność | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[82]

[83] - Operacja 6 - Wolność | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[83]

Zanim przejmiemy Black Sun, musimy jeszcze zbudować bramę kwantową [2] . Postaw ją najlepiej pod jedną z wcześniej postawionych osłon. Gdy brama będzie gotowa, skieruj do niej swoją OJD w celu pobrania wirusa kwantowego [3] . Pobieranie będzie trwać dwie minuty. Potem możesz wykorzystać bramę do przywoływania całych zastępów ZOJD.

Jednak zanim to nastąpi, UEF wyśle do Ciebie swoje wojska. I to w dość dużych ilościach. Najpierw nadpłynie duża grupa statków od południowego wschodu. Przerzuć tam część swoich okrętów, a także zbudowane do tej pory Rozpruwacze Dusz. Swoją drogą, każ swoim inżynierom przestać budować te jednostki. Skup się raczej na Władcach Małp i działach Scathis.

Po rozbiciu grupy okrętów każ Rozpruwaczom walczyć z nadciągającymi jednostkami lądowymi UEF. Lojalistów również skieruj przeciwko nim. Myśliwce także się tam przydadzą, pomogą pokonać nadlatujące samoloty wroga. Niestety, pojawi się kolejny problem - święty robot szturmowy Aeonów [84]. To bydlę ma 240 tys. (!) punktów opancerzenia, więc wyślij przeciw niemu wszystkie wybudowane do tej pory jednostki eksperymentalne i okręty.

Gdy już skończysz z robotem szturmowym, weź się za realizację kolejnego celu, jakim jest zajęcie centrum kontroli Black Sun [85] [4] [3] .

[84] - Operacja 6 - Wolność | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[84]

[85] - Operacja 6 - Wolność | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[85]

Pozbieraj swoich Lojalistów i jednostki eksperymentalne. Atak musi być zmasowany, jeśli ma być skuteczny. Poprowadź swoje jednostki wzdłuż wschodniego brzegu, tak by ominąć linię obrony złożoną z dział "Triada". Jeżeli masz Scathisy, nie wahaj się korzystać z nich. Zasięg tej broni pozwoli Ci zminimalizować straty wśród innych swoich jednostek. Wprawdzie pochłania oszałamiające ilości energii, ale przecież zawsze można przerwać ostrzał. Gdy stwierdzisz, że jednostki lądowe już Ci nie zagrażają, przygotuj się na atak z powietrza. Nie będzie zmasowany, ale może wyrządzić pewne szkody. Kiedy już się z nim uporasz, przyślij inżyniera by przejął centrum kontroli. Cały czas produkuj Scathisy, pajęcze roboty, Rozpruwaczy Dusz i Lojalistów.

Po zajęciu centrum, mapa znów otworzy się na południe, ujawniając główny budynek Black Sun [4] . Musimy go przejąć [5] , by zakończyć całą operację sukcesem. Przyprowadź swoje Scathisy, by mogły ostrzelać kolejne zabudowania UEF, w szczególności ich silosy atomowe typu Neandertal [86]. Jeżeli dysponujesz jakimiś Rozpruwaczami Dusz, każ im niszczyć wyrzutnie w zachodniej części bazy. Rób to szybko, bo jak zapewne zauważyłeś, UEF nie cofnęło się przed unicestwieniem Aeonów za pomocą swojego nuklearnego arsenału. Kolejnym celem będziesz Ty jeśli nie zniszczysz tych wyrzutni.

Po ataku Rozpruwaczy i ostrzale Scathisów wprowadź jednostki lądowe. Powinny bez problemu dać sobie radę z usuwaniem resztek tego, co niegdyś stanowiło potęgę UEF w tym rejonie. Gdy już będziesz siedział na ich terenie [87] i przerabiał wszystko na sterty gruzu, każ swoim inżynierom wjechać do bazy i zająć główny budynek systemu Black Sun.

[86] - Operacja 6 - Wolność | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[86]

[87] - Operacja 6 - Wolność | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[87]

Po przejęciu Black Sun musisz wykonać jeszcze jedno polecenie od doktora Brackmana - odpalić broń [6] . Potem możesz udać się na zasłużony odpoczynek [88]...

[88] - Operacja 6 - Wolność | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[88]