Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry

Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Miasto złodziei | Misja 1 - Objawienie | Opis przejścia Styx Shards of Darkness Poradnik Styx: Shards of Darkness

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Kryjówka Styxa - Miasto złodziei | Misja 1 - Objawienie | Opis przejścia Styx Shards of Darkness - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry
Kryjówka Styxa

Od teraz po każdej misji będziesz wracał do swojej kryjówki (o różnym wyglądzie, ważne że z kompletnym wyposażeniem). Masz tu chwilę czasu na dobranie ekwipunku oraz umiejętności na kolejną misję, a także przygotowanie przedmiotów użytkowych na stole warsztatowym. Pamiętaj, że strój i sztylet możesz wybrać tylko w kryjówce, umiejętności wybierzesz przy specjalnym stole - znajdziesz takie czasami w misjach, jednak należą do rzadkości. Gdy będziesz gotów, udaj się do drzwi na końcu jaskini.

Pierwsze odznaczenie - Miasto złodziei | Misja 1 - Objawienie | Opis przejścia Styx Shards of Darkness - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry
Pierwsze odznaczenie

Pierwszy cel - porozmawiać z Ephronem. Po pierwszej cutscenie z widokiem na miasto zerwij I plakat (w tej misji jest ich aż 11). Po krótkiej rozmowie udaj się na dach budynku, wcześniej jednak zabierz I odznaczenie ze skrzyni przy barze.

Uważaj na przeciwników, obszar jest mocno rozświetlony - Miasto złodziei | Misja 1 - Objawienie | Opis przejścia Styx Shards of Darkness - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry
Uważaj na przeciwników, obszar jest mocno rozświetlony

Przepaść i kolejny budynek z małym placykiem przed nim. Udaj się tam, by odnaleźć II plakat (1) na ścianie oraz II odznaczenie (2) pośrodku placyku. Do budynku możesz bezpiecznie wejść I piętrem od strony skał. Na kolejnym placu znajduje się III plakat.

Dalej możesz swobodnie wspiąć się na ścianę czerwonego budynku, dalej idąc przy skałach - Miasto złodziei | Misja 1 - Objawienie | Opis przejścia Styx Shards of Darkness - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry

Dalej możesz swobodnie wspiąć się na ścianę czerwonego budynku, dalej idąc przy skałach. Miń strażnika przechodząc po balkonie i wyskocz na skały nad przepaścią. Na razie warto szybko opuścić się na linie nad przepaścią na sam dół, by zebrać III odznaczenie. Z tego punktu (na górze, przed rynkiem) możesz kierować się dalej lub wejść drzwiami do budynku obok.

Kolejne sekrety... - Miasto złodziei | Misja 1 - Objawienie | Opis przejścia Styx Shards of Darkness - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry
Kolejne sekrety...

Przechodząc przez korytarz, na niższe piętro i na plac odnajdziesz kolejny, IV plakat (1). I ponownie, IV odznaczenie (2) na skrzynkach, za wózkiem targowym pośrodku placu (wystarczy zgasić pochodnię na ścianie, by przejść niezauważenie). Potem wróć z powrotem na górę tą samą drogą.

Teraz w pobliżu rynku zejdź liną do żółtego domu (1) - Miasto złodziei | Misja 1 - Objawienie | Opis przejścia Styx Shards of Darkness - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry

Teraz w pobliżu rynku zejdź liną do żółtego domu (1). Przed drzwiami wejściowymi, na ścianie po lewej stronie znajdziesz V plakat (1) oraz kolejny (VI plakat (2)) kilkanaście metrów w stronę bramy miasta, na placu. Wejdź do środka uprzednio sprawdzając położenie trzech strażników: na barze leży VII plakat (3), za nim na szafce V odznaczenie. Po wspięciu się 2 piętra wyżej po linie nad barem, wyjdź na balkon - za stołem rzemieślniczym leży VI odznaczenie.

Z balkonu na piętrze (2) możesz swobodnie przedostać się górą w stronę bramy miasta i pokonać ją (3). Wcześniej możesz spróbować zebrać wiszący przed nią VIII plakat (4).

Za bramą znajduje się drugi plac: przed budynkiem na wprost wisi IX plakat (1), a na skrzynce przy barierce leży VII odznaczenie (2) - Miasto złodziei | Misja 1 - Objawienie | Opis przejścia Styx Shards of Darkness - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry

Za bramą znajduje się drugi plac: przed budynkiem na wprost wisi IX plakat (1), a na skrzynce przy barierce leży VII odznaczenie (2). Przedostań się do budynku za placem. Po schodkach (1) na półpiętro i liną na piętro (zielony kolor ścian). Pierwszy pokój z otwartym oknem jest bezpieczny i zawiera VIII odznaczenie.

Środek największej sali na parterze zawiera natomiast X plakat leżący na stole (schowaj się pod nim i czekaj na odpowiedni moment do pochwycenia go). Zaś przy oknie, kilka metrów dalej niż plakat, na półce, leży IX odznaczenie.

Schowaj się do oznaczonej skrzyni - masz taką możliwość dopóki nie wywołasz alarmu - Miasto złodziei | Misja 1 - Objawienie | Opis przejścia Styx Shards of Darkness - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry
Schowaj się do oznaczonej skrzyni - masz taką możliwość dopóki nie wywołasz alarmu

Teraz musisz wyjść na sam dach budynku, tylko po to, by zbliżyć się do statku powietrznego i stwierdzić, że nie masz się jak do niego dostać (przed podniesioną kładką - wejściem na statek, znajdziesz leżący na skrzyni ostatni już, XI plakat).

Na szczęście nie musisz daleko zmierzać, by kontynuować zadanie. Wystarczy że wejdziesz do oznaczonej skrzyni na prawo od kładki. Przemknij niezauważenie używając niewidzialności lub rzuć szklaną butelką, by odwrócić uwagę strażników. Zabierz jeszcze X odznaczenie na drewnianej skrzynce, metr od skrzynie, do której będziesz się chował.

Alternatywne rozwiązanie

Opcjonalnie możesz ukraść własny statek - reszta zadania poza cutsceną pozostaje niezmieniona - Miasto złodziei | Misja 1 - Objawienie | Opis przejścia Styx Shards of Darkness - Styx: Shards of Darkness - poradnik do gry
Opcjonalnie możesz ukraść własny statek - reszta zadania poza cutsceną pozostaje niezmieniona

Jednakże, jeśli za bramą miasta aktywujesz alarm (lub zostanie on włączony przez oponentów) nie będziesz mógł schować się w skrzyni. Musisz wtedy skorzystać z alternatywnego rozwiązania, jakim jest przedostanie się po linie do nieznacznie oddalonego, małego, pustego statku i przejęcie go. Gdy obejmiesz ster, kończysz ten etap zadania.