Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Underrail - poradnik do gry

Underrail - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

System walki turowej | Podstawy Underrail poradnik Underrail

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

System walki turowej

W UnderRail walki toczą się w trybie turowym - System walki turowej | Podstawy Underrail - Underrail - poradnik do gry

W UnderRail walki toczą się w trybie turowym. Co to znaczy? Dokładnie to, że każda z postaci ma do wykorzystania pewną ilość punktów ruchu (MP - movement points) i punktów akcji (AP - action points). Na starcie każda z postaci dysponuje 30 punktami ruchu (+3 dodatkowe MP za każdy 1 punkt rozdany w statystykę Zwinność, ale powyżej wartości 5!) i 50 punktami akcji. O ile punkty ruchu mogą być użyte jedynie do poruszania postacią w wybranym kierunku, to punkty akcji poza umożliwieniem wykonywania czynności mogą również zostać zużyte do poruszania postacią, jeśli nie pozostało już Ci żadnych MP do zużycia. Każda akcja, czy to atak bronią, czy użycie czaru, kosztuje określoną ilość AP, np. atak nożem to 12 AP, a kuszą już 25 AP. Skorzystanie z czarów może wiązać się z wydatkiem 15, 18 lub nawet większej ilości AP. Jeśli wykorzystasz swoje punkty ruchu i akcji i zakończysz swoją turę, pora na ruch przeciwnika. Pojedynek może trwać nieograniczoną ilość tur i zakończy się w wypadku, gdy któraś ze stron zostanie pokonana lub ucieknie poza obszar walki, np. gdy zastosujesz odwrót i wyjdziesz z lokacji, gdzie trwała walka.

Zostało jeszcze 44% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie