Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Game of Thrones - A Telltale Games Series - poradnik do gry

Game of Thrones - A Telltale Games Series - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 6 | Epizod 6 - The Ice Dragon | Game of Thrones poradnik Game of Thrones - A Telltale Games Series

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Rodrik

Po zakradnięciu się do obozowiska Whitehillów, przechodź przez kolejne sekcje skradania - Rozdział 6 | Epizod 6 - The Ice Dragon | Game of Thrones - Game of Thrones - A Telltale Games Series - poradnik do gry

Po zakradnięciu się do obozowiska Whitehillów, przechodź przez kolejne sekcje skradania. Podczas skradania uważaj na przechodzących tam strażników i wyczekuj odpowiedniego momentu do ruszenia naprzód.

Burn down the tower

Spalić wieżę

Spook their horses

Przestraszcie ich konie

Go spill some blood

Przelejcie trochę krwi

...

Milczenie

Ważny wybór!

Po przekradnięciu się na tereny namiotu Ludda, staniesz przed ważnym wyborem. Do ciebie należeć będzie decyzja za kim chcesz się udać.

  • Follow Ludd - Opcją tą powinni zainteresować się gracze, którzy chcą otrzymać niebieskie zakończenie cunning strategy oraz unvawering conviction. Pójście na Luddem zamyka także dostęp do uratowania Ryona. W trakcie walki z Luddem będziesz mógł go oszczędzić.
  • Follow Gryff - Opcją tą powinni zainteresować się gracze, którzy chcą otrzymać czerwone zakończenie Instinct and nobility oraz fierce passion. Pójście za Gryffem powoduje, że możesz uratować Ryona lecz tym sposobem zamykasz dostęp do głównego celu twojej podróży - Ludda. W trakcie walki z Gryffem będziesz mógł go oszczędzić.

Po rozprawieniu się z wrogiem, wróćcie razem do Ironrath gdzie czekać będzie na ciebie kilka walk. W trakcie walk staniesz przed ważnym wyborem, który nie wpływa na zakończenie gry.

  • Defend the smallfolk! - Decyzja o pomocy wieśniakom
  • Defend the gate! - Decyzja o utrzymaniu bramy

Asher

Dont give me symphaty - Rozdział 6 | Epizod 6 - The Ice Dragon | Game of Thrones - Game of Thrones - A Telltale Games Series - poradnik do gry

Don't give me symphaty

Nie okazuj mi współczucia

I'm different now

Zmieniłem się

You know me well

Dobrze mnie znasz

...

Milczenie

Your father worries me

Twój ojciec mnie niepokoi

I cannot control Gryff

Nie potrafię kontrolować Gryffa

I trust your intentions

Ufam twoim intencjom

...

Milczenie

Your family is the threat, not me

Twoja rodzina jest zagrożeniem, nie ja

Fate will decide

Przeznaczenie zadecyduje

You have my word

Masz moje słowo

...

Milczenie

Po rozmowie z Gwyn, otrzymasz opcję przy której możesz zmienić zdanie co do otrucia/zasadzki. Jeżeli dałeś słowo Gwyn "You have my word", i je złamiesz - podczas walki wbije ci ona sztylet w plecy.

I'll never call you Father

Nigdy nie nazwę cię ojcem

Let's get this over with

Miejmy to już za sobą

I humbly welcome you

Witam w skromnych progach

...

Milczenie

Our hall is yours

Nasza sala jest twoją salą

It's just a chair, Ludd

To tylko krzesło, Ludd

F*ck, this is difficult

Kur*a, to jest zbyt trudne

...

Milczenie

What, don't you like party?

Co? Nie podoba ci się impreza?

You're just nervous

Jesteś po prostu zdenerwowany

Calm down, Ludd

Uspokój się, Ludd

...

Milczenie

Podczas rozmowy z Luddem, daj sygnał dla twoich sojuszników by rozpoczęli atak. Sytuacja podczas walki na dziedzińcu nie różni się niczym od sytuacji przedstawionej przy postaci Rodrika. Nie zdołacie odeprzeć ataków wroga, a sam Asher będzie musiał uciekać.

Jeżeli wybrałeś opcję otrucia Ludda - Poison Ludd podczas imprezy, porozmawiaj z Gryffem:

Better a fighter than a coward

Lepszy wojownik niż tchórz

Mind your manners, brother...

Uważaj na maniery, bracie...

Time for the wine, Talia

Czas na wino, Tallia

...

Milczenie

To our Alliance

Za nasz sojusz

To Gwyn

Za Gwyn

To my brothers

Za moich braci

...

Milczenie

W trakcie wznoszenia toastu Ludd oczywiście domyśli się, że trzeba dać jego wino do skosztowania Asherowi. Matka Ashera go w tym ubiegnie i możesz jej na to pozwolić wybierając opcję Let her drink lub uratować ją przed otruciem Don't let her drink.

  • Let her drink - Jeżeli wybierzesz tę opcję, Ludd oraz twoja matka zostają otruci.
  • Don't let her drink - Jeżeli wybrałeś tę opcję, Ludd ucieknie lecz zginie Gryff.

Rodrik i Asher

Po wydarzeniach w Ironrath gra przeniesie cię na północ, do Gareda. Po zapaleniu zwłok Cottera, czekać cię będzie decyzja o tym jaki będzie twój następny krok w związku z Północnym Gajem.

  • We will stay here - Opcja ta powoduje, że zostajesz wraz z nowopoznanymi towarzyszami w Północnym Gaju i wypełniasz wolę poległego już Lorda Gregora.
  • We march south - Opcja ta powoduje, że wyruszasz wraz z wojskiem na pomoc Ironrath. Tym sposobem opuszczasz Północny Gaj i nie wypełniasz woli poległego Lorda Gregora.

Ostatnimi wydarzeniami będą odbywać się w Kings Landing. W zależności od podjętego wcześniej wyboru Mira zostanie stracona poprzez ścięcie lub stać będzie obok przyszłego męża Morgryna.