Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry

Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Klucz i zamek - Komnata klepsydry - przeszłość | Pomocna dłoń, Klucz i zamek poradnik Prince of Persia: Dusza Wojownika

Ostatnia aktualizacja: 31 sierpnia 2016

Komnata klepsydry - przeszłość

1 - Klucz i zamek - Komnata klepsydry - przeszłość | Pomocna dłoń, Klucz i zamek - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry
Szybko wykonujemy przewrót pod zamykającą się bramą [171] i oglądamy animację [172] - Klucz i zamek - Komnata klepsydry - przeszłość | Pomocna dłoń, Klucz i zamek - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry

Szybko wykonujemy przewrót pod zamykającą się bramą [171] i oglądamy animację [172].

2 - Klucz i zamek - Komnata klepsydry - przeszłość | Pomocna dłoń, Klucz i zamek - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry
Gdy już wiemy, co mamy dalej robić, wracamy do miejsca z pułapkami, które chwilę wcześniej mijaliśmy [173] i pokonujemy je w drugą stronę [174] - Klucz i zamek - Komnata klepsydry - przeszłość | Pomocna dłoń, Klucz i zamek - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry

Gdy już wiemy, co mamy dalej robić, wracamy do miejsca z pułapkami, które chwilę wcześniej mijaliśmy [173] i pokonujemy je w "drugą stronę" [174].

3 - Klucz i zamek - Komnata klepsydry - przeszłość | Pomocna dłoń, Klucz i zamek - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry
Korzystając z wyrw w ścianie [175] dostajemy się na drugą stronę, a stamtąd biegnąc po ścianie [176] jeszcze dalej - Klucz i zamek - Komnata klepsydry - przeszłość | Pomocna dłoń, Klucz i zamek - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry

Korzystając z wyrw w ścianie [175] dostajemy się na drugą stronę, a stamtąd biegnąc po ścianie [176] jeszcze dalej.

4 - Klucz i zamek - Komnata klepsydry - przeszłość | Pomocna dłoń, Klucz i zamek - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry
Wtykamy miecz do mechanizmu [177] i obserwujemy, co się dzieje - Klucz i zamek - Komnata klepsydry - przeszłość | Pomocna dłoń, Klucz i zamek - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry

Wtykamy miecz do mechanizmu [177] i obserwujemy, co się dzieje. Zanim wydostaniemy się z pomieszczenia, musimy stoczyć walkę z kilkoma przeciwnikami [178]. Dźwignię do zmiany rozmieszczenia elementów w pomieszczeniu popychamy dwukrotnie.

5 - Klucz i zamek - Komnata klepsydry - przeszłość | Pomocna dłoń, Klucz i zamek - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry
Ponownie korytarz i kilka pułapek [179] oraz spacer po gzymsach [180] - Klucz i zamek - Komnata klepsydry - przeszłość | Pomocna dłoń, Klucz i zamek - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry

Ponownie korytarz i kilka pułapek [179] oraz spacer po gzymsach [180].