Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

Jedna kula, jeden trup. Poradnik do gry Sniper: Ghost Warrior 3 zawiera m.in. dokładny opis przejścia gry, informacje na temat umiejętności i ekwipunku głównego bohatera, porady dotyczące rozgrywki, a także lokalizację wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich.

Poradnik do Sniper: Ghost Warrior 3 zawiera kompletny opis przejścia tej polskiej produkcji, który pomoże ci przebrnąć przez fabułę i poznać historię głównego bohatera. Znajdziesz tu szczegółowe omówienie zadań głównych, które można wykonywać na naprawdę wiele różniących się od siebie sposobów.

Niezależnie od tego, czy będziesz używać karabinów snajperskich do pozbycia się wrogów z dalekich odległości, czy karabinów szturmowych i wczuwać się w rolę rasowego żołnierza, gra zagwarantuje różnorakie nagrody w postaci umiejętności przypisanych do twojego stylu gry.

Pierwsze rozdziały poradnika prezentują garść informacji na jej temat. Znajdziesz tutaj omówienie umiejętności głównego bohatera, uzbrojenia i gadżetów czy systemu craftingu. W poradniku obok zadań głównych nie zabrakło także opisu zadań pobocznych, które napotykać będziesz we wszystkich czterech, specjalnie przygotowanych piaskownicach przypisanych do każdego z czterech aktów w grze. Znajdziesz tutaj omówienie taktyk związanych z konkretnymi misjami, nagrodami przydzielonymi za ich wykonanie, czy garść przydatnych informacji na temat lokacji i wyposażenia, które warto ze sobą na takie misje zabrać.

Następne rozdziały prezentują już przedmioty kolekcjonerskie, które rozsiane są po całym dostępnym terenie Gruzji. W rozdziałach tych znajdziesz specjalnie przygotowane, czytelne mapy z naniesionymi oznaczeniami oraz opisem poszczególnych pytajników. Rozdziały te oczywiście kierowane są do osób, które za wszelką cenę chcą zdobyć 100% ukończenia gry. Zwieńczeniem niniejszego poradnika jest rozdział prezentujący wydajność gry na komputerach osobistych wraz z wymaganiami sprzętowymi.

Poradnik do gry Sniper: Ghost Warrior 3 zawiera:

  • Opis umiejętności głównego bohatera
  • Opis systemu rzemiosła, wyposażenia oraz gadżetów
  • Rdzeń solucji czyli szczegółowy opis wszystkich misji głównych
  • Opis zadań pobocznych
  • Lokalizację oraz opis przedmiotów kolekcjonerskich
  • Omówienie kwestii technicznej gry wraz z wymaganiami sprzętowymi PC

Jacek „Ramzes” Winkler (www.gry-online.pl)

Informacje o Sniper: Ghost Warrior 3 - poradnik do gry

Autor : Jacek Ramzes Winkler

Ostatnia aktualizacja : 16 maja 2017

Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-30 - 341688Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-30 - 341687Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-30 - 341686Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-01 - 339594Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-01 - 339593Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2017-03-01 - 339592Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2016-12-23 - 336476Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2016-12-23 - 336475Sniper: Ghost Warrior 3 - screen - 2016-11-10 - 333847

19.05.2017 19:42
Daro85
11
Legionista

Czy to już koniec prac nad poradnikiem? Jeżeli tak, to dlaczego nie można go pobrać?

22.05.2017 10:28
odpowiedz
svjvasas
0
Junior

Poradnik raczej cały nie jest bo brakuje Aktu 4

22.05.2017 19:17
odpowiedz
wariatlllllll
0
Junior

będzie Akt 4 ?????