Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Gwint - poradnik do gry

Gwint - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Skellige | Frakcje Poradnik Gwint

Ostatnia aktualizacja: 20 czerwca 2017

Wyspy z archipelagu Skellige słyną z korsarzy i potężnych statków, Drakkarów, które potrafią pływać w czasie nawet największych sztormów - Skellige | Frakcje - Gwint - poradnik do gry

Wyspy z archipelagu Skellige słyną z korsarzy i potężnych statków, Drakkarów, które potrafią pływać w czasie nawet największych sztormów. Społeczeństwo wyspiarzy podzielone jest na Klany, a w swojej armii znajdziesz m.in. Klan an Craite, Klan Tuirseach, Klan Brovar, a także Klan Dimun. Armia Skellige prowadzona jest do boju przez Króla Brana, Haralda Chromego lub Crach An Craite.

Porady

1. Domeną Skellige jest możliwość wskrzeszania jednostek z cmentarza. Oprócz Kapłanek Freyi, które wskrzeszają Brązowe karty, Skellige dysponuje również Sigrdrifą, która jest w stanie wskrzesić nie tylko Brązowe, ale także Srebrne karty. To jednak nie wszystko, bo istnieje również karta Odnowy, która może wskrzesić każdą kartę inną niż Złotą lub Nieuleczalną.

2. Aktualnie można spotkać 2 archetypy talii Skellige:

  1. Talia bazująca na jednostkach Straży Królowej i Cerys. Karty te są na starcie odrzucane na cmentarz, aby za pomocą zaledwie jednej karty wskrzesić je wszystkie i przywrócić do gry. W starciu z taką talią świetnie sprawdzają się jednostki, które są w stanie pochłaniać lub wykraść karty znajdujące się na cmentarzu przeciwnika, jak np. Gryf lub Nekurat.
  2. Talia w której znajdują się Topornicy Klanu Tuirseach, którzy wzmacniają się o 1 punkt za każdym razem gdy któryś z przeciwników zostanie zraniony. Dlatego też znajdzie się tutaj dużo efektów pogodowych, a także Zdziczałe Niedźwiedzie. Do kontrowania tej talii przydadzą się jednostki i czary Blokujące lub Resetujące, a także takie, które znoszą niesprzyjające warunki pogodowe.

3. Skellige dysponuje dużą ilością kart dobierających dodatkowe karty dzięki czemu mogą swobodnie szukać w talii tych jednostek, które są im potrzebne do wygrania rozgrywki.

4. Jeśli przeciwnik gra kartę dowódcy Króla Brana zapewne w pierwszej turze odrzuci co najmniej 3 karty na cmentarz więc przygotuj się do zniszczenia lub przeniesienia jednostek, które się tam znajdą.

5. Jeśli przeciwnik zagrywa Drakkary lub Dzika Morskiego aby wzmocnić Morvkvarga lub Olgierda, a Ty dysponujesz Szpiegami, możesz łatwo popsuć mu całą strategię. Po prostu ustaw Szpiegów w taki sposób, aby zamiast kluczowych jednostek wzmacniali się właśnie oni. W ten sposób przeciwnik będzie zmuszony wyeliminować takie jednostki żeby kontynuować rozgrywkę na własnych warunkach.

6. Świetną kontrą na wzmocnionego Morvkvarga lub Olgierda jest Sukkub z Vergen w talii Potworów. Posyłając tę kartę na stronę przeciwnika możesz łatwo podkraść wzmocnioną jednostkę, która będzie teraz wspierać Twoją pulę punktową.

7. Grając przeciwko Skellige unikaj ustawiania dużej ilości jednostek w jednym rzędzie ponieważ w talii tej często znajdują się karty pogodowe lub Koral, która rani wszystkie jednostki w rzędzie o połowę ich aktualnej Siły.