Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry

Poradnik do Prince of Persia: Warrior Within, na który składa się kompletny opis przejścia gry poprzedzony cennymi informacjami oraz poradami, mającymi na celu ułatwić prowadzenie rozgrywki.

18 lutego 2005Autor solucji: Piernikowy Ludzik (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Oto przed wami poradnik do gry Prince of Persia: Warrior Within - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry

Oto przed wami poradnik do gry Prince of Persia: Warrior Within. Poniżej znajdziecie kilka podstawowych informacji oraz rad a w dalszej części kompletną solucję. Miłej zabawy.

Pasek życia

Pokazuje aktualny stan zdrowia Księcia. Upadki z wysokości, ataki wrogów i pułapki kosztują Księcia punkty życia. Jeśli pasek życia staje się pusty, gra kończy się (o ile, oczywiście, nie możesz cofnąć pomyłki). Pasek życia odnawiany jest dzięki wodzie, którą Książę pije z fontann lub innych miejsc.

Zbiorniki Piasków czasu

Tu widać, ile piasku zebrał już Książę. Każde przewinięcie czasu opróżnia jeden zbiornik. Za każdym razem, gdy odzyskujesz piasek z wrogów, zapełniają one jeden zbiornik.

Licznik czasu

Pokazuje, ile jeszcze czasu można cofnąć. Pełen licznik równa się ośmiu sekundom.

Okno broni

Okno broni pojawia się wyłącznie wtedy, gdy Książę podnosi drugą broń. To okno pokazuje aktualny stan broni. Te bronie mogą zostać użyte tylko pewną liczbę razy, zanim się rozpadną.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 18 lutego 2005.

gra Prince of Persia: Dusza Wojownika

Prince of Persia: Dusza Wojownika

Prince of Persia: Warrior Within

Przygodowe

Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic

Zagraj za Darmo!

Dark Orbit

Dark Orbit

Zagraj za Darmo!

Lego Harry Potter Lata 5-7 - PC - 64,90 zł

kup w sklepie

PC 64,90 zł

Obduction PL - PC - 54,90 zł

kup w sklepie

PC 54,90 zł

Rayman: Origins - PC - 18,90 zł

kup w sklepie

PC 18,90 zł

Komentarze Czytelników (130)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
04.10.2007 18:50
odpowiedz
immortal'''
2
Pretorianin

ja za3malem sie na 3 czesci na dwoch braciach blizniakach i za chuja nie moge ich przejsc, ktos pomoze?

05.10.2007 15:14
odpowiedz
Gangster321
4
Legionista

najpierw musisz nawalać tego z mieczem. on bedzie sie bronił ale ty i tak nawalaj. po 4 chyba uderzeniach pomoże mu ten drugi. musisz odskoczyć. przez chwile nie będzie mógł wyciagnąć topora więc ty go wtedy naparzaj ile wlezie. musisz tak zrobić chyba 2 razy za 3 załączy się ten mocny atak wtedy to już sobie poradzisz. Często musisz sie bronić.

05.10.2007 21:40
odpowiedz
Vidos
100
Legend

Bliźniacy - to już ostatni przed wezyrem boss do pokonania. Dwaj bliźniacy, najlepsi z wojowników wezyra. Zostają zarażeni piaskiem czasu jako pierwsi. Pierwszy z nich posiada miecz, drugi ostry młot. Po rozpoczęciu pojedynku, skupiamy się na pierwszym przeciwniku z mieczem i atakujemy go tak długo aż drugi zajdzie nas od tyłu by zaatakować swym dużym młotem. Wtedy turlając się po ziemii unikamy zranienia i atakujemy go, bo ma własnie problemy z wyjęciem swego młota z ziemii. Gdy mu się to uda, znów atakujemy pierwszego, aż drugi zrobi to samo. Stało się znów jego broni utkiwła w ziemii, lecz tym razem mamy możliwość zaatakowania speed killem(trzeba go szybko uaaktywnić, gdyż ekran nie będzie świecił się długo). Atakujemy LPM gdy sztylet błyszczy, co pozbawia naszych bliżniaków prawie połowy energi. Znów powtarzamy cały mechanizm, aż za którymś razem znów bedziemy mogli użyć speed killa. Tylko, że drugie użycie SK zakończy pojedynek.

