Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry

Poradnik do Prince of Persia: Warrior Within, na który składa się kompletny opis przejścia gry poprzedzony cennymi informacjami oraz poradami, mającymi na celu ułatwić prowadzenie rozgrywki.

18 lutego 2005Autor solucji: Piernikowy Ludzik (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Oto przed wami poradnik do gry Prince of Persia: Warrior Within - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry

Oto przed wami poradnik do gry Prince of Persia: Warrior Within. Poniżej znajdziecie kilka podstawowych informacji oraz rad a w dalszej części kompletną solucję. Miłej zabawy.

Pasek życia

Pokazuje aktualny stan zdrowia Księcia. Upadki z wysokości, ataki wrogów i pułapki kosztują Księcia punkty życia. Jeśli pasek życia staje się pusty, gra kończy się (o ile, oczywiście, nie możesz cofnąć pomyłki). Pasek życia odnawiany jest dzięki wodzie, którą Książę pije z fontann lub innych miejsc.

Zbiorniki Piasków czasu

Tu widać, ile piasku zebrał już Książę. Każde przewinięcie czasu opróżnia jeden zbiornik. Za każdym razem, gdy odzyskujesz piasek z wrogów, zapełniają one jeden zbiornik.

Licznik czasu

Pokazuje, ile jeszcze czasu można cofnąć. Pełen licznik równa się ośmiu sekundom.

Okno broni

Okno broni pojawia się wyłącznie wtedy, gdy Książę podnosi drugą broń. To okno pokazuje aktualny stan broni. Te bronie mogą zostać użyte tylko pewną liczbę razy, zanim się rozpadną.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 18 lutego 2005.

komentarze czytelników (129)

Vidos  2008-12-22 - 13:41

Fiodro - łatwiej by było gdybyś zrobił screena tej lokacji.

Fiodro  2008-12-22 - 14:04

chodzi o ten moment http://img53.imageshack.us/my.php?image=593214218eb9.jpg i o ten moment http://img378.imageshack.us/my.php?image=593306656cu9.jpg problem w tym ze nie wiem co zrobic by te kraty zniknely pomoz :) a moment gry to http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=333&PART=140&PAGE=1

Fiodro  2008-12-22 - 14:21

Vidos - chodzi o ten moment http://img53.imageshack.us/my.php?image=593214218eb9.jpg i o ten moment http://img378.imageshack.us/my.php?image=593306656cu9.jpg problem w tym ze nie wiem co zrobic by te kraty zniknely pomoz :) a moment gry to http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=333&PART=140&PAGE=1

Vidos  2008-12-22 - 14:22

http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=8512439&N=1

lukoo  2008-12-23 - 20:28

Witam. Mam problem z jedno misją w Prince of Persia Warrior Within, a dokładniej jest to po 12 fontannie.gdy musimy niby zrobic aby czas wolniej leciał. u mnie pisze ze trzeba kliknąć R ale ja klikam i nic z tego. zamiast zwolnic czas to sie cofa w czasie. PLX Help

lukoo  2008-12-23 - 20:32

http://pl.youtube.com/watch?v=2scPeL0afMU o to chodzi

qweks  2008-12-23 - 20:34

Z tego, co pamiętam musisz tylko kliką r jeśli przytrzymasz, wtedy czas się cofa. Oczywiście musisz kontrolować ilość piasków, bo bez tego ani rusz.

makaorlzzz  2009-05-27 - 22:52

Siema;P Mam problem z [132] dokładnie tam gdzie trzeba skoczyć na gałąź;P nie mogę przeskoczyć kiedy naciskam spacje kolo się podnosi tylko do góry. Mogę prosić o pomoc?

axebmati  2009-06-26 - 23:15

cześć mam problem jestem w misji 'CLOCKWORKS AND GEARS' i nie wiem co robić zabiłem tego dużego potwora i co dalej . Jak otworzyć tamte drzwi

axebmati  2009-06-26 - 23:16

odpiszcie plis

qweks  2009-06-26 - 23:31

Lokacja: MECHANICAL TOWER - przeszłość ...

galth  2009-10-16 - 13:44

Ej mam problem dokładnie w momencie 122 nie moge przeskoczyć z liny na tą część wystającą ze ściany, poprostu książę niedoskakuje, pomocy

xgronekx  2010-03-21 - 00:21

mam proble w 132 niema wyrwy tylko mam kraty skacze tam i lapie sie ale nie da sie nic wiecej zrobic pomocy... jak mozna na meila. xgronekx @znajomi.pl albo gg. 5827254

dzilek  2010-04-10 - 19:11

Mam problem ;( jak mam sprowokowac te bestie zeby mi rozwalily te drewniane dzwi ;( prubowalem zatrzymywac czas jak biegl do mnie jeden i walna w sciane ale jej nie rozwalil co zrobic ?? z gory dziekuje za odp

ziemniak9606  2010-06-24 - 10:39

wielkie dzięki za świetny poradnik, ale mam pytanie: Skąd ty wziąłeś nazwy przeciwników?! nie żadna "mroczna zjawa" tylko "Crow Master" nie "gigant" tylko "Brute" ten najsłabszy koleś w czaszce to "Keeper" a ten trochę od niego silniejszy, w czerwieni z zamaskowaną twarzą to "Rider" typ podobny do Rider'a tylko trochę większy i bardzięj skąpo ubrany to "Executioner" ta, która cały czas nad tobą skacze to "Blade Dencer" a ten, który rzuca sztyletami to "Silhouettes" oprócz tego są jeszcze bestie - "Spike Beast" i "Scavenger" ("Dahaka" to rodzaj męski)

Robar2  2010-06-24 - 11:51

ja to przeszedłem bez żadnych poradników

slawek1100  2010-07-22 - 12:53

witam mam problem. z misią: MROCZNA DŁOŃ LOSU POŁUDNIOWE PRZEJŚCIE - TERAŹNIEJSZOŚĆ . jak jest ten kolo co rozwala krate i co trzeba się tam przedostać [119] , to jest wszystko dobrze ale kiedy już skacze na tą line [121], i nie wiem co mam dalej zrobić robię już tą misie pół dnia i nie wiem o co tam chodzi próbowałem już dużo sposobów. z góry thx za odp.

lodowywu  2010-09-28 - 22:04

mam problem z tym pokonaniem Dahaki co on upada a potem wskakuje z powrotem. Co zrobić gdy upada?

sopel1  2011-04-21 - 14:54

grał w to ktoś na ps3 jest tam trofeum z mocami czasu jak je zrobić

hesleth  2011-05-29 - 18:28

dla tych którzy nie wiedzą gdzie jest Water Sword Niezbędny do alternatywnego zakończenia. trzeba zdobyć wszystkie life upgrade-y a wtedy będzie czekał w sali tronowej