Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Underrail - poradnik do gry

Underrail - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Dodatkowe umiejętności (cechy) | Jak stworzyć i rozwijać postać w Underrail poradnik Underrail

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Dodatkowe umiejętności (cechy)

Dodatkowe umiejętności to nic innego, jak dodatkowe cechy, które mogą jeszcze bardziej wyspecjalizować Twojego bohatera. Dzięki dodatkowym cechom możesz uzyskać wzmocnienia do umiejętności, którymi już dysponujesz, dzięki czemu Twoja postać może np. w znacznie bardziej skuteczny sposób wpływać na myśli innych lub lepiej wcielić się w rolę złodziejaszka. Na starcie otrzymujesz możliwość wyboru 2 dodatkowych cech, a później z każdym kolejnym poziomem będzie przybywać dodatkowa jedna cecha do rozdysponowania. Umiejętności tych jest cała masa, a ilość ich kombinacji wzrasta wraz z każdym zdobytym poziomem doświadczenia. Dzięki takiemu zabiegowi masz możliwość stworzenia unikalnego zestawienia, które w pełni odzwierciedli charakter Twojego bohatera.

Cechy dostępne od samego początku

Expertise

Wszystkie trafienia nie krytyczne zadane przez Twojego bohatera zadają dodatkowe obrażenia zależne od poziomu postaci.

Nimble

Redukuje karę za noszenie pancerza o 15%, a dodatkowo zwiększa szansę na unik i uchylenie się przed pociskami o 15%, gdy Twoja postać nie posiada żadnej kary za noszenie pancerza.

Ninja Looter

Redukuje czas potrzebny na zakończenie akcji kradzieży kieszonkowej o 50%. Dodatkowo, zmniejsza szansę wykrycie kradzieży kieszonkowej, gdy Twoja postać przebywa pod osłoną cieni.

Opportunist

Zwiększa obrażenia o 25% na celach znajdujących się pod efektem ogłuszenia, unieruchomienia bądź ubezwałsnowolnienia, a także obrażenia na spowolnionych celach o 15% przy używaniu broni, gołych pięści lub sztyletów do miotania.

Pack Rathound

Zwiększa udźwig Twojej postaci o 50.

Paranoia

Wykrywanie zwiększone o 20%, a także zmniejsza szansę na otrzymanie ciosu krytycznego o 3%. Co więcej, Twoje ataki bronią, jak i gołymi pięściami zadają zwiększone obrażenia o 30% przeciwnikom przebywającym pod osłoną cienia.

Quick Pockets

Zyskujesz dodatkowy slot na pasku użyteczności, a dodatkowo zmniejsza AP wymagane w trakcie walki do zmiany uzbrojenia.

Recklessness

Zwiększa szansę na zadanie krytycznego ciosu o 7% przy używaniu każdego rodzaju broni, ale za to zwiększa szansę na otrzymanie ciosu krytycznego o 3%.

Snooping

Zwiększa szansę na znalezienie ukrytych przejść, skrzynek itd.

Cechy dostępne od poziomu 1

Aimed Shot

Możesz wykonać przymierzony atak na cel z jakiejkolwiek broni dalekiego zasięgu i mieć gwarancję, że przy trafieniu zadasz cios krytyczny. Uwaga! Nie znaczy to, że za każdym razem trafisz w cel, ponieważ trafisz krytycznie jedynie przy celnym strzale, a jeśli spudłujesz to zmarnujesz umiejętność.

Wymagania:

  1. Guns albo Crossbows 10
  2. Perception 6

Armor Sloping

Redukuje karę za noszenie pancerza zrobionego z metalowych płyt o 35%, jeśli zbroja została wykonana w trybie rzemiosła.

Wymagania:

  1. Intelligence 6
  2. Mechanics 15

Burglar

Redukuje czas potrzebny na złamanie zamków mechanicznych lub elektronicznych o 75%.

Wymagania:

  1. Dexterity 7
  2. Lockpicking albo Hacking 15

Clothier

Jakość tkanin wykonanych w trybie rzemiosła jest zwiększona o 20%.

Wymagania:

  1. Intelligence 7
  2. Tailoring 15

Conditioning

Redukuje wszystkie odniesione obrażenia mechaniczne, od zimna lub gorąca o 10% plus 1% za każdy rozdany punkt w statystykę Constitution (Żywotność), ale powyżej 5 punktów.

Wymagania:

  1. Constitution 5

Doctor

Za pomocą bandaży możesz teraz leczyć każde rany. Dodatkowo, zyskujesz o 25% więcej leczenia ze wszystkich dostępnych źródeł.

Wymagania:

  1. Biology 15

Fast Metabolism

Leczenie zwiększone o 25%, a dodatkowo wzmocnienia PSI odnawiają 25 punktów mocy PSI ekstra.

Wymagania:

  1. Constitution 6

Gun Nut

Zwiększa górną granicę obrażeń wszystkich wykonanych przez Ciebie broni palnych.

Wymagania:

  1. Intelligence 7
  2. Mechanics 15

Gunslinger

Wszystkie akcje wykonane przy pomocy broni w trakcie walki kosztują o 2 punkty AP mniej.

Wymagania:

  1. Dexterity 7
  2. Guns 15

Heavy Punch

Twoja postać może wykonać atak gołą pięścią lub bronią naręczną, który zada 180% obrażeń przy trafieniu, ale za to kosztuje o 200% AP więcej.

Wymagania:

  1. Strength 5
  2. Melee 15

Hit and Run

Za każdym razem, gdy zabijesz przeciwnika przy pomocy jakiejś broni, Twoje punkty ruchu zostają zresetowane do 25 MP, jeśli akurat znajdowały się poniżej tej liczby.

Wymagania:

  1. Agility 7

Juggernaut

Maksymalna wartość punktów życia zostaje zwiększona o 25%, jeśli kara za noszenie pancerza wynosi ponad 50%.

Wymagania:

  1. Constitution 7
  2. Strength 7

Marksman

Redukuje dodatkowe AP, które są wymagane przy strzelaniu wyspecjalizowanymi bełtami.

Wymagania:

  1. Dexterity 5
  2. Crossbows 15

Power Management

Wszystkie stworzone przez Twoją postać urządzenia elektroniczne mają większą wydajność elektroniczną o 35%.

Wymagania:

  1. Intelligence 7
  2. Electronics 15

Skinner

Jakość wyrobów skórzanych wykonanych w trybie rzemiosła jest zwiększona o 20%.

Wymagania:

  1. Intelligence 7
  2. Tailoring 15

Sprint

Możesz aktywować tę umiejętność, aby zyskać dodatkowych 30 punktów ruchu na 2 tury. Umiejętności tej nie można używać w trakcie ukrywania się w cieniu.

Wymagania:

  1. Agility 6

Stoicism

Otrzymujesz o 1% zmniejszone obrażenia za każde brakujące 4% zdrowia.

Wymagania:

  1. Constitution 7
  2. Will 7

Suppressive Fire

Przeciwnicy, którzy zostali ostrzelani przez Twojego bohatera mają o 10% zmniejszoną szansę na trafienie z dystansu, AP zredukowane o 5 i MP zredukowane o 10 na jedną turę.

Wymagania:

  1. Guns 10
  2. Perception 6

Sure Step

Twoja postać może bezpiecznie poruszać się po kolczatkach i kałużach kwasu.

Wymagania:

  1. Agility 5

Survival Instincs

Zwiększa szansę na trafienie krytczyne przy pomocy broni, ataków pięścią lub mocą PSI o 30%, gdy Twoja postać posiada mniej niż 30% zdrowia.

Wymagania:

  1. Constitution 9

Thick Skull

Kiedy Twoja postać otrzyma atak ogłuszający, zamiast tego otrzyma efekt oszołomienia dzięki czemu wciąż będzie mogła wykonać jakąś akcję.

Wymagania:

  1. Constitution 10

Cechy dostępne od poziomu 2

Corporeal Projection

Wszystkie obrażenia kinetyczne są zwiększone o 5% za każdy punkt rozdany w statystykę siły, ale powyżej 5 punktu.

Wymagania:

  1. Strength 6
  2. Umiejętność PSI: Telekinetic Punch albo Force Emission

Disassemble

Pozwala rozebrać na części przedmioty, które są oznaczone jako "Dissemble-able".

Wymagania:

  1. Intelligence 7
  2. Electronics albo Mechanics 20

Interloper

Zmniejsza karę szybkości ruchu za poruszanie się w cieniu do 30%, a dodatkowo umożliwa odzyskanie do 15 MP w trakcie walki przy użyciu tej umiejętności.

Wymagania:

  1. Agility 7
  2. Stealth 20

Psychosis

Zwiększa szanse na trafienie krytyczny wszystkich umiejętności PSI, ale również zwiększa koszt wszystkich umiejętności o 20%.

Wymagania:

  1. Cecha: Psi Empathy
  2. Ogranicza cechę: Tranquility

Pummel

Twoja postać może wyprowadzić atak młotem, który wprawdzie zada 50% obrażeń, ale za to wytrąci z równowagi trafione cele na dwie tury przez co nie będą w stanie unikać Twoich ataków (zarówno wręcz, jak i z dystansu).

Wymagania:

  1. Melee 20

Tranquility

Zmniejsza koszt wszystkich umiejętności PSI o 5 AP, gdy Twoja postać ma pełny pasek zdrowia.

Wymagania:

  1. Cecha: Psi Empathy
  2. Ogranicza cechę: Psychosis

Yell

Twoja postać może wyprowadzić głośny atak dźwiękowy, który sprawi, że przeciwnicy objęci jego działaniem będą mieli zredukowane statystyki ofensywne o 35% wartości Twoich punktów zastraszania.

Wymagania:

  1. Intimidation 20

Cechy dostępne od poziomu 3

Cerebral Trauma

Zwiększa bazowe obrażenia umiejętności Neural Overload o 20%. Dodatkowo, za każdym razem gdy ta umiejętność trafi w przeciwnika, zmniejsza jego rezerwę mocy PSI o 10% maksymalnej wartości.

Wymagania:

  1. Thought Control 25
  2. Umiejętność PSI: Neural Overload

Dirty Kick

Twoja postać może wyprowadzić kopnięcie, które zada ogarniczone obrażenia, ale ogłuszy trafione żywe cele (nie działa np. na roboty) na 1 turę. Jeśli przeciwnik jest człowiekiem i przedstawicielem męskiej płci, zostaje ogłuszony na 2 tury (możliwe, że chodzi o kopnięcie poniżej pasa).

Wymagania:

  1. Melee 25

Force User

Obrażenia umiejętności Telekinetic Punch są zwiększone o 100%, a Twoje pole siłowe trwa o 2 tury dłużej.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie