Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pillars of Eternity 2: Pupile (pety) - lista Pillars of Eternity 2 Deadfire poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 28 lutego 2021

Pupile (pets) to unikalne przyjaźnie nastawione zwierzaki, które możesz odnajdywać lub kupować podczas przemierzania świata w grze Pillars of Eternity 2 Deadfire. W danym momencie z drużyną może podróżować jeden pupil i otrzymuje ona wtedy powiązane z nim premie do statystyk. Poniżej zamieściliśmy informacje na temat miejsc odnajdywania kolejnych pupilów.

Główne informacje o pupilach

Pupile to inaczej zwierzaki lub pety, które mogą podróżować z drużyną - Pillars of Eternity 2: Pupile (pety) - lista - Pillars of Eternity 2 Deadfire - poradnik do gry

Pupile to inaczej zwierzaki lub pety, które mogą podróżować z drużyną. Są one rozsiane w różnorodnych miejscach, więc jeśli nie chcesz ich przegapić musisz być bardzo uważny (warto używać przycisku "Tab", który włącza napisy z nazwami pobliskich przedmiotów, NPC, zwierzaków itp.) Pupile nie uczestniczą w walce, ale oferują premię do statystyk (premie są różne, w zależności od zwierzaka). Znaleziony zwierzak dodawany jest do inwentarza tak jak zwykłe przedmioty. Jeśli chcesz go "uaktywnić" to musisz przenieść go do zaznaczonego na powyższym obrazku slotu w inwentarzu głównego bohatera. Pupil pojawi się u nogi twojej postaci i będzie podążać za drużyną - jest nieśmiertelny, ale też nie zadaje żadnych obrażeń. W jednym momencie możesz "używać" tylko jednego pupila, ale pozostałe mogą pozostać w ekwipunku. Niechciane zwierzaki możesz oczywiście sprzedawać.

Uwaga - Dodatkowe informacje o pupilach możesz znaleźć na stronie Jak mieć własnego zwierzaka (peta) w grze? w rozdziale FAQ naszego poradnika.

Zestawienie pupilów (petów)

Uwaga - W drugiej kolumnie tabeli w nawiasach podajemy numer map z naszego poradnika. Przykładowo (M8) oznacza mapę numer 8 (Engwitańskie wykopaliska). Możesz odnaleźć tę mapę w naszym atlasie świata i uzyskać dzięki temu dokładniejsze informacje o lokalizacji danego pupila.

PUPIL

LOKALIZACJA

RODZAJ PREMII DO STATYSTYK

Gosha

Wyspa Maje: Engwitańskie wykopaliska (M8)

+1 do Percepcji; wrogie ataki bronią mają mniejsze szanse na zadanie drużynie obrażeń krytycznych

Xopn'aua

Wyspa Neketaka: Królewska Przystań (M11)

+2 do Wnikliwości, +1 do Metafizyki; dodatkowa premia dla drużyny do Woli

Abraham

Wyspa Neketaka: Królewska Przystań (M11)

zmniejszenie kary do czasu odzyskiwania gotowości od pancerza; członkowie drużyny odzyskują nieco zdrowia, gdy zabiją przeciwnika

Toby

Wyspa Neketaka: Siedziba Vailiańskiej Kompanii Handlowej

+1 do Percepcji; drużyna otrzymuje premię do maksymalnego zdrowia

Algol

Wyspa Neketaka: Zaplecze

-20% czasu trwania przypadłości związanych z Kondycją; członkowie drużyny odzyskują nieco zdrowia, gdy zabiją przeciwnika

Ickis

Wyspa Neketaka: Gardziel (M12)

+3 do wszystkich rodzajów obrony przed atakami; dodatkowa obrona dla drużyny przed atakami wywołującymi chorobę i zatrucia

Onyks (Onyx)

Wyspa Neketaka: Dziura w Gardzieli

+1 do Percepcji; poprawiona obrona dla drużyny przed atakami powodującymi chorobę

Deus

Wyspa Neketaka: Dziura w Gardzieli

+1 do Kondycji; członkowie drużyny odzyskują nieco zdrowia, gdy zabiją przeciwnika

Pozzi

Wyspa Neketaka: Święty Stopień (M14)

+1 do poziomu wszystkich sił ze słowem kluczowym Ogień; premia do refleksu dla drużyny

Kot animacyjny (Animancy Cat)

Wyspa Neketaka: Święty Stopień (M14; handlarz)

+2 do Metafizyki, 1 do Wiedzy tajemnej; przywoływane przez drużynę istoty zyskują premię do mocy i penetracji

Frau Nils

Wyspa Neketaka: Święty Stopień (M14)

+3 do celności ataków; dodatkowe zdrowie dla drużyny

Jules

Wyspa Neketaka: Taras Periki (M15)

+1 do Percepcji; członkowie drużyny skuteczniej korzystają z czarów i mikstur leczniczych

Rasper

Wyspa Neketaka: Taras Periki (M15)

zamiana 5% otrzymanych trafień na draśnięcia; członkowie drużyny skuteczniej korzystają z czarów i mikstur leczniczych

Eviee

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16)

+2 do Stanowczości, odporność na przestraszenie; skrócony czas przypadłości, które dotkną drużynę

Prissy

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16)

+15% do wykonywanego leczenia; członkowie drużyny odzyskują nieco zdrowia, gdy zabiją przeciwnika

Bąbelek (Bubble the Cat)

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+25% do szybkości ruchu; członkowie drużyny skuteczniej korzystają z czarów i mikstur leczniczych

Elmo

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+25% do szybkości ruchu; większe prawdopodobieństwo, że ataki przeciwników zakończą się draśnięciami

Rudy Demon (Ginger Demon)

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+1 do Percepcji; premia do refleksu dla drużyny

