Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic - poradnik do gry

Gothic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Starożytna magia (9) | Rozdział 3 | Gothic poradnik Gothic

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

1 - Starożytna magia (9) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Zaraz za bramą zaatakują cię zwykli strażnicy - Starożytna magia (9) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Zaraz za bramą zaatakują cię zwykli strażnicy. Wykończ ich jak najbliżej bramy, żeby inni nie widzieli, a konkretnie Thorus. Teraz popędź, jak najszybciej do chaty Diego (obrazek z lewej) i połóż się spać. W obozie nieco ucichnie, ponieważ kładąc się spać resetujesz wszystkie postaci. Wszak czas leci, a i inni kładą się spać na noc. A jak wiadomo od rana wszystko zaczyna się na nowo.

Splądruj skrzynię i szybko przemieść się do wieży magów, gdzie przed nią znajdziesz Torreza i pozostałych magów. Bierz ile możesz i gdy cię ktoś zaatakuje wbiegnij do wnętrza wieży, tam za drzwiami po lewej są łóżka. Prześpij się do rana. Podczas przemieszczania się nie zabijaj nikogo, bo jak zobaczy to Stone, czy Thorus to po tobie. Obie te postaci są nieśmiertelne.

Następnego ranka podbiegnij znów do Torreza i zabierz tyle ile zdążysz, zanim cię ktoś nie zaatakuje. Oczywiście wewnątrz wieży magów możesz wybijać każdego kto się nawinie, ale na zewnątrz nie wolno, bo dostaniesz porządne lanie.

Powtarzaj ten manewr, aż wyczyścisz wszystko z ciał magów. Dodatkowo proponuję zapisywać grę, żeby nie było zonka.

2 - Starożytna magia (9) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Od magów (obrazek z lewej) możesz udać się do Skipa, ale musisz uważać na Stone - Starożytna magia (9) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Od magów (obrazek z lewej) możesz udać się do Skipa, ale musisz uważać na Stone. Małe prawdopodobieństwo powodzenia, za to ogromne ryzyko w potyczce ze Stonem.

Ale jednak jest pewien sposób, chociaż bardzo nikłe szanse na powodzenie. Musisz zaciągnąć Stone za ladę sklepową Skipa (obrazek z prawej). W samym rogu lady Stone zaklinował się, a ja mogłem bez problemu wyczyścić Skipa.

Zdecydowanie odradzam ten manewr, lepiej udać się do zewnętrznego pierścienia.

3 - Starożytna magia (9) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
W zewnętrznym pierścieniu jest tylko kilku strażników, ale to wysoko na fortyfikacji skąd będą do ciebie strzelać z kusz - Starożytna magia (9) | Rozdział 3 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

W zewnętrznym pierścieniu jest tylko kilku strażników, ale to wysoko na fortyfikacji skąd będą do ciebie strzelać z kusz. Na szczęście jest ich mało, a kusze są wolne. Poza tym dużo tu kopaczy i cieni, którzy na twój widok będą uciekać, gdzie pieprz rośnie.

Udajesz się na targowisko w celu zdjęcia Fiska i Dextera. Trudne to będzie zadanie ponieważ, jak już wspomniałem skubańcy będą uciekali. Dysponując porządnym łukiem zdejmiesz ich z dystansu 3 strzałami. Jeśli chodzi o Długi Łuk to więcej będziesz potrzebował strzał. Warto dodać, że jeśli uciekną ci na dobre to wystarczy przespać się do rana i zacząć zabawę od nowa. Co ciekawsze po jednym dniu ich życie się nie regeneruje. Ale już po dwóch tak.

Zgarniesz spory majątek i od groma BR. Jeśli chcesz zawsze możesz powchodzić ludziom do domów i oczyścić je z wszelkiego rodzaju przedmiotów. Dobrze jest odwiedzić chatę Fiska (obrazek z lewej) Wewnątrz niej znajdziesz, aż trzy skrzynie.

Po wszystkim powinieneś również posiąść całkiem miły dla oka szkic (obrazek z prawej).

***Zadanie najlepiej wykonuje się w rozdziale 4, po ulepszeniu ekwipunku***

Dodatkowo można pokusić się o zdobycie miecza Blizny posiadającego niebagatelne 85 atk, a co najważniejsze jest to broń jednoręczna, ale w tym celu musiałbyś pokonać Bliznę znajdującego się przy budynku na wprost od wieży magów ognia.