Farming Simulator 17 - poradnik do gry

Farming Simulator 17 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Farming Simulator 17 - poradnik do gry

Farming Simulator 17 - poradnik do gry

Poradnik do gry Farming Simulator 17 stanowi zbiór najważniejszych informacji na temat tego tytułu. Wewnątrz znajdziesz instrukcję krok po kroku jak rozpocząć zabawę z uprawami oraz hodowlą zwierząt, czy podstawowe informacji na temat pojazdów, modyfikacji i eksploatacji. Opisano także wszystkie dostępne rośliny uprawne oraz dostępne sposoby nawożenia roli. Nie zabrakło również wskazówek odnośnie leśnictwa. Dla osób pragnących szybkiego startu przygotowano proponowane strategie rozwoju gospodarstwa, osobno dla obu dostępnych lokacji: Sosnovka i Goldcrest Valley, a także porady dotyczące inwestycji. Zwieńczenie poradnika stanowi opis sterowania oraz zestawienie dostępnych osiągnięć.

Farming Simulator 17 to kontynuacja uważanej za najlepszą symulację pozwalającą wcielić się w rolnika, zawierającej dopracowany silnik uwzględniający takie detale jak zmienność pogody czy ruchome ceny rynku zbytu, z masą licencjonowanych maszyn oraz 10-cioma rodzajami upraw i zwierzętami hodowlanymi. Nie zabrakło także jak w poprzedniej części elementu zabawy w drwala. Tym razem edycja ukazała się także na konsole nowej generacji.

Poradnik do Farming Simulator 17 zawiera:

  • dokładny opis podstawowych mechanizmów rozgrywki;
  • informacje na temat pierwszych kroków w rozwoju gospodarstwa;
  • porady dotyczące uprawy roślin i hodowli zwierząt;
  • informacje na temat dostępnych pojazdów oraz ich eksploatacji i modyfikacji;
  • opis dostępnych roślin i metody ich nawożenia;
  • porady dotyczące inwestowania i leśnictwa;
  • opis osiągnieć i sterowania.

Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o Farming Simulator 17 - poradnik do gry

Autor : Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 25 października 2016

Poradnik zawiera : strony: 41, ilustracje: 177 .

Popularne strony w Farming Simulator 17 - poradnik do gry

Farming Simulator 17 - screen - 2016-07-18 - 326227Farming Simulator 17 - screen - 2016-07-18 - 326226Farming Simulator 17 - screen - 2016-07-18 - 326225Farming Simulator 17 - screen - 2016-07-18 - 326224Farming Simulator 17 - screen - 2016-07-13 - 326075Farming Simulator 17 - screen - 2016-07-13 - 326074Farming Simulator 17 - screen - 2016-02-22 - 316302

Komentarze Czytelników (49)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
27.10.2016 23:31
Aldarar
28
Chorąży

Bład w sekcji Nawozy i uprawa plonów : Chwastownik : "[...]dzięki temu mogą łatwiej im się rośnie."

28.10.2016 09:02
-2
odpowiedz
Gympower_PL
4
Junior
28.10.2016 18:23
odpowiedz
mdradekk
23
Chorąży

W warsztacie da się sprzedawać pojazdy, a modyfikacje są płatne. Przynajmniej na najwyższym poziomie trudności :)

29.10.2016 08:31
24
Centurion

@Aldarar - dzięki - o jeden wyraz za dużo, zdarza się ;)
@mdradekk - ok, faktycznie machnąłem się - cena modyfikacji jednakowa, ale - sprawdziłem nawet w tej chwili - u siebie, na dowolnej mapie (niezależnie od poziomu trudności) nie mam możliwości sprzedaży pojazdu/maszyny w warsztacie (szara ikona sprzedaży) wybudowanym, jedynie przy sklepie.

29.10.2016 15:37
odpowiedz
quv123
1
Junior

Czy będzie porównanie opłacalności upraw tak jak w przypadku fs 2015?

30.10.2016 07:58
odpowiedz
YxU
24
Centurion

@quv123 - tak, będzie. Na obecną chwilę możesz znaleźć szczegółowe informacje w rozdziale o uprawach - nie przeanalizowałem jeszcze wszystkiego, lecz niebawem pojawi się podsumowanie z porównaniem.

30.10.2016 21:27
odpowiedz
4 odpowiedzi
KaroJackobinka
2
Junior

Jak dbać o czystość przy świniach? Znalazłam łopatę i taczkę, ale nie wiem jak ich użyć i czy w ogóle sie przydadzą :-P

02.11.2016 21:07
odpowiedz
1 odpowiedź
borus213
7
Legionista

"Planujemy zakończenie prac nad poradnikiem na 2 listopada 2016."

Mamy 2.10.2016 a tu dopiero 45%. Mam jeszcze 4 dni abonament. Uda Ci się skończyć w 100% poradnik, czy będę musiał ponownie wydać pieniądze?

