Neverwinter (2) Akt 1

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

23 grudnia 2006Autor solucji: Krzysztof Gonciarz (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Gang Moire

Wymuszenie

Zleceniodawca: Caleb;

Najpierw zajmijmy się ścieżką zła. Odnajdź w dokach Caleba (N1-2) . Porozmawiaj z nim i poproś o pracę. Każe ci on wyciągnąć haracz od handlarza o imieniu Hagen (N1-3) . Gdy wejdziesz do jego domu, porozmawiaj najpierw z Reesą a następnie z samym Hagerem. Są tu dwa wyjścia - dyplomacja lub perswazja słowna. Oba doprowadzą do tego samego. Gdy dostaniesz pieniądze, wróć do Caleba. Wyda cię on przed strażą miejską, będziesz musiał walczyć z oddziałem strażników bądź też ich przekupić. Gdy się z nimi uporasz, rzezimieszek podziękuje ci za pomoc i skieruje do swojej szefowej, Moire.

1 - Neverwinter (2) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry
Przeczesywanie doków - Neverwinter (2) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Przeczesywanie doków

Zleceniodawca: Caleb / Moire;

Po ukończeniu misji Caleba posiadłość Moire zostanie zaznaczona na twojej mapie (N1-4) . Porozmawiaj z szefową gangu, a zleci ci ona przejść się po dzielnicy i ogłosić, że od teraz jej drużyna tu rządzi.

UWAGA: W domu Moire znajdziesz 600 GP w skrzyni - nie zareaguje ona, jeśli postanowisz je sobie przywłaszczyć.

2 - Neverwinter (2) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry
Musisz odwiedzić 4 posterunki straży miejskiej i spróbować namówić oficerów, by przeszli na twoją stronę - Neverwinter (2) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Musisz odwiedzić 4 posterunki straży miejskiej i spróbować namówić oficerów, by przeszli na twoją stronę. Jest to kwestia odpowiednich umiejętności werbalnych - jeśli masz je odpowiednio wysokie, obejdzie się bez żadnej walki. Każda porażka w negocjacjach oznacza konieczność walki z oddziałem strażników. Gdy uporasz się, na jeden bądź drugi sposób, z całą czwórką, wróć do Moire.

UWAGA: W trakcie wykonywania tej misji napotkasz też kilka innych nowości na mapie, takich jak (N1-7) , (N1-8) i (N1-9) . W pobliżu Zatopionego Dzbana będziesz też mógł przyjąć Qarę do swojej drużyny (sprawdź dział jej poświęcony, by poznać szczegóły sytuacji).

Zniszczenie posterunku Straży Miejskiej

Zleceniodawca: Moire;

Chcąc jeszcze bardziej umocnić swą pozycję w Dokach, Moire rozkaże ci podpalić tutejszą kwaterę straży. Dostaniesz w tym celu pochodnię. "Uzbrój" się w nią i ruszaj do celu (N1-5) . Użyj jej na dwóch stojących pod ścianami budynku stertach skrzyń oraz na wozie nieopodal. Jeśli zauważy cię któryś ze strażników, prawdopodobnie będziesz musiał walczyć. Nie ma się jednak czego obawiać. Gdy 3 punkty staną w płomieniach, opuść teren straży a zobaczysz cut-scenkę, w której budynek zamienia się w zgliszcza. Wróć do Moire po dalsze dyrektywy.

3 - Neverwinter (2) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry
Rozmowa z Axlem Devrie / Przemyt broni dla Moiry - Neverwinter (2) - Akt 1 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry
Abonament dla Ciebie
zaloguj się
45%