Rime - poradnik do gry

Rime - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Rime - poradnik do gry

Rime - poradnik do gry

Lis, czerwona peleryna i niezapomniana przygoda! Poradnik do gry Rime zawiera przede wszystkim szczegółowy i bogato ilustrowany opis przejścia tego tytułu. Znajdziesz w nim opisy wszystkich występujących w grze zagadek, porady dotyczące eksploracji czy opis sterowania.

Nieoficjalny poradnik do gry Rime zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy i bogata ilustrowany opis przejścia. W opisie znajdziesz najważniejsze informacje i podpowiedzi dotyczące eksploracji otoczenia, rozwiązywanie zagadek i pokonywanie wszystkich przeszkód. Aby ułatwić ukończenie przygody, w poradniku znajdziesz liczne obrazki, na których zaznaczone zostały miejsca związane z zagadkami, przejście do kolejnych obszarów i inne ważne obiekty, które należy podnieść lub z którymi trzeba wejść w interakcje. Całość została uzupełniona stronami na temat sterowania, wymagań sprzętowych oraz dostępnych trofeów.

Trzecioosobowa gra zręcznościowa autorstwa hiszpańskiego studia Tequila Works, które w 2012 roku udanie zadebiutowało postapokaliptyczną platformówką Deadlight. Głównym bohaterem Rime jest mały chłopiec, który próbuje wydostać się z tajemniczej wyspy, skrywającej mroczny sekret z przeszłości. Czekającą nań serię zróżnicowanych zagadek pomoże mu zaś rozwiązać magiczny klucz, umożliwiający kontrolę nad środowiskiem i czasem. Pod względem mechaniki mamy tu do czynienia z grą akcji z silnymi akcentami platformowymi. Protagonista przemierza rozległy, otwarty świat, wspinając się po urwistych krawędziach i przeskakując nad przepaściami. Podczas zabawy musimy jednak wykazać się nie tylko zręcznością, ale także spostrzegawczością, gdyż niezwykle istotną rolę w grze pełni światło, dźwięk oraz dotyk.

Uwaga - W grze RiME nie obowiązuje żaden oficjalny podział na etapy i poszczególne sceny nie mają też własnych nazw. Jeśli potrzebujesz pomocy w rozwiązaniu jakiejś konkretnej zagadki to odszukaj miejsce, w którym się znajdujesz, na spisie treści poradnika. Opis przejścia został podzielony na rozdziały, po których ukończeniu odblokujesz osiągnięcie.

Poradnik do gry Rime zawiera m.in.:

  1. szczegółowy opis przejścia gry;
  2. rozwiązania zagadek;
  3. opis sterowania;
  4. wymagania sprzętowe.

Grzegorz Misztal (www.gry-online.pl)

Informacje o Rime - poradnik do gry

Autor : Grzegorz Alban3k Misztal

Ostatnia aktualizacja : 30 maja 2017

Poradnik zawiera : strony: 29, ilustracje: 128 .

Popularne strony w Rime - poradnik do gry

Rime - screen - 2017-05-29 - 346537Rime - screen - 2017-05-29 - 346536Rime - screen - 2017-05-29 - 346535Rime - screen - 2017-05-29 - 346534Rime - screen - 2017-05-29 - 346533Rime - screen - 2017-05-29 - 346532Rime - screen - 2017-05-29 - 346531Rime - screen - 2017-05-29 - 346530Rime - screen - 2017-05-29 - 346529