Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - poradnik do gry

Poradnik do gry Agatha Christie: Murder on the Orient Express, w którym znajdziecie kompletny opis przejścia czekającej Was przygody, okraszony screenshotami, zawierający listę wszelkich czynności, jakie należy wykonać, aby pomyślnie ukończyć grę.

29 grudnia 2006Autor solucji: Krooliq (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witajcie w nieoficjalnym poradniku do gry Agatha Christie: Murder on the Orient Express, w którym to znajdziecie kompletny opis przejścia czekającej Was przygody, okraszony licznymi screenshotami - Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - poradnik do gry

Witajcie w nieoficjalnym poradniku do gry Agatha Christie: Murder on the Orient Express, w którym to znajdziecie kompletny opis przejścia czekającej Was przygody, okraszony licznymi screenshotami. Ponieważ poniższy tekst powstał w oparciu o anglojęzyczną wersję programu, w solucji postanowiłam użyć także oryginalnych nazw przedmiotów - umieściłam je nawiasach.

Na początek tylko dwie, krótkie uwagi. Opis przejścia zawiera listę wszelkich czynności, jakie należy wykonać, aby pomyślnie ukończyć grę. Niejednokrotnie można je realizować w innej kolejności, niż sugeruję, jednak ze względu na liniowość fabuły, nie będą to znaczne różnice. Ze swojej strony starałam się ułożyć opis przejścia w kolejności, jaką wyznaczają instrukcje otrzymywane od Herkulesa Poirota. I jeszcze jedno - gdy w niniejszym poradniku sugeruję przeprowadzenie rozmowy z jakąś postacią, mam na myśli wykorzystanie wszelkich dostępnych opcji dialogowych. Omawiana produkcja jest tak skonstruowana, że częstokroć to właśnie rozmowy posuwają fabułę na przód, dlatego też rozmawiajcie ze wszystkim napotkanymi osobami i o wszystkim. Ponadto regularnie zaglądajcie do notatnika, w którym to będą pojawiać się rozmaite, przydatne informacje, a wszelkie znalezione przedmioty oglądajcie z każdej strony pod lupą.

Nie przedłużając, życzę Wam udanego dochodzenia. Zaczynajmy!

Karolina "Krooliq" Talaga

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 29 grudnia 2006.

Patche (łatki) do gry Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie

gra Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie

Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie

Agatha Christie: Murder on the Orient Express

przygodowe