06.10.2007 10:07
odpowiedz
Gangster321
4
Legionista

chyba masz jakąś inną grę bo on nie miał młota tylko TOPÓR

06.10.2007 10:40
odpowiedz
caniks
31
Pretorianin

fajna gra ale lepsze 2 trony

09.12.2007 12:54
odpowiedz
Marcin eS
1
Junior

???wszystko ładnie, pięknie tylko jak wskoczyć na ta platformę [tryby i śrubki - mechaniczna jama cz.1 ( .. pomieszczenia z dźwignią [251]. Przesuwamy ją, dzięki czemu tuż obok obniża się platforma, na którą możemy wskoczyć. Z platformy przebiegamy po ścianie i odbijamy się od jednej do drugiej (ściany) [252] dostają się w ten sposób na górę.)] Jak pisałem - nie mam pojęcia jak tam się dostać a próbowałem juz rózne manewry ale ale zawsze padam na cyce - jeśli ktos juz ten etap ma za soba to moze powie nieco dokładniej jak to wygląda ??????????????????????????????????

14.11.2008 00:30
odpowiedz
Szafarz
1
Junior

Jeżeli to komuś może pomóc, to mogę dokładnie opisać jak zdobyć wszystkie dodatkowe bronie w POP WW

14.11.2008 00:40
odpowiedz
Szafarz
1
Junior

A jeśli chodzi o tą platformę (i jeśli to samo mamy na myśli), to gdy już się znajdujesz w tej lokacji, załatwiasz trzech standardowych gostków w czerwonych turbanach, przy zwolnionym czasie dostajesz się na kamienny bloczek, potem na linę i po rozchuśtaniu jesteśmy już piętro wyżej:) następnie dwóch przeciwników, potem w prawo i biegiem przez koło po ścianie. I znowu spotykamy dwóch znajomych. Po pokonaniu ich przy zwolnionym czasie przebiegamy przez spore koło (to w odróżnieniu od poprzedniego szybko się obraca) i w odpowiednim momencie odbijamy sie od ściany. Książę chwyta się kolumny. Nastęnie przeskakujemy po kolumnach do wspomnianej przez Ciebie dźwigni. Gdy już ją przekręcimy, platforma zaczyna się poruszać. W odpowiednim momencie przemieszczamy się na nią (ja preferuję przebiec kawałek po ścianie). Gdy platforma jest na górze, biegniemy po ścianie i odbijając się koilka razy, jesteśmy na górze. Pozdro

22.12.2008 13:29
odpowiedz
Fiodro
1
Junior

witam mam problem z Prince of Persia, nie wiem co robic w [Mroczna dłoń losu] Ołtarz ofiarny - przeszłość cz.2 mianowicie co zrobic tu W sali uzupełniamy życie oraz zapisujemy grę [111] i uruchamiamy portal wciskając w kolejności płyty [112]. by dojsc do tego momentu Z gałęzi pozostaje nam jeden skok w kierunku wyrwy w murze [133] i już znajdujemy się przy fontannie, gdzie uzupełniamy życie i zapisujemy grę [134]. i problem w tym ze nie wiem co zrobic by te kraty zniknely skacze po tych tablicach i nic sie nie robi pomozcie :)

22.12.2008 13:41
odpowiedz
Vidos
100
Legend

Fiodro - łatwiej by było gdybyś zrobił screena tej lokacji.

22.12.2008 14:04
odpowiedz
Fiodro
1
Junior

chodzi o ten moment http://img53.imageshack.us/my.php?image=593214218eb9.jpg i o ten moment http://img378.imageshack.us/my.php?image=593306656cu9.jpg problem w tym ze nie wiem co zrobic by te kraty zniknely pomoz :) a moment gry to http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=333&PART=140&PAGE=1

22.12.2008 14:21
odpowiedz
Fiodro
1
Junior

Vidos - chodzi o ten moment http://img53.imageshack.us/my.php?image=593214218eb9.jpg i o ten moment http://img378.imageshack.us/my.php?image=593306656cu9.jpg problem w tym ze nie wiem co zrobic by te kraty zniknely pomoz :) a moment gry to http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=333&PART=140&PAGE=1

22.12.2008 14:22
23.12.2008 20:28
odpowiedz
lukoo
1
Junior

Witam. Mam problem z jedno misją w Prince of Persia Warrior Within,
a dokładniej jest to po 12 fontannie.gdy musimy niby zrobic aby czas wolniej leciał.
u mnie pisze ze trzeba kliknąć R ale ja klikam i nic z tego. zamiast zwolnic czas to sie cofa w czasie. PLX Help

23.12.2008 20:32
odpowiedz
lukoo
1
Junior
23.12.2008 20:34
odpowiedz
qweks
91
Satan Owns Your Stereo

Z tego, co pamiętam musisz tylko kliką r jeśli przytrzymasz, wtedy czas się cofa. Oczywiście musisz kontrolować ilość piasków, bo bez tego ani rusz.

27.05.2009 22:52
odpowiedz
makaorlzzz
1
Junior

Siema;P Mam problem z [132] dokładnie tam gdzie trzeba skoczyć na gałąź;P nie mogę przeskoczyć kiedy naciskam spacje kolo się podnosi tylko do góry. Mogę prosić o pomoc?

26.06.2009 23:15
odpowiedz
axebmati
1
Junior

cześć mam problem jestem w misji 'CLOCKWORKS AND GEARS' i nie wiem co robić zabiłem tego dużego potwora i co dalej . Jak otworzyć tamte drzwi

26.06.2009 23:16
odpowiedz
axebmati
1
Junior

odpiszcie plis

26.06.2009 23:31
odpowiedz
qweks
91
Satan Owns Your Stereo

Lokacja: MECHANICAL TOWER - przeszłość

Przejdź gzymsem przy spadającej wodzie na dół. Teraz na środek przejścia. Czas na golema. Musisz ciąć go po łydkach. Kiedy klęknie wskocz mu na kark i nawalaj go po głowie mieczem. Kiedy będzie próbował cię zrzucić przeskocz na jedno z jego ramion (gałka w prawo/lewo). Trzy takie akcje i będzie po kłopocie. Jest też inny sposób - kiedy powalisz go na kolana użyj zwolnienia czasu - da ci to możliwość zadania śmiertelnego ciosu w jednym takim cyklu.

Przejdź do wejścia. Po prawej stronie schodów jest skrzynia (10). Przyciskiem podnieś blok skalny, po którym możesz się wdrapać na górę. (SAVE 13) Przy przeskakiwaniu dalej przyda się zwolnienie czasu, ale da się to zrobić i bez tego.

16.10.2009 13:44
odpowiedz
galth
1
Junior

Ej mam problem dokładnie w momencie 122 nie moge przeskoczyć z liny na tą część wystającą ze ściany, poprostu książę niedoskakuje, pomocy

21.03.2010 00:21
odpowiedz
xgronekx
1
Junior

mam proble w 132 niema wyrwy tylko mam kraty skacze tam i lapie sie ale nie da sie nic wiecej zrobic pomocy... jak mozna na meila. xgronekx @znajomi.pl albo gg. 5827254

10.04.2010 19:11
odpowiedz
dzilek
1
Junior

Mam problem ;( jak mam sprowokowac te bestie zeby mi rozwalily te drewniane dzwi ;( prubowalem zatrzymywac czas jak biegl do mnie jeden i walna w sciane ale jej nie rozwalil co zrobic ?? z gory dziekuje za odp

24.06.2010 10:39
odpowiedz
ziemniak9606
6
Legionista

wielkie dzięki za świetny poradnik, ale mam pytanie:
Skąd ty wziąłeś nazwy przeciwników?!
nie żadna "mroczna zjawa" tylko "Crow Master"
nie "gigant" tylko "Brute"
ten najsłabszy koleś w czaszce to "Keeper"
a ten trochę od niego silniejszy, w czerwieni z zamaskowaną twarzą to "Rider"
typ podobny do Rider'a tylko trochę większy i bardzięj skąpo ubrany to "Executioner"
ta, która cały czas nad tobą skacze to "Blade Dencer"
a ten, który rzuca sztyletami to "Silhouettes"
oprócz tego są jeszcze bestie - "Spike Beast" i "Scavenger"
("Dahaka" to rodzaj męski)

24.06.2010 11:51
odpowiedz
Robar2
56
Konsul

ja to przeszedłem bez żadnych poradników

22.07.2010 12:53
odpowiedz
slawek1100
1
Junior

witam mam problem. z misią: MROCZNA DŁOŃ LOSU POŁUDNIOWE PRZEJŚCIE - TERAŹNIEJSZOŚĆ . jak jest ten kolo co rozwala krate i co trzeba się tam przedostać [119] , to jest wszystko dobrze ale kiedy już skacze na tą line [121], i nie wiem co mam dalej zrobić robię już tą misie pół dnia i nie wiem o co tam chodzi próbowałem już dużo sposobów. z góry thx za odp.

28.09.2010 22:04
odpowiedz
lodowywu
1
Junior

mam problem z tym pokonaniem Dahaki co on upada a potem wskakuje z powrotem. Co zrobić gdy upada?

21.04.2011 14:54
odpowiedz
sopel1
2
Junior

grał w to ktoś na ps3 jest tam trofeum z mocami czasu jak je zrobić

29.05.2011 18:28
odpowiedz
hesleth
2
Junior

dla tych którzy nie wiedzą gdzie jest Water Sword Niezbędny do alternatywnego zakończenia. trzeba zdobyć wszystkie life upgrade-y a wtedy będzie czekał w sali tronowej

15.11.2014 13:32
odpowiedz
cigar18
1
Junior

Taki problem: [link] , Błagam pomóżcie.