Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Gwint - poradnik do gry

Gwint - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Nilfgaard | Frakcje Poradnik Gwint

Ostatnia aktualizacja: 20 czerwca 2017

Armia Nilfgaardu prowadzona jest do boju przez Morvrana Voorthisa, Emhyra var Emreisa lub Jana Calveita - Nilfgaard | Frakcje - Gwint - poradnik do gry

Armia Nilfgaardu prowadzona jest do boju przez Morvrana Voorthisa, Emhyra var Emreisa lub Jana Calveita. W ich szeregach znajdziesz dużo jednostek Szpiegujących, a także jednostki o unikatowej umiejętności odkrywania kart w ręce przeciwnika przez co będziesz w stanie szybko adaptować własną strategię do możliwości przeciwnika.

Porady

1. Aktualnie można spotkać 2 archetypy talii Nilfgaardu:

  1. Talia oparta na dużej ilości Szpiegów, którzy wyciągają z decka dodatkowe jednostki dzięki czemu szybko go skracają. Co więcej, zagrywając Szpiegów wzmacniasz kluczowe jednostki, Brygadę Impera. Do kontrowania takiej talii przydadzą się jednostko Blokujące i Resetujące, a także karty pogody.
  2. Talia, której głównym zadaniem jest odkrywanie kart w ręce przeciwnika. W ten sposób nie dość, że można dowiedzieć się, jakimi kartami gra przeciwnik to dodatkowo wzmacnia się kluczowe jednostki, Zwiadowców. W takiej talii znajdują się przeważnie Ogniste Skorpiony lub Mangonelle, które zadają dodatkowe obrażenia przy każdym odkryciu własnej karty lub karty przeciwnika. Ciężko jest kontrować przeciwnika, który wie jakie karty trzymasz w zanadrzu więc na bieżąco staraj się wykorzystywać akurat te karty, które zostały odkryte. Pamiętaj, że po każdej rundzie możesz wymienić jedną kartę, a w takim przypadku odkrytą jednostkę możesz zamienić na zupełnie inną, niewidoczną dla przeciwnika.

2. Pamiętaj, że w talii Nilfgaardu często można spotkać Medyków z Vicovaro, którzy są w stanie wskrzesić jednostkę z cmentarza przeciwnika. W takim przypadku lepiej pośpiesz się ze wskrzeszaniem kluczowych jednostek bo w innym przypadku mogą trafić na stronę przeciwnika.

3. Czasem może się zdarzyć, ze przeciwnik zagra Strażnika, który po usunięciu tworzy dwie pomniejsze jednostki Strażników, które umieszczane są na szczycie talii przeciwnika. W ten sposób blokuje się możliwość dobrania przez przeciwnika istotnych kart w rundzie kolejnej. Zawsze postaraj się o Zablokowanie tej jednostki.

4. W talii Nilfgaardu znajdują się niezwykle irytujące jednostki, Siewcy Zarazy. Jednostki te są w stanie wysłać na stronę przeciwnika Krowie Truchło, które po upływie 2 rund likwiduje z rzędu najsłabszą jednostkę. Dlatego też staraj się zagrywać najsilniejsze jednostki do rzędów w których znajdują się nieco słabsze jednostki.

5. Pamiętaj, że Emhyr var Emreis jest w stanie wycofać do ręki Brązową jednostkę znajdującą się po jego stronie więc bądź uważny/na w trakcie zagrywania Szpiegów lub Siewców Zarazy.