Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - poradnik do gry

Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sherringford Hall (6) | Dzień 1 | Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka poradnik Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

[41] - Sherringford Hall (6) | Dzień 1 | Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - poradnik do gry

[41]

[42] - Sherringford Hall (6) | Dzień 1 | Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - poradnik do gry

[42]

41 - Na koniec porozmawiaj z siedzącymi na prawej ławce: Panną Roundtree oraz służącą Sue. Więcej do powiedzenia będzie miała ta druga, dowiesz się między innymi tego, iż o dokonanie morderstwa podejrzewa córkę Bromsby'ego.

42 - Załaczy się scenka, po chwili zjawi się tu Holmes. Dwójka naszych bohaterów utnie sobie krótką pogawędkę. Po wszystkim ponownie przejmiesz kontrolę nad postacią Sherlocka. Skieruj się w lewo a konkretnie do miejsca, w którym stoi Lamb. Zbadaj przy użyciu szkła powiększającego ukazany na screenie kawałek ziemi.

[43] - Sherringford Hall (6) | Dzień 1 | Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - poradnik do gry

[43]

[44] - Sherringford Hall (6) | Dzień 1 | Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - poradnik do gry

[44]

43 - Zabierz leżący na ziemi kawałek cygara. Oprócz tego musisz skorzystać z metra krawieckiego, aby zbadać widoczny na screenie odcisk buta. Podobnie jak wcześniej, mamy do czynienia z siódemką.

44 - Załączy się scenka, na miejscu zjawi się inspektor policji (Lestrade). Wysłuchaj rozmowy pomiędzy nim a dwójką naszych bohaterów. Po wszystkim Sherlock i Watson postanawiają udać się na Baker Street, aby zbadać zebrane dotychczas przedmioty. Załączy się mapka (zawsze możesz ją oglądać w dzienniku), na której wybierz nowy cel podróży.