Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sword Coast Legends - poradnik do gry

Sword Coast Legends - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Edycja stworzonej lokacji | Dungeon Master | Sword Coast Legends poradnik Sword Coast Legends

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Edycja stworzonej lokacji

Edycja stworzonej lokacji - Edycja stworzonej lokacji | Dungeon Master | Sword Coast Legends - Sword Coast Legends - poradnik do gry
Edycja stworzonej lokacji

Po wygenerowaniu stworzonej przez ciebie lokacji, będziesz mógł edytować jej poszczególne elementy w czasie rzeczywistym. Po lewej stronie znajdziesz okno, w którym znajdują elementy wystroju wnętrza, listę przeciwników, pułapki itp. Tak jak wspomniano w rozdziale wstępu do trybu, możesz modyfikować także oświetlenie i atmosferę miejsca. Dodawanie obiektów odbywa się za pomocą metody przeciągnij i upuść. Każdy wybrany przez ciebie element można dowolnie obracać i stawiać na płaszczyźnie. Jedyną restrykcją jest uniemożliwienie stawiania przeciwników elitarnych w pierwszym pokoju lochów. Lista obiektów (objects) dzielą się na:

  • Animals (zwierzęta) - W tej zakładce znajdziesz zwierzęta takie jak konie, świnie czy kury.
  • Barriers (przeszkody) - W tej zakładce znajdziesz przeszkody, które stawiać możesz na drodze poszukiwaczy przygód. Za ich pomocą możesz stworzyć na przykład labirynt.
  • Blood (krew) - Zakładka prezentująca różne plamy krwi, które można dowolnie umieszczać na podłodze. Za ich pomocą możesz stworzyć na przykład rzekę krwi, płynącą podczas demonicznych rytuałów.
  • Cave (jaskinia) - Zakładka posiada elementy jaskiń. Znajdziesz tu na przykład stalaktyty, grzyby czy świecące kamienie, które dodają smaczku podczas tworzenia lokacji.
  • Seating (siedziska) - Znajdziesz tu elementy wystroju, na które można usiąść.
  • City (miasto) - Elementy większego miasta takie jak lampy, namioty czy studnie. Zakładka pełni rolę czysto kosmetyczną.
  • Containers (pojemniki) - Elementy wystroju, w których poszukiwacze przygód mogą znaleźć ciekawe przedmioty czy złoto.
  • Death (śmierć) - Zakładka poświęcona narzędziom tortur, ołtarzom itp.
  • Decorations (dekoracje) - Zakładka poświęcona elementom wystroju wnętrza czyli statuetkom, dywanom itp.
  • Forest (las) - Zakładka, w której znajdziesz elementy wystroju lasu czyli konary, paleniska itp.
  • Furniture (meble) - Zakładka, w której znajdziesz elementy wystroju wnętrza czyli wszelakie meble.
  • Lighting (oświetlenie) - Zakładka, w której znajdziesz różnorakie źródła światła. Za pomocą nich stworzysz niepowtarzalny klimat lokacji.
  • Lost mines (opuszczone kopalnie) - Zakładka, w której znajdziesz sprzęt kopalniany
  • Divine (boskie) - Zakładka poświęcona bóstwom czyli statuy przedstawiające bogów
  • Shop (sklep) - Elementy sklepowe czyli półki, stragany itp.
  • Tables (stoły) - Elementy wystroju czyli stoły. Znajdziesz tu także stoły alchemiczne
  • Treasure (skarb) - Zakładka zawierająca skarby. Znajdziesz tu pojemniki, skrzynie itp.

Wszystkie elementy mogą zostać zabezpieczone pułapką. Doskonałym przykładem może być umieszczenie pułapki na skrzyni ze skarbem. Podczas umieszczania pułapek (traps) możesz dowolnie modyfikować trudność jej rozbrojenia lub dostrzeżenia. Treasures, czyli skarby możesz także zamknąć i ustawić odpowiedni poziom trudności do ich otwarcia.

Kolejną kwestią, którą spotkasz w lokacjach są kości (totemy) mistrza gry. Są to świecące kule, które mogłeś wybrać na początku tworzenia modułu. Totemy są umiejscowione w praktycznie każdym pomieszczeniu i umożliwiają manipulowanie przeciwnikami, którzy się tam znajdują. Po wywołaniu okna zmiany pojawi się możliwość zmiany poziomu trudności grupy przeciwników oraz ich rodzaju.