02.11.2016 23:34
odpowiedz
2 odpowiedzi
justyna002
1
Junior

Zbugował mi się pojemnik na kiszonkę ten koło krów jest już pusty a pokazuje że niby 8500 kiszonki w nim jest. Czy ktoś też ma lub miał ten problem?

post wyedytowany przez justyna002 2016-11-02 23:35:13
05.11.2016 08:43
odpowiedz
1 odpowiedź
XonTrax
2
Junior

Witam.
Ile hektarów mają startowe pola z mapy Sosnovka ?
Pole nr.14 i 19

Thx.

07.11.2016 16:07
odpowiedz
1 odpowiedź
ryba007dawid
1
Junior

Witam
Jak odblokować modyfikację mapy? Aby można łączyć pola?

07.11.2016 22:11
odpowiedz
rakim89
26
Chorąży

A na ps4 tez takie akcje z kiszonka? Bo jeszcze nie doszedlem do tego momentu na konsoli.

post wyedytowany przez rakim89 2016-11-07 22:19:18
08.11.2016 05:54
odpowiedz
justyna002
1
Junior

Tak i jeszcze gorzej niż na kompie bo nie da się tego niczym naprawić trzeba czekać na pacha :-(

08.11.2016 12:35
odpowiedz
YxU
24
Centurion

Owszem, jest metoda "legalna", która działać powinna również na konsolach. Właśnie to sprawdziłem - do opróżnionego silosa wjedź ciągnikiem z podpiętą taśmą Lizard S-710 - "niewidzialna kiszonka" wjedzie na taśmę, możesz ją wyładować gdziekolwiek później (nawet na ziemię obok silosa - należ wtedy wyjść z ciągnika i "wejść do taśmy", gdzie można wybrać jej opróżnianie).

08.11.2016 20:46
odpowiedz
1 odpowiedź
justyna002
1
Junior

Ta metoda nie działa na konsolach

08.11.2016 21:08
odpowiedz
2 odpowiedzi
Gotfader1
12
Centurion

Hej, w Podsumowanie i opłacalność jest mały bałagan- w "krowach" jest o wszystkim

09.11.2016 08:11
odpowiedz
dcieslik
3
Junior

W opisie o opłacalności krów, wkradł się błąd:

"Produkcja wełny dzienna - ~230 (10% pojemności magazynowej dla wełny)
Przybliżony zysk dzienny z wełny: 1000-1500$"

09.11.2016 14:30
odpowiedz
1 odpowiedź
Cragen
2
Junior

W opisie czasu rozmnażania owiec też jest błąd
"Prędkość rozmnażania - jedna krowa na 96h;"

09.11.2016 14:54
odpowiedz
kwiść
82
Generał

Przepraszamy za błędy. Jakiś pechowy rozdział z tymi krowami i owcami ;) Wszystko powinno być już poprawione, a na jutro planujemy PDF/ePUBa.

09.11.2016 18:44
odpowiedz
1 odpowiedź
MarcinPB
1
Junior

Kiedy można pobrać poradnik mam premium ale nie widze ikonki POBIERZ

09.11.2016 19:21
11.11.2016 08:13
odpowiedz
kretuuuu
1
Junior

Witajcie,

Mam problem z wersją na PS4 a konkretnie trofeum kwik kwik. Kupiłem 10 świń, rozmnożyłem do 80szt, 60 sprzedałem i nadal trofeum niezaliczone. Czy ktoś może pomóc?

13.11.2016 18:51
odpowiedz
depoś
1
Junior

Co lepiej sprzedawać całe długo ścięte kłody czy wycinać kłody grube po 6m i sprzedawać a resztki na rębak?

15.11.2016 17:42
odpowiedz
1 odpowiedź
borus213
7
Legionista

Słaby ten poradnik. Masa tematów nie poruszonych. Zwierzęta zrobione "na odwal się".
Panie autorze: proponuję poczytać poradniki do poprzednich wersji. Widać ogromne różnice.

15.11.2016 18:22
odpowiedz
Farmer6668
1
Junior

Co robić pisałem powud niżej wienc to błąd ogulny tak powinni to naprawić tak ??

16.11.2016 22:35
odpowiedz
damianyk
50
Pretorianin

Urządzenie Terra Felis 2 eco fachowo nazywane jest doczyszczarką do buraków. Natomiast z nazwą "chwastownik" spotkałem się pierwszy raz, takie urządzenia nazywane są opielaczami lub wielorakami. Nie wiem dlaczego tłumacze wymyślili taką dziwną nazwę.

18.11.2016 10:46
odpowiedz
2 odpowiedzi
Mattii45
1
Junior

Znalazlem poradnik na ponizeszej stronie
Jest on łudząco podobny do tego. O dziwo wystepuje tam nawet fragment w jezyku Polskim. Podpis pod jednym zdjeciem. Jak to mozliwe ? [link] guides.gamepressure .com/farmingsimulator17/guide.asp?ID=37579

post wyedytowany przez Mattii45 2016-11-18 10:48:03
21.11.2016 19:52
odpowiedz
1 odpowiedź
Mattii45
1
Junior

A juz sądziłem, że ktoś wam zakosił materiał :) przepraszam za zamieszanie i przy okazji świetny poradnik :)

post wyedytowany przez Mattii45 2016-11-21 19:54:03
04.01.2017 22:16
odpowiedz
maniek8314
0
Junior

jak sie sprzedaje obiekty? wiaty itp?