Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SOMA - poradnik do gry

SOMA - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

02 - Metro / Laboratorium Davida Munshi | Zagadki i łamigłówki SOMA SOMA poradnik solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

02 - Metro / Laboratorium Davida Munshi

Pierwsza ukryta wskazówka - kod dostępu do drzwi. - 02 - Metro / Laboratorium Davida Munshi | Zagadki i łamigłówki SOMA - SOMA - poradnik do gry
Pierwsza ukryta wskazówka - kod dostępu do drzwi.

Trafisz do ciemnego pomieszczenia, dlatego warto od razu zapalić światło - włącznik znajdziesz na ścianie, na prawo od twojej aktualnej pozycji. Gdy w pokoju zrobi się widno, udaj się do biurka znajdującego się w rogu. Znajdziesz tutaj komputer, na którym przeglądnąć możesz kilka maili - tym razem jednak nie ma tutaj nic do wysłania. W górnej szufladzie biurka leży notes - przeglądnij go, by znaleźć kod (2501), który niedługo ci się przyda. Pozostało tylko odłożyć notes, otworzyć środkową szufladę, by przeczytać artykuł, a następnie udać się do pobliskich drzwi.

Wklep znaleziony kod, by odblokować przejście. - 02 - Metro / Laboratorium Davida Munshi | Zagadki i łamigłówki SOMA - SOMA - poradnik do gry
Wklep znaleziony kod, by odblokować przejście.

Kliknij na nie, a następnie poczekaj, aż bohater spróbuje dodzwonić się do Davida Munshi. Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, wejdź w interakcję z panelem znajdującym się obok drzwi - wklep znaleziony wcześniej kod (2501), odtwórz drzwi pociągając za klamkę i wejdź do korytarza.