Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Paradise - poradnik do gry

Paradise - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

OKRĘT BLACK VAULT cz.3 | Paradise poradnik Paradise

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

1 - OKRĘT BLACK VAULT cz.3 | Paradise - Paradise - poradnik do gry
Na ścianie zobaczysz zawór pożarowy - OKRĘT BLACK VAULT cz.3 | Paradise - Paradise - poradnik do gry

Na ścianie zobaczysz zawór pożarowy. Ta lokacja będzie naszym punktem orientacyjnym, podobnie jak to było w wiosce Molgrave'ów, z tą różnicą, że tym razem drogę, którą powinna obrać Ann, będą oznaczać ciągi liter, odpowiadające tym na obrazkach z gry.

2 - OKRĘT BLACK VAULT cz.3 | Paradise - Paradise - poradnik do gry
Odkręć zawór, aby wystraszyć małpy zagradzające przejście w dalszej części korytarza, a gdy uciekną zakręć zawór - OKRĘT BLACK VAULT cz.3 | Paradise - Paradise - poradnik do gry

Odkręć zawór, aby wystraszyć małpy zagradzające przejście w dalszej części korytarza, a gdy uciekną zakręć zawór. Idź do pokoju (A, B), w którym bez ruchu leży pantera. Porozmawiaj z Wamgangą, a zgodzi się pomóc leopardowi. Musisz tylko ściśle wykonywać polecenia czarownika. Podnieś kredę leżącą na podłodze i kliknij na świecy (tylko jedna jest aktywna). Obok niej zrób rysunek kredą. To samo zrób ze święcą po przeciwnej stronie. Następnie narysuj okręg wokół pantery. Teraz musisz rozstawić przy świecach cztery laleczki voodoo. Można to zrobić tyko w jeden sposób, dlatego nie powinno być z tym żadnych problemów. Jako ostatnią należy położyć lalkę Ann na narysowanym kredą słońcu. Na koniec połóż plik bonów skarbowych przed pyskiem pantery.

3 - OKRĘT BLACK VAULT cz.3 | Paradise - Paradise - poradnik do gry
Gdy skończysz Wamganga pójdzie przegonić kolejnego węża - OKRĘT BLACK VAULT cz.3 | Paradise - Paradise - poradnik do gry

Gdy skończysz Wamganga pójdzie przegonić kolejnego węża. Porozmawiaj z czarownikiem, gdy już wróci. Każe ci odnaleźć kilka medykamentów dla pantery. Wyjdź z kajuty i udaj się do kajut załogi (A, C, dalej korytarzem i przez drzwi, D, prosto przez kolejny korytarz i przez drzwi, F). Przejdź pomiędzy łóżkami i wejdź do malutkiej kajuty, gdzie w szafie znajdziesz apteczkę ze wszystkimi niezbędnymi medykamentami i kartę dostępu.

4 - OKRĘT BLACK VAULT cz.3 | Paradise - Paradise - poradnik do gry
Tę ostatnią skradnie ci niestety wredna małpa - OKRĘT BLACK VAULT cz.3 | Paradise - Paradise - poradnik do gry

Tę ostatnią skradnie ci niestety wredna małpa. Opuść kajuty załogi i udaj się do pomieszczenia oznaczonego literą G. Zastaniesz tam złodziejaszka i jego przyjaciół wpatrzonych w ekran telewizora. Przejdź dalej, do pomieszczenia z fotelem, które okaże się być studiem telewizyjnym. Użyj afrykańskiej maski na kamerze, aby wystraszyć małpiszony. Przed telewizorem zostanie tylko jeden z nich. Daj mu znalezione w kopalni szmaragdy, a odzyskasz kartę dostępu. Teraz wróć do Wamgangi opiekującego się panterą i wręcz mu przedmioty znalezione w apteczce.

5 - OKRĘT BLACK VAULT cz.3 | Paradise - Paradise - poradnik do gry
Teraz udaj się do kambuza (A, C, dalej korytarzem i przez drzwi, E, I, J) - OKRĘT BLACK VAULT cz.3 | Paradise - Paradise - poradnik do gry

Teraz udaj się do kambuza (A, C, dalej korytarzem i przez drzwi, E, I, J).