Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - poradnik do gry

Poradnik do klasycznej gry przygodowej Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring, zawierający szczegółowy opis przejścia poprzedzony radami dotyczącymi sposobu prowadzenia rozgrywki.

26 listopada 2004Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Tradycyjnie zacznę od kilku rad, dzięki którym rozgrywka przebiegała będzie w mniej problemowy i stresujący sposób - Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - poradnik do gry

Tradycyjnie zacznę od kilku rad, dzięki którym rozgrywka przebiegała będzie w mniej problemowy i stresujący sposób. :-)

1) Jeśli czujesz się na siłach, zdecydowanie polecam kończyć grę na własną rękę, a z przygotowanej solucji korzystać w wyjątkowych sytuacjach. Jeśli natomiast planujesz przez cały czas do niej zaglądać, radziłbym całość wydrukować, albowiem w trakcie zabawy często należy zwracać uwagę na szczegóły, które zawarłem na screenach lub bezpośrednio w tekście.

2) Pamiętaj o tym, aby badać wszystkie interaktywne obiekty. Miłośnicy przygodówek powinni być już do tego przyzwyczajeni. :-)

3) Często zaglądaj do inwentarza, aby przejrzeć posiadane przedmioty. Zauważ, że niektóre z nich mogą wejść w dalsze „interakcje”. Przykładowo, do plecaka można zajrzeć, bardziej skomplikowane urządzenie daje się rozebrać, a notatkę można przeczytać.

4) Nie mniej istotną rolę odgrywa dziennik Sherlocka Holmesa, w którym zapisywane są wszystkie odbyte rozmowy czy teksty dokumentów. Znajdziesz tu także podręczną mapę.

5) Koniecznie rozmawiaj z napotykanymi osobami i to na wszystkie możliwe tematy. Zadane już pytania są przyciemniane, ale jeśli chcesz, możesz powtórzyć tę część rozmowy.

6) W trzech miejscach będziesz musieć wykazać się zręcznością i/lub sprytem. Miejsca te dokładnie opisałem w solucji, aczkolwiek jeśli nie masz na co dzień kontaktu z dynamicznymi grami akcji możesz mieć trochę problemów z ich zaliczeniem.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 26 listopada 2004.

gra Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka

Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka

Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring

przygodowe

komentarze czytelników (29)

Gepcia  2006-06-17 - 23:06

TicTac123123----> musisz tam zwierzaki wprowadzic po kolei o ile dobrze pamietam...

marcinek6000  2006-06-28 - 22:34

Ja chodziłem wpierw Wotsonem potem Holmsem. Po jakimś czasie Wotson orzekł, żę przepytał już wszytkich ludzi i teraz jużnie mogę nim chodzić. Chodzę tylko Sherlockiem i mam problem jak powiedzieć pani Lambert o tym pistolecie, bo tylko tego mi brakuje, żeby kontynuować śledztwo.

rajdowiecf1  2006-06-29 - 14:17

jak z tamtont wyjsc z tego głupiego domu

rajdowiecf1  2006-06-29 - 14:18

jusz dwoma hodziłem wszystko zebrałem no i co

jackowsky  2006-06-30 - 10:11

"z tamtont" "jusz" wy"hodziłem" i wszyscy łapioł się za głowy... ...

claudespeed18  2006-06-30 - 10:46

Rozbrajające słownictwo :D:D Widać własnie kto kupuje PLAYA :/

mirencjum  2006-06-30 - 11:05

marcinek6000 --> Mi się wydaje , że porada z postu nr. 2 jest najlepsza .

Hyglas  2006-07-08 - 12:55

Ja mam problem z 3 quizem. jest tam "w zielonej ramce odpowiedni dokument(Audience Text)" Jak ten dokument się nazywa w polskiej wersji??

Fred6678  2006-07-12 - 13:51

O co chodzi z tymi qłizami hehe Zresztą o co chodzi zrobiłem wszystko w tym domu i nic tym doktorkiem też wszystko zrobiłem. Jak pisze w poradniku powinna byc historyjka a ja nie miałem ludzie pomużcie

Stranger.  2006-07-12 - 14:12

Jeszcze raz przypominam, ze poradnik powstawal w oparciu o angielska wersje gry. Wszystkie quizy byly DOKLADNIE sprawdzone, tak wiec nie ma w nich bledow. Natomiast za ewentualne roznice pomiedzy polska a angielska wersja gry nie moge juz niestety odpowiadac...

Psoteczka  2006-12-28 - 21:14

Jak odpowiedzieć na 1 pytania. odpiszcie ;)

bercik-z  2007-02-18 - 12:13

jak mają wejść zwierzęta do arki pomocy

bercik-z  2007-02-25 - 13:21

jak tro zrobić z tą arkom

PIETRYNKA  2007-10-12 - 20:15

PIETRYNKA GRA JEST SUPER I JEST CIEKAWA i chciałbym zapytać o dalsze części SHELOCKA HOLMSA CZY SĄ JUŻ W SPRZEDAŻY .

jackowsky  2007-10-12 - 20:21

Jest dostępna kolejna część przygód Sherlocka Holmesa czyli Przebudzenie za niecałe dwie dychy. Spójrz tu: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=8003

Smerfi1111111  2008-02-05 - 19:55

siemka mam problem z jedna zagadka nie wiem jak rozwiazac ta zagadne z ta szachownica z tymi pionkami co sa na nich cyfry czy ktos moze mi pomoc??prosze!!:P ...

Vidos  2008-02-05 - 22:10

Smerfi1111111 ...

Smerfi1111111  2008-02-06 - 20:46

dziekuje bardzo za pomoc:*

-klaudiusz-  2008-12-28 - 17:02

kto wie jak trzeba ułożyć tą drewnianą zabawkę z cyframi proszę o dokładne instrukcje

Ziomal500  2009-06-06 - 12:26

jak rozwionzac 1 quiz plz nieh mi ktos powie z gury dzienki nza pomoc