Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry

Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Okradnij kapłankę i ambasadora | Misja 3 - Dyplomacja | Opis przejścia Styx Poradnik Styx: Shards of Darkness

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

W tym zadaniu masz pełną dowolność co do kolejności wykonywania misji. Zwróć uwagę (o czym poinformuje cię także samouczek), że w tej lokacji występują opancerzeni przeciwnicy: nie zabijesz ich sztyletem, nie możesz przenosić ich ciał. Pozostają pułapki na zabójstwa i kwas na ciała.

Kapłanka

Po rozpoczęciu zadania podejdź do bramy na wprost i posłuchaj, zaraz znacznik wskaże ci ambasadora, którego możesz okraść - Okradnij kapłankę i ambasadora | Misja 3 - Dyplomacja | Opis przejścia Styx - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry

Po rozpoczęciu zadania podejdź do bramy na wprost i posłuchaj, zaraz znacznik wskaże ci ambasadora, którego możesz okraść. To zrobimy zaraz, na razie udaj się po linie w stronę odznaki. Nie zeskakuj jednak w dół, lecz chwyć się górnej krawędzi. Przejdź nią w lewo, na schody i okrąż plac, po czym wespnij się na mur.

Liną z murów wokół placu przejdziesz na dach altany - Okradnij kapłankę i ambasadora | Misja 3 - Dyplomacja | Opis przejścia Styx - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry
Liną z murów wokół placu przejdziesz na dach altany

Ostatni fragment muru połączony jest liną z ołtarzykiem pośrodku. Tam zauważysz, że odznakę trzyma kapłanka, tak więc musisz ją okraść (oczywiście dopiero po zakończonej rozmowie). Warto użyć szklanej butelki dla odwrócenia uwagi. Po tej zuchwałej kradzieży wróć na mur (kapliczka na zewnątrz posiada uchwyty, którymi wejdziesz na jej dach), skąd możesz bezpiecznie udać się do kolejnych miejsc.

Ambasador Olaf

Dach budynku z wieżą jest bezpieczną pozycją do przeskoku na skalne schody poniżej ciebie, przy wejściu do łaźni - Okradnij kapłankę i ambasadora | Misja 3 - Dyplomacja | Opis przejścia Styx - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry

Dach budynku z wieżą jest bezpieczną pozycją do przeskoku na skalne schody poniżej ciebie, przy wejściu do łaźni. Najbezpieczniej zrobisz, jeśli uda ci się wylądować zaczepionym o barierkę (nie wywołasz hałasu). Z góry także możesz zepchnąć beczkę - albo by zabić rycerza, albo tylko by wywołać zamieszanie...

Potem przejdź nad ambasadora Olafa. Ponownie masz dwie opcje: albo poczekaj na odpowiedni moment, gdy żaden z dwóch rycerzy nie spogląda albo skorzystaj z butelki, by spowodować odwrócenie uwagi lub zgaś pochodnię na jednym z filarów. Po kradzieży warto schować się po zewnętrznej stronie balustrady i odczekać na dogodny moment do ucieczki. Jeśli uważnie oglądałeś filmiki, na pewno zauważyłeś, ze Helledryn prosiła o jego zabicie przy okazji jako dezertera. Nie musisz tego robić - nie będziesz za to dodatkowo nagrodzony.