Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic - poradnik do gry

Gothic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gniazdo Pełzaczy (4) | Rozdział 2 | Gothic poradnik Gothic

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

38. Obstawa bramy Ashgana.

Zadanie zleca Ashgan. Musisz przyprowadzić minimum 2 strażników świątynnych.

1 - Gniazdo Pełzaczy (4) | Rozdział 2 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Wracasz do głównego szybu - Gniazdo Pełzaczy (4) | Rozdział 2 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Wracasz do głównego szybu. Znajduje się tutaj dwóch strażników Gor Na Kosh i Gor Na Vid (obrazek z lewej). Pierwszy pójdzie ci pomóc bez problemów, natomiast drugi będzie chciał miksturę, dajesz mu ją i idziesz z powrotem do Ashgana.

Teraz musisz poczekać, aż strażnicy świątynni dotrą i porozmawiaj z Ashganem. Usunie ci się z drogi (obrazek z prawej).

Teraz koniecznie zapisz stan gry. Za bramą znajduje się co najmniej 6 pełzaczy, więc przygotuj się. Otwierasz bramę i dostajesz 1500 PD. Teraz możesz usunąć się z drogi i poczekać, aż strażnicy pozbędą się pełzaczy. Możesz również im pomóc, ale po co sobie brudzić ręce?

Po wszystkim używasz pochodni i zbierasz żuwaczki z ciał poległych pełzaczy. Dalej czeka na ciebie cztero osobowa grupa pełzaczy. Najlepiej z pewnej odległości zaatakuj je z łuku, jeśli nie masz najlepiej będzie je przyciągnąć do strażników.

Następnie czeka na ciebie dwóch pełzaczy, aż w końcu trzech i królowa. Strategia nie ulega zmianie, starasz się atakować pełzacze z łuku lub odciągać od grupy i eliminować pojedynczo.

2 - Gniazdo Pełzaczy (4) | Rozdział 2 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Królowa jest bardzo powolna, a co ciekawsze nie może się poruszać - Gniazdo Pełzaczy (4) | Rozdział 2 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Królowa jest bardzo powolna, a co ciekawsze nie może się poruszać. To czyni ją bardzo łatwym przeciwnikiem, którego można pokonać na dwa sposoby. Pierwszy to atak na dystans, stajesz mniej więcej w miejscu pokazanym na obrazku z lewej i strzelasz do królowej z łuku. Niestety ten sposób jest nieco ciężki, ponieważ królowa ma dobrą ochronę przed pociskami i zajmie ci to sporo czasu, zanim ją pokonasz.

Drugi to wyciągasz miecz i wymachujesz nim przed królową w lewo i prawo. Jeśli cię uderzy to wycofujesz się, leczysz, a następnie znowu atakujesz i tak do skutku.

Za pokonanie królowej dostaniesz 2000 PD, nie pozostaje ci nic więcej jak zebranie jaj (obrazek z prawej) i pochwalenie się Ashganowi i reszcie o swoim sukcesie.

3 - Gniazdo Pełzaczy (4) | Rozdział 2 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Teraz możesz udać się do wyjścia - Gniazdo Pełzaczy (4) | Rozdział 2 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Teraz możesz udać się do wyjścia. Po drodze, konkretniej przed wyjściem zaczepi cię Drake. Wspomni, iż właśnie zasłużyłeś sobie na miejsce w straży.

Idąc dalej do Starego Obozu, strażnik bramy znów powie ci o miejscu dla ciebie w straży, naturalnie idziesz dalej.

Przyszła pora na ciężki wybór magia, czy oręż? Po pierwsze powinieneś posiadać 10 poziom doświadczenia, jeśli tak nie jest to teraz powinien być odpowiedni moment na to, abyś wykonał zadania ekstremalne z pierwszego rozdziału.

Wybór ścieżki zostawiam tobie. Ja lubię magów, a nawet bardzo ich lubię, ale są to słabeusze. W prawdzie magia to fajna sprawa, ale samą magią za wiele nie zdziałasz i prawdopodobieństwo zejścia z tego świata bardzo drastycznie wzrasta. Toteż ja ze swej skromnej strony wybrałem ścieżkę oręża i dołączyłem do strażników.

*Każdy obóz posiada dwie ścieżki, więc w każdym obozie staniesz przed wyborem. W Nowym Obozie są magowie wody oraz najemnicy. W obozie sekty strażnicy świątynni oraz guru. A w Starym Obozie magowie ognia i strażnicy. Tak, więc niech moc będzie z tobą.

4 - Gniazdo Pełzaczy (4) | Rozdział 2 | Gothic - Gothic - poradnik do gry
Rozmawiasz z Thorusem i rozmawiasz z nim o awansie - Gniazdo Pełzaczy (4) | Rozdział 2 | Gothic - Gothic - poradnik do gry

Rozmawiasz z Thorusem i rozmawiasz z nim o awansie.