Paradise - poradnik do gry

Poradnik do gry „Paradise” zawiera kompletny opis wszystkich przygód Ann Smith, która w poszukiwaniu tożsamości swojej oraz swego ojca przemierzy najdziksze zakątki afrykańskiej Mauranii, pełnej niezwykłych zwierząt i jeszcze niezwyklejszych mieszkańców.

26 lipca 2006Autor solucji: Bartolomeo (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Samolot, którym główna bohaterka gry leci do swojego dawno nie widzianego ojca, zostaje zestrzelony przez rebeliantów - Paradise - poradnik do gry

Samolot, którym główna bohaterka gry leci do swojego dawno nie widzianego ojca, zostaje zestrzelony przez rebeliantów. Skutkiem wypadku jest kilka niegroźnych siniaków i zadrapań, ale to niestety nie wszystko. Szybko okazuje się, że dziewczyna cierpi na amnezję i nie pamięta nawet jak się nazywa. W poszukiwaniu swojej tożsamości i ojca przemierzy najdziksze zakątki afrykańskiej Mauranii, pełnej niezwykłych zwierząt i jeszcze niezwyklejszych mieszkańców. W podróży będzie jej towarzyszyć czarna pantera. Poradnik do gry „Paradise” zawiera kompletny opis wszystkich przygód Ann Smith i jej „kociaka”.

DOBRA RADA NA DOBRY POCZĄTEK

Rozmowy z napotkanymi postaciami są kluczowe w posuwaniu fabuły gry naprzód, dlatego rozmawiaj z każdym i o wszystkim. Gdy niniejszy poradnik podpowiada, aby z kimś pomówić, oznacza to z reguły, że należy wyczerpać wszelkie możliwe tematy konwersacji. Pamiętaj też, że w wyniku twoich poczynań podczas gry, mogą pojawić się nowe tematy do rozmowy, dlatego od czasu do czasu zagadnij również osoby, z którymi główna bohaterka rozmawiała już wcześniej.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Paradise - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 26 lipca 2006.

Patche (łatki) do gry Paradise

Trainery do gry Paradise

komentarze czytelników

futureman  2006-08-13 - 20:37

"teraz wróć do haremu, do swojej komnaty. Zanim jednak do niej wejdziesz przejdź dalej, w dół korytarza. Zobaczysz krótką animację przedstawiającą ostatni składnik perfum, czyli kwiaty. Spróbuj ..... i połóż się spać." ...

kassiopestka  2006-09-23 - 10:44

hej :) wracasz pod drzwi swojego pokoju, ale nie wchodz tam, tylko kliknij kursorem na dol ekranu, zobaczysz, ze strzalke skierowna w te strone i po chwili jestes w nowym miejscu tzn na balkonie wiodacym do drzwi komnat ksiecia, stoi tam taki niemy osilek zrob dwa kroki w jego strone i powinna pojawic sie ta wlasnie animacja, o ile jestes dokladnie w tym momencie gry ;P powodzenia

FoXXXMagda  2006-10-05 - 16:42

Ja mam za to inny problem - gdy ciężarówką przyjeżdżam do pałacu i idę do księcia z nim pogadać, to wdł solucji powinien dać mi klucz do klatki pantery - ale nie mogę na niego kliknąć, porozmawiać, nic. :((((

dragon.of.light  2007-01-20 - 22:28

w poradniku kilka razy pisze porozmawiaj ze służącą, niestety zawsze ona wtedy nie ma nic do powiedzenia i się nie odzywa, mam juz pachnącą suknię, ale i tak nie mogę z nią rozmawiać proszę o pomoc mój nr gg. 8324445

nigga2  2007-04-18 - 12:43

Jestem w części Na brzegu rzeki i nie mogę posunąć się dalej, ponieważ muszę urwać kawałek gałezi po prawej stronie a potem po lewej strącić osy. Bardzo proszę o pomoc jak to mam poikonać. kadub@poczta.fm

jackowsky  2007-04-18 - 13:09

Siedzisz w klatce? Musisz ją rozhuśtać klikając to po jednej, to po drugiej stronie i w odpowiednim momencie zerwać gałąź, a następnie zrzucić gniazdo os.

Aguś007  2007-11-20 - 22:53

ja mam problem bo jak juz jestem na tym statku to ten ...... bankier co stoi przy tym pomniku nie chce ze mną gadać

kathiaa85  2008-02-20 - 01:49

jestem w wiosce molgrawe, z wszystkimi pogadałam po kilka razy, wszystko zrobiłam,mam już flądrędwie roślinki i tłuszcz, odzyskałam hak itd. powinnam dać teraz flądrę rybakowi, ale on nie chce ze mną gadać, wg każdego poradnika zrobiłam wszystko!! co przegapiłam? pomocy bo od trzech dni stoję w miejscu