Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Angry Birds Epic - poradnik do gry

Angry Birds Epic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dobór odpowiedniej drużyny | Walka | Angry Birds Epic poradnik Angry Birds Epic

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Dobór odpowiedniej drużyny zależy od tego, jakie klasy udało ci się odblokować, które przedmioty (bądź zestawy przedmiotów) są dla ciebie dostępne, a przede wszystkim, z jakimi przeciwnikami będziesz miał do czynienia.

Oczywiście by to wszystko odblokować i móc mieć szersze pole do popisu, czekają cię długie godziny żmudnej rozgrywki, gdyż musisz zebrać naprawdę pokaźną ilość surowców i poszczególnych walut, by być w stanie wszystko wykupić. Innym rozwiązaniem jest wykupienie tego za realne pieniądze, ale to rozwiązanie jest dla cieniasów, prawda? :)

Drużyna dla początkującego gracza

Przez pierwsze kilka godzin gdy nie będziesz w stanie skompletować swojego wymarzonego składu, gdyż nie będziesz miał dostępu do większości elementów i klas postaci. W ciągu kilkudziesięciu pierwszych minut gry, powinieneś uzyskać dostęp do 3 ptaków : Red (z dostępem do klasy Knight i Guardian), Chuck (Mage i Lightning Bird) i Matilda (z dostępem do Clerica). Mając dostęp do tych ptaków i klas postaci, możesz zbudować dwie drużyny

Pierwsza z nich będzie się składała z :

Red z klasą Knight - dysponuje on atakiem, który zmusza wroga do atakowania go (przez co odciąga przeciwników od innych ptaków), a także umiejętnością ochronną, która pochłania ponad 50% obrażeń zadanych sojusznikowi. Tarczę możesz nakładać na kilka celów, jednak jeden cel może zostać objęty nią w ciągu pojedynczej tury.

Chuck z klasą Mage - dysponuje on porządnym atakiem obszarowym, który zadaje dobra obrażenia, a przede wszystkim pozwala ci rzucać tarczę z błyskawic (Shock Shield), która rani wrogów atakujących wskazany cel.

Matilda - w tym momencie jesteś skazany na używanie jej klasy Clerica, choć dysponuje ona ciekawymi umiejętnościami. Jej ataki leczą wszystkie ptaki, a jej umiejętność dodatkowa pozwala rzucić tarczę na całą drużynę, która przywraca 15% zadanych im obrażeń jako zdrowie, co równa się 15% ograniczeniu otrzymywanych obrażeń.

Zasada działania tej drużyny jest prosta - rzuć Shock Shield na Reda, Healing Shield Matildy na całą drużynę i staraj się skupić uwagę wrogów na czerwonym ptaku, atakując świnie. Gdy wróg zadaje zbyt duże obrażenia, gdy skupiłeś na sobie uwagę zbyt dużej ilości prosiaków, lub gdy wróg atakuje inne ptaki, wykorzystaj umiejętność Protect, by zmniejszyć obrażenia. Drużyna sprawdza się w walce z mało licznymi oddziałami świń i bardzo dobrze radzi sobie z przeciwnikami, którzy zadają duże obrażenia - tarcza Reda pochłonie znaczną ich część, a Matilda wyleczy rany.

Alternatywnie możesz zamienić klasę Chucka z Mage'a na Lightning Birda, jeśli czeka cię starcie z przeciwnikiem, który rzuca dużo buffów na swoich sojuszników. Dodatkowa umiejętność pozwala zaatakować wskazanemu ptakowi losowy cel, co może być użyte na Reda, by ten ściągnął uwagę większej ilości wrogów na siebie.

Druga drużyna składać się będzie z :

Red z klasą Guardian - nie posiada on możliwości ściągania uwagi na siebie, lecz może on zmniejszać skuteczność wrogich ataków, a także rzucać ochronną aurę, która zmniejszy otrzymywane przez twoją drużynę obrażenia.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie