Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sword Coast Legends - poradnik do gry

Sword Coast Legends - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tworzenie zadań | Dungeon Master | Sword Coast Legends poradnik Sword Coast Legends

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Tworzenie zadań

Tworzenie zadań - Tworzenie zadań | Dungeon Master | Sword Coast Legends - Sword Coast Legends - poradnik do gry
Tworzenie zadań

Trzecim a zarazem ostatnim krokiem podczas tworzenia lokacji jest przypisanie do niej zadań. Do dyspozycji mamy kilka szablonów: Collect, defeat boss oraz defeat enemy czyli zbieranie przedmiotów oraz pokonanie wymaganych przeciwników. Po wybraniu zadania dotyczącego pokonania bossa (defeat boss), ważnym jest odznaczenie opcji w edycji lochu, która odpowiada za dodanie bossa do ostatniego pomieszczenia niezależnie od tego czy w lochach tych będzie przypisane do niego zadanie. W każdej z zakładek dotyczących zadań, możemy modyfikować ilość przedmiotów do zebrania (podczas zadania Collect), ich typ oraz nagrodę za jego wykonanie. Ostatnia opcja (Completes the Module?) odpowiada za wyświetlenie odpowiedniego okna dialogowego dla poszukiwaczy przygód jeżeli wykonali oni w 100% cały stworzony przez ciebie moduł. Informacja ta przydatna jest dla graczy, którzy nie wiedzą czy w lochach znajdują się dodatkowe atrakcje. Zadanie z typu defeat boss czyli pokonanie bossa dzieli się na kilka opcji. Pierwszą z nich jest oczywiście nazwa zadania, którą można dowolnie modyfikować. Assign Quest odpowiada za opcję przydzielenia tego zadania do odpowiedniej lokacji. Poniżej znajdziesz opcję Boss Type czyli typ bossa, którego chcesz umieścić w lochu. Możesz wybrać gotowy szablon, który udostępnili twórcy gry lub też stworzyć własnego potwora. Tworzenie własnych postaci znajdziesz w kolejnym podrozdziale. Ostatnią już opcją jest nagroda za wykonanie zadania. Nie mamy tutaj zbyt dużego pola manewru dlatego trzeba skorzystać z szablonu dostarczonego przez twórców. Zaznaczenie opcji Reward Gold, oznaczać będzie, że po wykonaniu zadania wszyscy poszukiwacze przygód otrzymają także złoto.

UWAGA! Każde zadanie musi zostać przypisane do lokacji. Jeżeli stworzysz zadanie (na przykład pokonanie bossa), musisz wejść do edycji całej lokacji i przypisać do niej zadanie w zakładce Quests. Jeżeli tego nie zrobisz, zadanie nie pojawi się w żadnej ze stworzonych wcześniej lokacji.

UWAGA 2! Żadne zadanie nie może zostać rozpoczęte bez użycia komendy give (daj). Komendę taką przypisuje się do postaci niezależnej (NPC) lub przedmiotu. Żeby umożliwić poszukiwaczom przygód wykonanie takiego zadania, wybierz miejsce, w którym je otrzymają. Może być to na przykład pierwsze pomieszczenie lochu. Po przejściu do takiego pokoju, umieść dowolny przedmiot na ziemi (lub postać niezależną) i poprzez zaznaczenie obiektu, wybierz opcję Quests. Z okna, które pojawi się obok wybierz zadanie, które chcesz przypisać. Żeby było czysto i przejrzyście, za każdym razem zmieniaj nazwę zadań na własne.