Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Witch | Solucja The Matrix Path of Neo poradnik The Matrix: Path of Neo

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

The Witch

1 - The Witch | Solucja The Matrix Path of Neo - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Poziom rozpoczynamy od zidentyfikowania naszej wrzeszczącej przyjaciółki - The Witch | Solucja The Matrix Path of Neo - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Poziom rozpoczynamy od zidentyfikowania naszej wrzeszczącej przyjaciółki. Podchodzimy do trzech stołów. Przechodzimy w tryb widzenia kodu Matrixa i lokalizujemy niebieską dziewczynę. Podchodzimy do niej i używamy umiejętności zatrzymywania pocisków na wiszącym nad nią wielkim kamieniu.

Przyszła pora na walkę z wiedźmą. Ona rzuca w nas różnymi przedmiotami przy pomocy telekinezy. My łapiemy przedmioty którymi w nas ciska przy pomocy umiejętności zatrzymywania pocisków i rzucamy je z powrotem. Gdy wiedźma stoi na schodach nie rzucamy w nią niczym tylko podbiegamy do niej i atakujemy ją wręcz. Tak samo postępujemy jeśli wiedźma stoi koło naszej koleżanki (uważamy tylko by jej nie poturbować [tzn. koleżanki]), a jeśli przeciwnik unosi naszego krzykacza do góry to uciekamy jak najszybciej - wykorzysta jej głos przeciwko nam.

2 - The Witch | Solucja The Matrix Path of Neo - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Po zadaniu wiedźmie wystarczającej ilości obrażeń zmienia się tryb walki - The Witch | Solucja The Matrix Path of Neo - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Po zadaniu wiedźmie wystarczającej ilości obrażeń zmienia się tryb walki. Wiedźma nie ciska w nas już niczym tylko atakuje wręcz. Tą część walki zaczynamy od rozbrojenia przeciwnika. Teraz możemy już ją okładać. Uważamy jednak - od czasu do czasu wiedźmę spowija zielonkawa mgiełka (obrazek 1) - nie atakujemy jej wtedy, ponieważ kończy się to unieruchomieniem i zniszczeniem broni, w tej sytuacji po prostu uciekamy i czekamy aż mgiełka zniknie. Jeśli jednak stracimy broń to możemy się wspomóc tą wiszącą na ścianach sali (obrazek 2). Nie przejmujemy się już naszym krzykaczem, może nawet umrzeć.

Po pokonaniu wiedźmy przechodzimy przez drzwi za stołami ofiarnymi.