Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Frenchman | Solucja The Matrix Path of Neo poradnik The Matrix: Path of Neo

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

The Frenchman

1 - The Frenchman | Solucja The Matrix Path of Neo - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Zaczynamy poziom stojąc naprzeciwko grupy podwładnych Merowinga - The Frenchman | Solucja The Matrix Path of Neo - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Zaczynamy poziom stojąc naprzeciwko grupy podwładnych Merowinga. Oni mają zamiar ostrzelać nas, a my możemy efektownie, zgodnie ze zdarzeniami z filmu zatrzymać ich pociski, jednak oni tak się grzebią z ładowaniem, że lepiej jest wskoczyć na schody i zabrać ze ściany jakąś broń.

W pewnym momencie kilku przeciwników również weźmie broń, my możemy albo schować naszą i ich rozbroić, albo dalej walczyć jak walczyliśmy i rozbroić ich gdy nasza broń się zniszczy.

2 - The Frenchman | Solucja The Matrix Path of Neo - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Po pokonaniu wszystkich wrogów oglądamy krótką cut-scenkę i widzimy na niej zamykające się drzwi - The Frenchman | Solucja The Matrix Path of Neo - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Po pokonaniu wszystkich wrogów oglądamy krótką cut-scenkę i widzimy na niej zamykające się drzwi. W te drzwi musimy wbiec. Podążamy korytarzem, dochodzimy do małego salonu i wbiegamy w sekretne przejście za regałem po prawej stronie.

3 - The Frenchman | Solucja The Matrix Path of Neo - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Lądujemy w lochach - The Frenchman | Solucja The Matrix Path of Neo - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Lądujemy w lochach. Biegniemy korytarzem na wprost w stronę czerwonego krzyża. W połowie tego korytarza jesteśmy atakowani przez dwóch popleczników Merowinga. Rozprawiamy się z nimi i biegniemy dalej. Na końcu korytarz się rozwidla. Biegniemy w prawo i tuż przed kratą znajdujemy teczkę (dostajemy materiał bonusowy "Storyboard sequence 2"). Po podniesieniu teczki odwracamy się i biegniemy w przeciwnym kierunku. Podbiegamy do metalowej kraty i otwieramy furtkę. W tym momencie zostajemy brutalnie (bo przez ścianę) wtrąceni do sali tortur. Czeka tu na nas trzech przeciwników, ale wystarczy pokonać jednego - z kolejnymi dwoma radzi sobie dziewczyna przywiązana do stołu. Wybiegamy za nią drzwiami, kierujemy się w lewo i trafiamy do okrągłego pomieszczenia z trzema drzwiami. Po przydługim monologu Merowinga przechodzimy przez zielone drzwi.