Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NPC | Warownia na Rozdrożach | Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Warownia na Rozdrożach - NPC

Każda z wymienionych poniżej postaci chętnie wprowadzi się do Twierdzy, jeśli zadbasz o odbudowę właściwego jej budynku (np. sklepu dla kowala). Korzyści płynące z zebrania dużej ilości pomocników są wielorakie, warto więc poświęcić chwilę na tournee po mapie świata.

AKT 2

Poniższe postacie dostępne są w II akcie gry - niektóre z nich będziesz mógł zgarnąć później, ale większość bezpowrotnie przepada na początku III aktu, więc nie ociągaj się.

Katriona (Studnia Starej Sowy) - aby z nią porozmawiać, musisz mieć w drużynie Casavira. Koniecznie namów ją, by przybyła do Twierdzy, gdyż jej pomoc w treningu żołnierzy jest jedynym sposobem na osiągnięcie maksymalnego poziomu ich umiejętności ("idealne").

Edario (Highcliff) - odwiedź jego przybytek w Highcliff i namów, by przeniósł się do Twierdzy, a nie tylko umożliwi ci on zakup broni z najwyższej półki, ale również z użyciem wydobywanej przez górników rudy dokona upgrade'ów uzbrojenia twojego oddziału Szarych Płaszczy

Jacoby (Fort Locke) - sytuacja analogiczna jak z Edario, tyle że Jacoby jest płatnerzem. Potrzebujesz go, by podnieść poziom wyposażenia swoich ludzi.

Kistral (jaskinie w Lesie Zmierchu) - jeśli wykonasz misję Nazbyt Mądry Pajęczak, ten wielki pająk zamieszka w piwnicy Twierdzy i sporządzi dla ciebie ekskluzywną pelerynę.

Deekin (Dzielnica Handlowa) - ten kulturalny kobold z chęcią przejmie sklep w twojej posiadłości.

Orlen (Zachodni Port) - rolnik z Zachodniego Portu podniesie standard życia chłopów zamieszkujących okolice Twierdzy. (UWAGA: Musisz go zatrudnić przed udaniem się do ruin Illefarn)

Uncus - jeśli w pierwszym akcie obrałeś drogę bezprawia, Uncus pojawi się w twierdzy jako twój łącznik z Axle'em; jeśli dołączyłeś do straży, będzie on po prostu pełnić rolę nieco podejrzanego handlarza.

Torio - twoja niesławna oskarżycielka może znaleźć się na twoich usługach, jeśli okażesz jej łaskę. Temat ten pojawi się przy okazji którejś z kolei rozmowy z Kaną. Dobrze jest pozwolić Torio żyć.

Guyven - tutaj sprawa jest dość trudna, gdyż gnom-zwiadowca przyłączy się do ciebie tylko wtedy, jeśli odnalazłeś go i porozmawiałeś z nim w rejonie jaskini klanu Kościożujów, na podejściu do kryjówki Githyanki oraz w zniszczonym Ember (II Akt). Sprawdź mapki poszczególnych rejonów, by poznać szczegóły (zważ też, że do pierwszych dwóch nie ma jak się cofnąć będąc w drugim akcie). Mówi się też, że w grze jest bug, który uniemożliwia Guyvenowi przyłączenie się do ciebie jeśli w Ember porozmawiasz z nim zanim przejmiesz władzę nad Twierdzą. Najbezpieczniej będzie więc poczekać z tym aż do twojego awansu. A jakie są korzyści z przygarnięcia gnoma? Dowcip w tym, że praktycznie żadne. Da ci on tylko zadanie odnalezienia dla niego kilku miejsc (jak np. legowiska czerwonego smoka), a jedyną nagrodą za to będą niewielkie ilości punktów doświadczenia.

AKT 3

Bevil - czekać będzie na ciebie obok bramy Warowni na początku III Aktu. Najlepiej jest przydzielić go do patrolowania

Joy - tancerka, którą spotkasz w Dzielnicy Handlowej obok wrót Czarnystawu. Wystarczy, że ją skutecznie namówisz, by przeniosła się do twojej karczmy.

Caelryna - jest uwięziona przez olbrzymów na Górze Galardrym, natkniesz się na nią w trakcie przechodzenia głównego wątku. Otworzy ona u ciebie sklepik z przedmiotami przydatnymi głównie łotrzykom.

Światło Niebios - pierwszy raz spotkasz ją w Dzienicy Handlowej, niedaleko posiadłości Axle'a Wyzwie cię ona na pojedynek. Przyjmij wyzwanie i pokonaj ją. Drugi raz natkniesz się na nią w Porcie Llast, niedaleko kupców w północnej części miasta. Trzeci pojedynek stoczysz u bram Warowni. Jeśli uda ci się trzykrotnie ją pokonać (a robi się coraz trudniejsza), wejdzie ona w twoje szeregi jako sierżant-ekspert od rekrutacji.

Jalboun - spotkasz go w głównym wątku fabularnym, jako najemnika wynajętego przez Sydney. Przekup go, by przeszedł na twoją stronę, a następnie zaproponuj pracę. Najlepiej jest przypisać go do wykonywania zadań specjalnych.

Mefasm - dawny więzień Ammona, diabeł Mephasm może zjawić się na twoje wezwanie i trochę z tobą potargować. By rozpocząć misję z nim związaną, wejdź w krąg, w którym Garius dokonywał swego rytuału (piwnica Warowni), a Ammon sam zagada do ciebie w sprawie przyzywania demonów. Aby przywołać Mephasma, potrzebujesz: Słabej Esencji Mocy (Faint Power Essence), Promienistej Esencji Ognia (Glowing Fire Essence), Gwiezdnego Szafiru (Star Sapphire) oraz Złotego Naszyjnika (Gold Necklace). Ponad to, musisz posiadać atut (feat) tworzenia cudownych przedmiotów (Craft Wondrous Item). Gdy skompletujesz to wszystko, zbierz składniki na pracowni maga w piwnicy Warowni, po czym użyj na nich ciału Ciemność (Darkness). Idź do kręgu przywoławczego - teraz Mefasm zjawi się na twe wezwanie i da ci listę przepisów na tworzenie przedmiotów, którymi możesz z nim targować. Za ich pomocą wyciągniesz z niego kilka bardzo dobrych przedmiotów oraz sporo złota. (Aby targować z Mefasmem musisz być Zły bądź Neutralny)