Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Remains of the Day | Akt 2 | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior 3 Poradnik Sniper: Ghost Warrior 3

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Zadanie rozpocznie się automatycznie zaraz po ukończeniu pierwszego aktu - Remains of the Day | Akt 2 | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior 3 - Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

Zadanie rozpocznie się automatycznie zaraz po ukończeniu pierwszego aktu. Misja polegać będzie na infiltracji wrogiego centrum dowodzenia i znalezieniu wskazówek, które naprowadzą cię na strzelca. Na początku pozbądź się dwóch strażników przeczesujących jaskinię. Najlepiej jest to zrobić zaraz po tym jak złożą raport swojemu dowódcy. Po wyjściu z jaskini skieruj się do oznaczonego na twojej mapie miejsca, a po drodze napotkasz dwóch kolejnych żołnierzy.

Po lewej stronie budynku znajdziesz dwa wejścia - Remains of the Day | Akt 2 | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior 3 - Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

Po lewej stronie budynku znajdziesz dwa wejścia. Jedno przez drzwi główne widoczne na obrazku, a drugie przez okno, do którego dostaniesz się po drabinie po lewej stronie od wyjścia. Nie ma znaczenia kolejność wyszukiwania wskazówek. Skieruj się do piwnicy i zignoruj strażnika stojącego na półpiętrze. Znajdziesz tutaj zwłoki mężczyzny, którego musisz zbadać oraz komputer, z którego otrzymasz kolejne informacje. W sąsiednim pomieszczeniu w piwnicy znajduje się także kolejny separatysta, którego możesz obezwładnić.

Po zbadaniu terenu udaj się na półpiętro - Remains of the Day | Akt 2 | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior 3 - Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

Po zbadaniu terenu udaj się na półpiętro. W pomieszczeniu po lewej stronie znajdziesz dwóch obróconych do ciebie strażników, których możesz wyeliminować za pomocą noża, bez wszczynania alarmu. W ten sposób wypełnisz zadanie opcjonalne. Spójrz teraz na mapę leżąca na stole, a po wykonaniu akcji wróć do piwnicy i ponownie uzyskaj dostęp do komputera.

Uwaga! Zanim opuścisz to miejsce będziesz mógł pozbyć się jednego celu z listy Most Wanted - Amin Nabiyev. Znajduje się on na pierwszym piętrze.

W drugiej części misji będziesz musiał udać się do kościoła, w którym rozegrała się cała akcja - Remains of the Day | Akt 2 | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior 3 - Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

W drugiej części misji będziesz musiał udać się do kościoła, w którym rozegrała się cała akcja. Najlepiej jest skorzystać z widocznego na obrazku wejścia bocznego, przy którym stacjonuje dwóch strażników. Jeden z nich będzie oparty o murek, a drugi pójdzie patrolować teren. Możesz pozbyć się ich obu bez obawy o wszczęcie alarmu.

W kościele znajdziesz trzy ślady, które pomogą ci w dalszych poszukiwaniach - Remains of the Day | Akt 2 | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior 3 - Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

W kościele znajdziesz trzy ślady, które pomogą ci w dalszych poszukiwaniach. Pierwszym z nich jest plama krwi na środku, drugim jest ślad po kuli w podłodze po lewej stronie, a trzecim i ostatnim - wyrwa w ścianie, nad drzwiami którymi wszedłeś do środka. Do wszystkich poszlak użyj oczywiście trybu zwiadowcy, by je odnaleźć.

Po przeszukaniu kościoła, skorzystaj z linki, by dostać się na niższy poziom i za pomocą samochodu stojącego obok przedostań się w wymagane miejsce - Remains of the Day | Akt 2 | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior 3 - Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

Po przeszukaniu kościoła, skorzystaj z linki, by dostać się na niższy poziom i za pomocą samochodu stojącego obok przedostań się w wymagane miejsce. Po dotarciu na miejsce będziesz musiał przedostać się na górę. Skorzystaj ze schodów, a potem idź drogą oznaczoną przez chorągiewki. Jak tylko dotrzesz do kościoła, podejdź do pierwszej ściany i użyj trybu zwiadowcy, po czym wespnij się na górę i przeskanuj miejsce pobytu snajpera. Po lewej stronie kościoła znajdziesz ślady, które zaprowadzą cię do wymaganego miejsca. Po drodze będziesz mijać miny przeciwpiechotne, dlatego nie przestawaj używać trybu zwiadowcy. Zadanie zakończy się automatycznym sukcesem po opuszczeniu miejsca wykonywania misji.

Nagrody odblokowane i gotowe do kupienia za wykonanie misji:

  • Hacking - Mod hakujący do drona
  • .338 Luring - Amunicja wabiąca
  • BMT 03 Silencer - Tłumik
  • NATO 6x 12x 24x - Luneta
  • BMT 03 - Karabin snajperski
  • Raptor II - Nóż wojskowy