Rime - poradnik do gry

Ostatnie spotkanie z bestią i zagadka z czasem | Rozdział 2 | Opis przejścia Poradnik Rime

Ostatnia aktualizacja: 30 maja 2017

Mijaj zjawy i biegnij za lisem. - Ostatnie spotkanie z bestią i zagadka z czasem | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Mijaj zjawy i biegnij za lisem.

Gdy bestia odleci, zejdź na dół budynku i udaj się do swojego nieocenionego lisiego kompana. Biegnij za nim, zeskocz po schodach na dół i dotrzyj na sam dół. Przejdź przez kamienny most, idź schodami w dół i nie odstępuj lisa na krok.

W końcu dotrzesz do białego budynku - wejdź na samą górę. - Ostatnie spotkanie z bestią i zagadka z czasem | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
W końcu dotrzesz do białego budynku - wejdź na samą górę.

Po chwili dotrzesz do budynku - wejdź do środka i biegnij kolejnymi pomieszczeniami. Wejdź przez kamienne bloki do góry, a po chwili dotrzesz do sporej komnaty z przepaścią. Idź w prawo, odbij się w kierunku kamienia i cały czas podążaj do góry schodami. Wyjdź na zewnątrz, a ponownie spotkasz lisa.

Użyj kuli, by zrzucić zjawy z mostu. - Ostatnie spotkanie z bestią i zagadka z czasem | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Użyj kuli, by zrzucić zjawy z mostu.

Idź za nim cały czas, a dotrzesz do białego budynku. Wskocz na kamienny blok, chwyć się złotych krawędzi i wspinaj się dalej, cały czas do góry, aż uda ci się dotrzeć na sam szczyt. Dalsza droga jest blokowana przez zjawy, które nie zechcą cię przepuścić.

Uciekaj przed bestią. - Ostatnie spotkanie z bestią i zagadka z czasem | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Uciekaj przed bestią.

Podejdź do złotej kuli i popchnij ją tak, by strącić wszystkie stwory i odsłonić sobie przejście dalej. Zrób kawałek... a ponownie zjawi się latający stwór. Biegnij co sił w nogach przed siebie, a uruchomiona zostanie krótka scenka i stwór w końcu spadnie w dół i da ci spokój.

Ustaw kulę w następujący sposób i wskocz na piedestał po prawej stronie. - Ostatnie spotkanie z bestią i zagadka z czasem | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Ustaw kulę w następujący sposób i wskocz na piedestał po prawej stronie.

Zjawisz się w komnacie do której zawitałeś na początku rozdziała. Jednak teraz możesz spokojnie przystąpić do rozwiązania zagadki. Ustaw kulę tak, by rozświetlony został symbol po lewej stronie. Możesz teraz wskoczyć na kamienny blok po prawej stronie i z pomocą swojego cienia wypełnić kolejny kształt na ścianie.

Przejdź przez drzwi, a rozdział dobiegnie do końca. - Ostatnie spotkanie z bestią i zagadka z czasem | Rozdział 2 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Przejdź przez drzwi, a rozdział dobiegnie do końca.

Idź odsłoniętym przejściem dalej na górę wieży. Po krótkiej wędrówce znów zobaczysz drzwi i światło... idź w jego kierunku, a kolejny rozdział dobiegnie do końca.