Kathrynn Vonn Kiliann

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+1 do Intelektu; dodatkowa premia dla drużyny do Woli

Loki

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+15% do zasięgu ataków; członkowie drużyny szybciej poruszają się w trakcie walki

Milx

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+1 do Intelektu; zwiększone szanse trafień krytycznych w trakcie używania czarów i umiejętności

Gwiezdny Otto (Otto Starcat)

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+1 do poziomu wszystkich sił ze słowem kluczowym Ogień; premia do zasięgu ataków drużyny

Atlas

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+1 do Percepcji; premia do celności ataków dystansowych drużyny

Chilli

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+1 do Stanowczości; dodatkowa premia dla drużyny do Woli

Harley

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+10% do obrażeń ataków dystansowych; drużyna otrzymuje premię do celności ataków dystansowych

Naleśnik (Pancake)

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+1 do Mocy; zwiększona odporność drużyny na poparzenia

Roxy

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+1 do Stanowczości; poprawiona obrona dla drużyny przed atakami powodującymi chorobę

Freya

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+1 do Intelektu; członkowie drużyny odzyskują nieco zdrowia, gdy zabiją przeciwnika

Mercedes

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+15 do maksymalnego zdrowia; premia do obrażeń zadawanych przez drużynę bronią białą

Sokrates (Socrates)

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+20 do zdrowia po zabiciu przeciwnika; zwiększone szanse odbijania ataków przez drużynę

Gizmo

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+25% do szybkości ruchu; premia do refleksu dla drużyny

Bark String

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

-20% czasu trwania przypadłości związanych ze Zręcznością; członkowie drużyny szybciej poruszają się w trakcie walki

Ginger L. Esry "Dyniożer" ("Pumpkin Eater")

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

+1 do Intelektu; zmniejszone szanse trafień krytycznych w wykonaniu przeciwników

Rare Dan

Wyspa Neketaka: Wężowa Korona (M16; handlarz)

zamiana 5% otrzymanych trafień na draśnięcia; premia do pomyślności

Peter

Sanktuarium Wiążącej Przysięgi (wyspa z questu Na tacę albo na tacy)

+15% do obrażeń ataków obszarowych; członkowie drużyny otrzymują premię do zasięgu ataków obszarowych

Corlagon

Wyspa Hasongo: Latarnia morska (M26)

+5% do obrażeń ataków obszarowych; większa skuteczność mikstur i zdolności leczniczych drużyny

Mirri

Wyspa Tikawara: Wioska (M27)

+1 do Intelektu; wrogie ataki rzadziej zadają drużynie obrażenia krytyczne

Warchlak (Baby Boar)

Wyspa Tikawara: Przełęcz Boa Hika

ataki powodują przerwanie, gdy używane są bronie do walki wręcz; drużyna zadaje dodatkowe obrażenia cięte

Młode pustynnego żmija (Desert Wurm Hatchling)

Wyspa Poko Kohara: Ruiny Poko Kohary (M29)

+5 do wszystkich rodzajów obrony przed atakami naziemnymi; niektóre nieudane ataki broniami dystansowymi drużyny stają się draśnięciami

Bernhard

Wyspa Sayuka (M35)

+1 do Intelektu; drużyna zadaje większe obrażenia bronią dystansową

Twix

Wyspa Sayuka: Bagna Wygiętego Konara (M35)

+15 do maksymalnego zdrowia; członkowie drużyny odzyskują nieco zdrowia, gdy zabiją przeciwnika

Młode niedźwiedzia (Bear Cub)

Wyspa Sayuka: Bagna Wygiętego Konara (M35)

+8 do hartu; drużyna zadaje większe obrażenia w zwarciu

Chauncey

Zęza: Azyl Szalbierza (M36)

+1 do Zręczności; wymierzone w drużynę ataki bronią częściej są draśnięciami zamiast trafień

Hemp

Zęza: Świetlisty Dwór (M36)

+1 do Kondycji; premia dla drużyny do hartu

Grog

Paszcza Popiołów (M40)

+1 do Stanowczości; drużyna nie może nawiązywać walki i sama jest niewrażliwa na nawiązania; każdy członek drużyny ginie, gdy traci przytomność

Czaszka Concelhauta

Obserwatorium Bekarny: Planetarium (M42)

+5% do obrażeń od Kwasu; +2 do wszystkich poziomów siły czaru Czar Concelhauta; możliwość przywołania oblicza Concelhauta zadającego obrażenia wrogom

Mały Babs (Lil' Babs)

Motare o Kozi (M41)

+1 do Zręczności; drużyna zdobywa dodatkowe odbicie przeciw atakom bronią białą

Nikki

Strzaskana Rafa: Hangar na łodzie (M44)

zamienia 5% trafień na draśnięcie przeciwnika oraz sprawia, że wrogie ataki częściej stają się draśnięciami, a twoja drużyna otrzymuje premię do celności broni w walce w zwarciu

Bonnie

Strzaskana Rafa: Marynowany Węgorz (M44)

zamienia 5% trafień na draśnięcie przeciwnika oraz sprawia, że niektóre wrogie ataki będą draśnięciem zamiast trafieniem, a niektóre ataki krytyczne zostaną zamienione na normalne

Szczenię grobowego ogara (Grave Hound Pup)

Strzaskana Rafa: Marynowany Węgorz (M44)

+10% do obrażeń w zwarciu przeciw Nośnikom dusz oraz mniejsze obrażenia otrzymywane od kwasu

Nemnok

Zalane Kurhany - sanktuarium (lokacja z misji Nemnok Pożeracz)

+1 do maksymalnej liczby punktów wzmocnienia oraz jedno dodatkowe rzucenie czaru poziomu pierwszego dla druidów, kapłanów i magów