Paradise - poradnik do gry

Paradise - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Paradise - poradnik do gry

Samolot, którym główna bohaterka gry leci do swojego dawno nie widzianego ojca, zostaje zestrzelony przez rebeliantów - Paradise - poradnik do gry

Samolot, którym główna bohaterka gry leci do swojego dawno nie widzianego ojca, zostaje zestrzelony przez rebeliantów. Skutkiem wypadku jest kilka niegroźnych siniaków i zadrapań, ale to niestety nie wszystko. Szybko okazuje się, że dziewczyna cierpi na amnezję i nie pamięta nawet jak się nazywa. W poszukiwaniu swojej tożsamości i ojca przemierzy najdziksze zakątki afrykańskiej Mauranii, pełnej niezwykłych zwierząt i jeszcze niezwyklejszych mieszkańców. W podróży będzie jej towarzyszyć czarna pantera. Poradnik do gry "Paradise" zawiera kompletny opis wszystkich przygód Ann Smith i jej "kociaka".

DOBRA RADA NA DOBRY POCZĄTEK

Rozmowy z napotkanymi postaciami są kluczowe w posuwaniu fabuły gry naprzód, dlatego rozmawiaj z każdym i o wszystkim. Gdy niniejszy poradnik podpowiada, aby z kimś pomówić, oznacza to z reguły, że należy wyczerpać wszelkie możliwe tematy konwersacji. Pamiętaj też, że w wyniku twoich poczynań podczas gry, mogą pojawić się nowe tematy do rozmowy, dlatego od czasu do czasu zagadnij również osoby, z którymi główna bohaterka rozmawiała już wcześniej.

Informacje o Paradise - poradnik do gry

Autor : Bartek Bartolomeo Czajkowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 22, ilustracje: 179 .

Popularne strony w Paradise - poradnik do gry

Paradise - screen - 2006-05-23 - 67239Paradise - screen - 2006-05-23 - 67238Paradise - screen - 2006-05-23 - 67237Paradise - screen - 2006-05-23 - 67236Paradise - screen - 2006-05-23 - 67235Paradise - screen - 2006-05-23 - 67234Paradise - screen - 2006-05-23 - 67233Paradise - screen - 2006-05-23 - 67232Paradise - screen - 2006-05-23 - 67231

13.08.2006 20:37
futureman
39
Generał

"teraz wróć do haremu, do swojej komnaty. Zanim jednak do niej wejdziesz przejdź dalej, w dół korytarza. Zobaczysz krótką animację przedstawiającą ostatni składnik perfum, czyli kwiaty. Spróbuj ..... i połóż się spać."

to jest cytat z poradnika gry-online tylko ja dalej nie wiem o co chodzi, czyli gdzie dokładnie mam pójść żeby zobaczyć tą scenę z kwiatami ?

23.09.2006 10:44
odpowiedz
kassiopestka
16
Legionista

hej :)
wracasz pod drzwi swojego pokoju, ale nie wchodz tam, tylko kliknij kursorem na dol ekranu, zobaczysz, ze strzalke skierowna w te strone i po chwili jestes w nowym miejscu tzn na balkonie wiodacym do drzwi komnat ksiecia, stoi tam taki niemy osilek
zrob dwa kroki w jego strone i powinna pojawic sie ta wlasnie animacja, o ile jestes dokladnie w tym momencie gry ;P
powodzenia

05.10.2006 16:42
odpowiedz
FoXXXMagda
76
Pellamerethiel

Ja mam za to inny problem - gdy ciężarówką przyjeżdżam do pałacu i idę do księcia z nim pogadać, to wdł solucji powinien dać mi klucz do klatki pantery - ale nie mogę na niego kliknąć, porozmawiać, nic. :((((

20.01.2007 22:28
odpowiedz
dragon.of.light
4
Junior

w poradniku kilka razy pisze porozmawiaj ze służącą, niestety zawsze ona wtedy nie ma nic do powiedzenia i się nie odzywa, mam juz pachnącą suknię, ale i tak nie mogę z nią rozmawiać proszę o pomoc mój nr gg. 8324445

18.04.2007 12:43
odpowiedz
nigga2
1
Junior

Jestem w części Na brzegu rzeki i nie mogę posunąć się dalej, ponieważ muszę urwać kawałek gałezi po prawej stronie a potem po lewej strącić osy. Bardzo proszę o pomoc jak to mam poikonać.
kadub@poczta.fm

18.04.2007 13:09
odpowiedz
jackowsky
149
Dobry Wojak Szwejk

Siedzisz w klatce? Musisz ją rozhuśtać klikając to po jednej, to po drugiej stronie i w odpowiednim momencie zerwać gałąź, a następnie zrzucić gniazdo os.

20.11.2007 22:53
odpowiedz
Aguś007
1
Junior

ja mam problem bo jak juz jestem na tym statku to ten ...... bankier co stoi przy tym pomniku nie chce ze mną gadać

20.02.2008 01:49
odpowiedz
kathiaa85
1
Junior

jestem w wiosce molgrawe, z wszystkimi pogadałam po kilka razy, wszystko zrobiłam,mam już flądrędwie roślinki i tłuszcz, odzyskałam hak itd. powinnam dać teraz flądrę rybakowi, ale on nie chce ze mną gadać, wg każdego poradnika zrobiłam wszystko!! co przegapiłam? pomocy bo od trzech dni stoję w miejscu